
Po poslednjim vestima iz britanskih medija Honda bi iz svoje ponude na evropskom tržištu mogla da izbaci hibridne modele Insight i CR-Z.
Pozivajući se na insajdera iz japanske kompanije britanski magazin Auto Express naime piše da je prodaja pomenutih modela značajno opala pa Japanci ozbiljno razmišljaju da ih izbace iz svoje ponude na Starom kontinentu.
Podsećanja radi, Insight kombinuje 1,3 litarski i-VTEC motor i elektomotor sa kombinovanom snagom od 75 kW/102KS i 200 Nm, na 100 km troši 4,3 litra goriva i emituje 99 grama CO2 po km.

CR-Z ima 1,5 litarski motor i elektromotor sa ukupno 100 kW/136KS i 190 Nm, po fabričkim podacima troši 5,0 l/100 km i emituje 116 grama CO2 po km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ako Japanci nastave sa svojom tvrdoglavom teorijom i ne naprave radikalan rez, bice primorani da sa evropskog trzista povuku i mnoge druge modele.
Pa kad su tvrdoglavi, neće da prave nekvalitetne, a samim tim i jeftinije automobile.
Kvalitet japanskih automobila postoji samo jos kao urbana legenda.
U prilog tome najbolje govore desetomilionske cifre povucenih vozila sa trzista u poslednjih nekoliko godina.
^^^^^^^^
Kakav hejter, covece, a i strucnjak vidi se... i verovatno je po njemu VW najbolji u svemu merljivom i nemerljivom...
Nije potrebno biti strucnjak da bi se doneo zakljucak. Dovoljno je samo pogledati statistiku prodaje vozila na evropskom tlu. Koliko je iznosio udeo japanskih automobila pre 20 godina i koliki je on danas. Porediti japanske proizvodjace sa nemaclim je vise nego infantilno ako se jednostavno moze videti da je njihova prodaja na nivou prodaje koreanskih automobila (do pre dvadesetak godina skoro anonimnih) i to sa tendencijom pada. Pojedini proizvodjaci, poput na primer Mitsubichia ili Subarua gotovo da ne postoje, a sudeci po onome sta se desava, slicna sudbina ceka i preostale.
I pored toga sto je prosecan evropski kupac novog vozila u Evropi sredovecan covek sa svojih pedesetak godina, japanski "sportski" automobili za penzionere nemaju mnogo poklonika.