
Alfa Romeo je saopštio da je njihov novi model 4C nemačku stazu Nirburgring prešao za 8 minuta i 4 sekunde, pa je tako ona nezvanična vest sa početka ovog meseca sada dobila i svoju zvaničnu potvrdu.
Za volanom Alfe 4C sa Pirelli "AR" P Zero Trofeo gumama je inače bio Horst von Saurma koji je 12. septembra postigao pomenuto vreme od 8:04 minuta. Alfa 4C je tako postala najbrži auto na Nirbugringu koji ima manje od 250KS, a postignuto vreme je i za 1 sekundu bolje od onog koje je 2007. postavio BMW M3 E92.
Takođe, vreme obilaska je identično onom koje je ostvario Lamborghini Diablo GT i sekundu slabije od Aston Martina V8 Vantage i Porschea 911 GT3 iz 1999.
Za pogon Alfe 4C se brine 1,75 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 240KS i 350 Nm (u paru sa TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom), što je dovoljno da ovaj dvosed težak samo 895 kg od 0 do 100 km/h ubrza za 4,5 sekunde, dok je najveća brzina 258 km/h. Potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu po fabričkim podacima je 6,8 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 157 grama po km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovako nešto je za svaku pohvalu i čestitke. Bravo Alfa!
Teško da bismo uspeli da stanemo kada bismo počeli da nabrajamo od čega je sve ova Alfa brža sa svojih 1.750 ccm i 240 ks.
Još jednom bravo.
Naravno, neki će zajedljivo odmah reći: "Da, kada ima samo ... kilograma" ili "Da, ali nije za svakodnevnu upotrebu kao..." ili "Pa, skuplja je od ..." ili sl.
Ali, šta god da kažu, prednje činjenice ne mogu da promene. Bravo Alfa.
ali da su mu malo pojacali kilazu bio bi stabilniji i sigurno bi napravio jos bolje vreme.
@bmw series 8
Bez uvrede, ali koliko se ja sećam fizike iz osnovne škole,"kilaža" je potpuno neutralna za pitanje maksimalne brzine kojom se neka krivina može "proći".
isti sistem,
malo se salim.imalo je ovde svakakvih izjava pojedinaca pa malo da se podsetimo. gde su mladi tu je i sala:)
исти
Дугачка је то прича али ако будеш чешће овде, подсетиће извесни @тома на саме корене те пошалице која прелази у анегдоту очигледно!! :)
Ovo je stvarno impresivno, prava rasna Alfa, sportski auto u duhu najboljih Lotusa nekada i same Alfe naravno.
isti sistem
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2012/07/16/bmw-priprema-m770i-xdrive
Partty pocinje od 01:04
A to sto je spusten i sto je zalepljen kako bi se dobili rezultati koji se ne mogu sa "standardnom", i ko zna koje jos modifikacije "ispod haube", to puj pike ne vazi se?