
Ovde prvo podsećanje da je proizvodnja Lade Samare u sedan verziji završena u decembru prošle godine, dok je proizvodnja Samare hatchback po odluci rukovodstva ruskog AvtoVAZ-a tada nastavljena. Međutim, i Samara hatchback je danas definitivno otišla u istoriju.
Danas je naime u AvtoVAZ-u sa proizvodnih traka sišla poslednja Samara hatchback (primerak je inače bele boje) i ovo predstavlja definitivni kraj za Samaru koja je svojevremeno bila veoma popularan automobil i na našim prostorima.

Na ovu odluku je uticalo i sve manje interesovanje kupaca. Tako je Lada za prvih 11 meseci 2013. godine proizvela ukupno 37.689 primeraka Samare (bazna verzija Samare hatchback je u Rusiji koštala 274.000 rubalja ili 6.140 evra).
Samara se inače pojavila još 1984. godine, a ukupno je proizvedeno više od 5,2 miliona primeraka.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Pokoj joj duši.
Eto, napravili su je pet puta više od mercedesa B klase
Co driver
I kostala je barem 5 puta manje. : )
Ako je osnovna B klasa u pitanju.
Pit
Dobro, možda je i tako.
Ali, pogledaj na ovoj fotografiji samare onaj crni vertikalni lim odmah iza prednjeg točka (u obliku trougla, visok oko 40cm)
Mečki W123 je "rupa" na tom mestu bila "rak-rana" (blato i korozija), a lada je taj problem navedenim "limom" imala rešen još na prvoj Nivi (mislim,1977.godine),kao i na samari. Ispada da je lada i u tome bila naprednija od mercedesa
A ti koji kukaju o koroziji... Kuda bre vi vozite? Po kakvim kamenjarima i zimama?
Znam da svi kukaju, a pocevsi od mog dede i njegovog fice na ovamo ni jedan auto korodiran ne sretoh, sto znaci da ljudi voze po kamenjarima.
Fića i korozija? Kakve sam ja primerke nekada gledao, sa nešto malo lima oko dosta korozije. I samara je znala imati problem (i sa korozijom)
@Fordovac
i prethodna Mazda 3 je korodirala na supertestu Autobilda, tako da to uopste nije bezazlena stvar kao sto su tebe ucili...
P.S. ne rece za godiste?
Upravo. Rdjala Mazda 3 njima, moj drug isao sa njom na zimovanje svake godine vise puta i znas gde je zardjala? Nigde.
To sto je u mentalitetu ljudi sa ovih prostora da testiraju izdrzljivost vozila tako sto voze necime sto je predvidjeno samo za koze i traktore, kao npr Kanjon Morace, lokalni putevi po Srbiji i Bosni, to ne znaci da se vozila u normalnoj ekslopataciji bas toliko raspadaju
@Fordovac
Sta je za tebe normalna exploatacija? Da li ti nekad izadjes sa bulevara van grada? Automobil mora biti spreman za upotrebu na selu kao i u gradu. Onaj koji to moze bez velikih troskova odrzavanja je uspesan model poput Golfa2.
Inace meni je SAMARA na nos izasla kada se pocela kvariti (model 1500) a zbog korozije nisam mogao vrata zadnja da zatvorim jer se lim raspao.
Fordovac
Eto ns žalost ja baš najviše vremena provodim po kanjonima i brdima, tamo gde se baca kamenje u borbi protiv leda a so se dodaje na ranjeno mesto.
I to u Srbiji gde je auto od 10 leta malada stvar.
mogu ti reći da mazda zna i gore korodirati od Lade.
Za moj pojam, sve su ovo drumska vozila, a za to o cemu vi pricate sluze truckovi (kako se to prevodi pik up?) poput RAM i F150.
A Mazda 3 kao gradski auto aposlitno nema sta da trazi po neasfaltiranim drumovima, makadamima, klisurama i poljima.
Okej, slazem se da ne treba da trune pa makar bio iscukan sa svih strana, pogotovo sto ni jedan automobil nije jeftin, ali mislim da se kod nas u uslovima eksploatacije ispituju granice izdrzljivosti. To sto nesto bolje ili gore funkcionise u nemogucim uslovima ne menja stvar da su uslovi ti koji su nemoguci a ne ono sto se njima podredjuje.