home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Cayenne, X5, SLK, R8 i A8 prednjače po vrednosti dodatne opreme

Britanska firma HPI Spec Check se pozabavila istraživanjem kako bi otkrila kod kojih automobila se prilikom kupovine najviše troši na dodatnu opremu. Kao što je bilo i očekivano, najveći iznosi su u klasi luksuznih vozila, gde po prirodi stvari, vlasnike cena često ne zanima.

Uverljivo prvi na listi su kupci Porschea, i to kupci modela Cayenne koji na dodatnu opremu troše oko 12.000 evra. Sledeće mesto zauzimaju kupci BMW-a X5, koji na dodatke ostavljaju u proseku 9.500 evra, dok su treće mesto osvojili kupci Mercedesa SLK, koji kupuju dodatnu opremu u vrednosti 7.500 evra. Prvu petorku zaključuju kupci Audija R8 i A8 sa dodatnih 6.200 evra.

Ako gledamo ukupno po proizvođačima vozila, a ne samo po modelima, na prvom mestu je opet Porsche sa prosečnih 8.500 evra, sledi BMW sa 4.500 evra, zatim Mercedes sa 4.200 evra, Mini sa 3.400 evra i Audi sa 2.800 evra.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 795



Komentari

Ocekivao sam BMW 7 i Mercedes S
Sudeci po ovome, mnogi ljudi su u zabludi jer misle da auto nije "full" (Mada i nije) ako nema 300000€ opreme.
Ali s druge strane 7 i S vec serijski dolaze sa svim i svacim.
I Izgleda da sam u pravu s onim razmisljanjem da velika vecina S klasa dolazi s standardnim crnim enterijerom bez mnogo dodatne opre,e.

Autor englez 14 Okt 2013, 09:37

Naravno kad lexus LS od dodatne opreme ima boju i mozda vece felne ???
To nije pokazatelj ko najvise daje nego ko je najvise primoran da placa "xtra" opremu koja je kod drugih standard ili neuporedivo jeftinija !!!

Autor Maxb 14 Okt 2013, 16:08

Prosche ucenjuje sopstvene kupce tako sto na trziste plasira iskljucivo "opremljene" modele, a ako neko zeli klot mora da ceka po godinu dana.

Autor Fordovac 14 Okt 2013, 19:44

@Fordovac
Kakav je to 'klot' Porse?
Ovo moze da znaci i ko najvise naplacuje dodatnu opremu, znam da Porse 'dere', a mislim da su na vrhu bas Porse i Ferrari, sitnicu naplacuju zestoko...
Skoro sam gledao test nove 911 koja osnovna kosta 100.000$, a testirana oko 130 i nesto...
Sta je sve tu dodato, kad je vec luksuzno, ne znam...
Takodje, Audi npr naplacuje oko 7.000e onaj Bang& O sistem, Google nav oko 3.000, total LED oko 2500...Mislim da bi neku A6 koja startuje od 42.000e lako mogao da doguras do 65-70.000, sa 4, 5 stavki.

Autor dusan 15 Okt 2013, 03:49

@Fordovac
Haha...
Sada gledam, pazi ovo za Carreru S koja u Americi startuje od 100.000$...
Hoces PDK, 4,000$
Porsche Ceramic brakes 8,500$
Carrera S powerkit 18,000$
ParkAssist (Rear) 600$
Sunroof 1,500$
daptive Cruise Control incl. Porsche Active Safe (PAS) 2,500$
A, jos stavki oko 1,000$ koliko hoces, a pogotovo one stavke od 600, 700$. Pa hoces mahagoni, toliko i toliko, hoces taj audio sistem toliko i toliko...U Turbo S verziji koja je oko 185.000$ lagano mozes da dodas mnogo slicnih stavki kao u Carreri S, mislim da lagano i on izlazi preko 230.000$ i vise ako mu napakujes sve zivo...

Autor dusan 15 Okt 2013, 04:02

svaki automobil koji je jeftiniji od konkurentskih modela samo dobija + i blizi je eventualnim kupcima.nikad mi nece biti jasno kad neko dize auto u visine ako je skup. ne razumem kako ljudi ne shvataju da mu je to mana a ne vrlina. i mi kao potencijalni kupci valjda navijamo da cene idu na dole,a ne suprotno.

Autor bmw series 8 15 Okt 2013, 09:57