home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je za model i8 izradio novu vrstu "ključa" sa displejom preko kojeg korisnik dobija informacije bitne za vožnju ovog automobila sa hibridnim pogonom.

Otkako su proizvođači uveli otključavanje bez klasičnog ključa i startovanje motora na dugme, njegov dizajn se znatno promenio.

U BMW-u su shvatili da ova, i dalje neophodna spravica, može da posluži i za prenošenje pojedinih informacija sa putnog kompjutera. Tako su njihovi inženjeri povećali dimenzije ključa i ugradili mu ekran.

Kompletan članak na sajtu B92.net



čitanja : 4423



Komentari

Е кад га је себе тома представио овде.... :)

Седнеш у баштицу, п'јуцкаш еспресо и контролишеш параметре возила будућности...научна фантастика.
А уједно и осветљен правац радионицама, Сад је на њима само да се угледају.

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 16:18

Moze li na fb?

Autor ilija 25 Dec 2013, 16:26

U nekim srecnijim vremenima kljuc je ovako izgledao:

http://www.supersecuritylocksmith.com/images/keys/Car_Key.jpg

Da stvar bude gora, sluzio je savrseno, cak i bolje nego sokocala kao ovo gore sto predstavlja sve samo ne kljuc.

Autor Panco 25 Dec 2013, 17:16

Гагиба 25 Dec 2013, 16:18

Axa.

http://placc.stipistop.com/wp-content/uploads/2012/02/Mercedes-Actros-Key-584x455.jpg

Autor hh 25 Dec 2013, 17:55

hh
: )
Pa i moderan kljuc su iskopirali od MB-a.
Mislim na "skakavac" pa IC kljuc.

Autor Pit 25 Dec 2013, 18:08

@hh

Hoce li biti i posebna verzija za taxi vozila?

Autor Nemanjabb 25 Dec 2013, 20:15

@hh
respect:) Ali na tom kljucu postoji samo jednosmerna veza sa vozilom. Dakle obican kljuc sa malim ekranom.
Ja imam respekt i za ovo:
http://ezimbabwe.files.wordpress.com/2013/08/nokia-3310.jpg

ali ove godine je predstavljeno ovo:
http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2013/07/galaxy-s4-diagonal.jpg

Mislim da je bas dobro poredjenje;)

Autor toma 25 Dec 2013, 20:26

@toma

Razocarao si me sa s4 sada...od toliko boljih modela koji su samo manje medijski propraceni, ti za primer uze ovog plastikanera...ccc :)))

Autor Nemanjabb 25 Dec 2013, 20:29

NemanjaBB
Pa ostavio sam i prostora za kljuc nove sedmice:)
btw. s4 je fantastican telefon, a i i8 je dobrim delom uradjen od plastike:). Doduse, specijalne. E da, pa bmw-sgl ce mozda izradjivati kucista od karbon-fibera za s6:) Tako da, postoji tu dobra paralela:)
Hteli ljudi neunistiva kucista, i mogli da odu na samo jedno moguce mesto da pitaju:)

Autor toma 25 Dec 2013, 20:43

NemanjaBB
Da li znas ko je dizajnirao (najverovatnije) Galaxy S4?

Autor toma 25 Dec 2013, 20:44

хх

Браво! Директно си образложио где је тренутно ко од произвођача.
Тај камиоски кључ који си окачио је заправо привезак на батерије који омогућава камионџији да пронађе своју машину када изађе на мрачни паркинг испред неке од магистралних биртија и то је отприлике све.

Ово горе што видиш на вести је софистицирани хај-тек уређај који, што тома нагласи, омогућава двосмерну комуникацију између возила будућности и његовог власника.

Мада је камионџијама важно само где је утовар, истовар, претовар...и да наравно што пре пронађе возило између стотину других, тако да више од тога не би ни имало смисла развијати.

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 21:02

Gagiba
e ja ne skapirah odma:) Pa oni se ladno hvale kamionima. Eeee to vec lici.
I jos da mi neko od mladih sportski nastrojenih ljudi sa ovog bloga kaze da bi vise zeleo da sedne za upravljac S klase od ovog (pri tom nemislim na komfor i performanse, vec dizajn):
http://image.automobilemag.com/f/63228234+q100+re0+st0/2014-BMW-i8-front-interior.jpg

Autor toma 25 Dec 2013, 21:27

@Nemanja
U pravu si za plastikanera :) stvarno su ga sklepali a prodaju ga za masne pare. Dva drugara imaju S4 i obojica imaju probleme. Jednom malo-malo pa blokira,a drugom je crkla baterija posle 3 meseca. Mislim da se Samsung debelo obrukao sa ovim telefonom. Tj nastavili su tradiciju ne-kvaliteta S3.

Autor Bagzi 25 Dec 2013, 21:28

Bagzi
uzmi i koristi S3. Ali prouci uputstvo. A ne rekla kazala, pa neka budala koja ne zna da koristi nista slozenije od brijaca, da ti prica da li je kvalitetno nesto ili nije. Da ne gresim dusu, moze da se zalomi neispravan primerak, ali u tom slucaju garancija je 2 godine, a posto su mu se problemi javili posle 3 meseca, neka ode da ga zameni za drugi primerak, molim lepo. Ja vec godinu i po dana koristim S3 i ni jedan jedini problem. Ni sa baterijom, ni sa kucistem, ni sa softverom. Dakle, batali price, rekla-kazala. Tih telefona je prodato blizu 100 miliona, i ti ces da sudis na osnovu - "jedan drug ne zna da ga koristi, a drugi jos manje"...a mimo toga sto se nekima ne dopada samsungova politika izrade kucista od plastike, S4 je vrhunski smartphone.

