
Početkom septembra su se pojavile informacije da je McLarenov novi sportista P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za samo 7 minuta i 4 sekunde. Iako je i ovo odličan rezultat, za ljude u McLarenu to ipak nije dovoljno budući da po poslednjim vestima žele da pokušaju ponovo i da sa P1 pređu Nirburgring za manje od famoznih 7 minuta.
Naravno, cilj je da Nirbugring pređu brže od 6 minuta i 57 sekundi koliko je vreme koje je postavio Porsche 918 Spyder.
Podsećanja radi, Ron Dennis je još u martu na Salonu automobila u Ženevi izjavio da je McLaren P1 sposoban da Nirburgring pređe za manje od 7 minuta.

S druge strane, sa Marcom Liebom za upravljačem 918 Spyder je Nirburgring prešao za pomenutih 6 minuta i 57 sekundi, ali je Lieb izjavio da je uveren da 918 Spyder može da pređe 20,8 km zelenog pakla i brže od toga. Drugim rečima, ako McLaren uspe da sa P1 obori aktuelno vreme 918-ice od 6:57 minuta, Porsche će onda verovatno ponovo na Nirbugring da "skine" još koju sekundu...
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Worldcarfans.com / Porsche
Nepoznata osobo
Narednih meseci ce se videti... McLaren ce tesko skinuti Porse, a i ako uspe Porse ce ih opet prestici cim vozac 918 kaze da moze jos bolje...A, Ferrari tek treba da se pokaze, bice rame uz rame sa Porseom.
ne treba zaboraviti ove "ludake":
http://www.vrelegume.rs/vesti/nismo-gt-r-stize-do-novembra-novi-tiida-hatchback-dobija-nismo-verziju-izvestaj/
@ bmw series 8, nema potrebe da linkujete vest sa drugih sajtova, ako je pre toga već objavljena ovde na Autoblogu:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2013/10/18/novi-nissan-c-segmeta-ce-imati-i-nismo-verziju
@dusan
Samo se ti tješi,oprat će oni pod 918-icom,budimo realni,evo npr. meni se najviše od ovog trojca sviđa P1 ali opet ću priznat da će ga LaFerrari uništit...
@Nepoznata Osobo
Pre svega, taj P1 vec ima losije vreme od Porsea, a oni ne kazu da ce napraviti bolje vreme od Porsea, vec kazu da se nadaju da ce ici ispod 7 minuta.
A, vozac Porsea kaze da moze jos bolje od trenutnog.
Tako da ne vidim razlog da se uopste nadas da P1 moze bolje.
neznam sto se hvale i jedni i drugi kad su morali napraviti aute sa cenama od preko milion evra da obore rekord vipera sa tehnologijom iz 1989 i 10 puta nizom cenom
@mile
Smorio si sa tim trkackim Vajperom.
Kada bi Porse podesio 911 u trkackom izdanju kao sto je bio Vajper, obrnuo bi krug za 7 minuta.
I nije niko jurio rekord Vajpera, posto im on nije bitan, jure jedni druge.
@Pit
Gt2 RS jeste modifikovana 911-ica, ali je upotrebljiva i za ulicu, onaj ACR ces voziti po ulici 5 metara, pa ces pozvati kamion da ga ubace unutra da te odveze do obliznje staze da bi ti vozio auto sa kamionskim motorom...Bas bih voleo da vidim isto podesen automobil kao ACR, npr 911 Cup koji je iako dosta slabiji od ACR, razbio bi ga na stazi..Samo se Porse time ne bavi, kako iz fabrike, tako na stazu...Nema stavljanja posebnih guma, posebnog ovo, onog...
@mile
Ja kao i svi ostali, gledam i slusam sta kazu drugi koji testiraju.
Uglavnom i sam Dodge kaze da je auto iskljucivo za stazu, a i sam naziv kaze za ACR, da ti ne prevodim i sam znas.
Ne bih se osecao prijatno u tom autu koji zavija od plastike, jos onaj kamionski motor...Jos pre 3, 4 godine je bio jedan test, AMERICKI odmah da kazem, gde je bio GT 2 koji je slabiji 100 konja od ACR i na kraju pobedi kao sveukupno bolji auto. Koliko samo bolju trakciju ima Porse, koliko je zanimljiviji za voznju na stazi od ostalih amera, to i sam znas ali osporavas...Taj GT2,na drag trci 1000 metara bude brzi od Corvette ZR1 koja je 100 i nesto konja jaca, a i jedan i drugi su RWD. Deluje kao da GT2 u startu ima AWD u odnosu na Corvette.
P.S
I novi Vajper i nova Korveta su mi extra, dizajnom...Mada vidim da i Korveta za sad pokazuje dobre perfomanse...