
Audi je za samo deset godina povećao prodaju automobila za 100 odsto. U 2003. nemački proizvođač isporučio je kupcima 769.000 vozila, dok je u 2013. godini do sada prodato 1,5 miliona automobila sa značkom Audija.
Na taj način, kompanija je dve godine pre predviđenog roka ostvarila zacrtani cilj, s obzirom da je dugoročnim planom bilo predviđeno da globalna prodaja dostigne 1,5 milion automobila tek u 2015.
Odličnom prodajnom rezultatu doprineli su i novi modeli koje je Audi predstavio poslednjih godina, među kojima su A1, A7 i Q3, kao i A3 Sedan koji je lansiran 2013. Kako bi se trend rasta nastavio i u godinama koje dolaze, Audi u narednom periodu planira da predstavi čak 11 novih modela, među kojima će biti i nekoliko krosover vozila.
Osim Audija Q1, koji je već najavljen za 2016, spekuliše se i o modelima Q4 i Q6 koji bi konkurisali BMW-u X4 i X6, ali i o top modelu A9. Takođe, razmišlja se visoko performantnom Audiju RS8.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi
Audi podneo zahtev za zaštitu nekoliko oznaka
Audi je podneo zahtev za zaštitu nekoliko oznaka, što bi moglo da ukaže na buduće planove ove kompanije. Audi planira da zaštiti nekoliko naziva. Prvi među njima je „SQ2“ koji može da se odnosi samo na Q2 verziju visokih performansi i koji prati istu filozofiju kao i SQ5.
Ista priča važi i za „SQ4“ oznaku koja ukazuje na moćniju verziju Q4. Sledeća u nizu je „Q9“ oznaka, koja ukazuje da Audi planira da predstavi vrhunski SUV model koji će biti pozicioniran iznad Q7. Poslednja oznaka je „f-tron“ koja se povezuje sa činjenicom da Audi planira da u bliskoj budućnosti predstavi model sa gorivim ćelijama.
Izvor: Moto.rs
Ovi se ne sale... To je impresivan rast, a i brend su podigli na visi nivo u poslednjih 10 godina. Ne sumnjam da ce ostvariti planirani cilj od 2 miliona vozila godisnje pre 2020 koju su zacrtali
@STrider
Podigli brend na dooosta visi nivo. Ali u odnosu na 2003, ima dosta vise modela, brend je inace zvucniji i sve ide onako kako oni zele.
Zato ja kazem...Samo jos u USA da budu na jacem glasu i sigurno ce stici do br.1, a vec su tamo sve bolji i bolji...
A8 od sporednog modela postao je lider luksuza i tek ih ej sad S klasa prestigla. Enteriejri im vise nisu dosadni, jeste da su "malo" pokrali BMW pogotvo sa A7 i sledecim A4, ali "hajde sad". Eksteriejri takodje sve bolji. Prvi uveli LED svetla, prvi uveli aluminijum u strukturne elemente, nista radikalno(a kad je kod VOlkswagena ista bilo radikalno i novo). U sustini, sem A2, koji je bio odlican koncept ali se iz nekog razloga nije prodavao, i A1 koji je preskup a ne nudi nista, svi modeli su im ili konkurentni ili predstavljaju vrh ponude. Drago mi je da su u VW odlucili da ih malo puste da se igraj usa dizjanom, jer je trenutna gama VW uzasna, svako vozilo izgleda kao frizider(sem Scirocco i Passat CC). Zanima me sta ce to ponuditi novi TT.
@Fordovac
Za A8 necu pricati kakav je bio, sta je sad itd.
Meni ni ranije Audi enterijeri nisu bili dosadni, vec su bili takvi da su laki za koriscenje...Kakav su oni to enterijer pokrali od Bmw? Sta je to kod A7 ukradeno od Bmw?
Za sledeci A4 ne znam kakav ce biti enterijer, ako imas neku sliku voleo bih da vidim ;)
Da, A2 jeste bio vrhunski auto, koji nazalost nije prihvacen, ali sta je tu je. Mozda nisu hteli ljudi mali Audi, mada sada kupuju A1...Ko zna.
Passat CC je odlican...