Autor toma 25 Dec 2013, 21:43

Actros ne ide na baterije. : )
Tako da ne mora da mu pokazuje nivo baterije. U svakom slucaju, multimedijalni kljuc kojim se podesava bezbroj parametara, iskopirao bmw sa standardnim zakasnjenjem. : )
Ovi to imaju za kamion, ovi za space ultra mega giga 2013 elektro plastikaner. : )
Ne znam da li sa ovom kopijom kljuca mogu da se rade ostale funkcije osim otkljucavanja i zakljucavanja, kod Actrosa je brdo funkcija.

Autor Pit 25 Dec 2013, 21:45

toma 25 Dec 2013, 21:43

E ovdje cu se sloziti sa Tomom.

Autor hh 25 Dec 2013, 21:47

toma
S klasa nije za mlade, nego za ozbiljne, bogate - poslovne ljude, najčešće sa vozačem.
Ti neke stvari nikako da shvatiš. Ovde BMW jako teško može da prođe.
Pored toga, za bogate mlade, koji žele skupa kola, opet BMW nema ponudu, SS nema! A kad će? Ove igračke i30 su snobovske igračke, koje će brzo biti provaljene i van fazona. Uzgred, veće se javlja problem sa kvalitetom.

Uzgred, čemu služi ovaj ključ. Da na njemu gledam koliko idem na sat? Svašta vala. Ovo kod kineza ne bi koštalo više od 50€. Čista bižuterija.

Autor Gymkhana Motorsport 25 Dec 2013, 21:48

тома

По самој дефиницији ако је неко спортски настројен онда нема шта да тражи код Мерцедеса.
Мерцедес фанови практикују или да се возе на задњем седишту или да волан посматрају између ногу, одозго.

Пит

То безброј је откључати, закључати и упалити на даљински светла кад истетураш из кафане претоварен прасећином?? ;))

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 21:54

Gagiba
Za razliku od elektricnih reshoa, u ponudi Mercedesa imas sportiste. : )
Tako da ima i za komfor, sport, off-road, sve pokriveno. ; )
A sto se kljuca tice, budite srecni, jer da nisu opet videli od Mercedesa, furali bi isti kljuc i za i8. : )

Autor Pit 25 Dec 2013, 22:06

@toma
Sestra koristi S3 i krasira joj stalno. Pre toga je imala S2 i nije bilo problema( znaci da zna da ga koristi). Ovi sa S4( jedan je gradjevinski inzenjer,ima 28 god i nije debil i duduk za telefone). I ja sam el. inzenjer (telekomunikacije-plus mi je Linuks bio tema na diplomskom tako da valjda nesto znam o androidu i njegovom funkcionisanju :) Inace sam veliki protivnik "Jabuke" ali je definitivno objasnila sa kvalitetom i hardvera i softvera. Jedino zameram zatvorenost softvera ali boze moj nije ni to za svakoga.

Autor Bagzi 25 Dec 2013, 22:12

pit
a kad ce mercedes da vidi od mercedesa i ponudi tako nesto u sektoru niskovoznje?

Autor toma 25 Dec 2013, 22:13

Bagzi
Vec sam ti rekoa - trk u prodavnicu pa menjaj!

Autor toma 25 Dec 2013, 22:15

Пит

Боље нешто уопште немати него имати и служити за спрдњу и подсмех конкуренције. :)

А што се кључа тиче да је Дајмлер умео да га направи, одавно би га имплементирао у путнича возила, не би остао само камионџијама.

Ево пример је како су фар са Актроса када су приметили успешан дизајн, одмах прекопирали и сада већина Мерцедесових возила личе на Актрос. То је релативно успешнији пример којим би се сигурно и онај камионски даљински покренуо према возилима да је неко то умео да прилагоди технологију шоферима друге врсте. :)

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 22:16

Gagiba
Zato Mecka ne pravi ovakve elektricne reshoe, kojima se tese nezadovoljni bmw fanovi u nedostatku supersportiste. : )
Razumem da je smorenim bmw fanovima krivo sto bmw nema supersportistu vec elektro kombic i sportsku Tojotu Prius ( i8 ), sto kopira kljuc Actrosa sa zakasnjenjem i manje funkcija za njihov "spejs ultra mega giga model" , koji je mozda sledeci posle i3 za "bojazan kvaliteta" ali tako je kako je. : )
Novi ss stize, cak ce napraviti i 5 komada onog koncepta. : )))
Dok iz bmw-a stize i5, hahaha. : )))
To je ta razlika. : )

Autor Pit 25 Dec 2013, 22:23

@Toma
Ja tih problema nemam. Moja Motorola radi kao sat :) A nisanim Nexus 5

Autor Bagzi 25 Dec 2013, 22:26

Пит

Опет исправна дефиниција.
Мерц направи суперспортисту и то углавном по 5 комада, а понекад чак добаци и до двоцифреног броја комада, изађе где већ изађе, онда побришу асфалт њиме којекакви Јапанци, Талијани и Данци, онда Мерц загаси пројекат а крене у развијање новог и тако у круг поново и поново прави свој спортски имиџ!!

Срећом Актроси још увек праве профит па Дајмлер има ентузијазма, иначе кад пресуше Камиони биће ту лепших проблема... ;)

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 22:50

pit
taj plastikaner kako ti kazes...nije to ONA plastika. To karbon fiber - SLR je imao putnicku kabinu od karbon fibera, i vise je zbog toga bio onoliko skup i proizvodio se u malim serijama, nego zbog bilo cega drugog. Ponajmanje zbog performansi.
I vec sam ti rekao - za 5 - 10 godina, bice jako malo SS automobila u sadasnjem obliku, i svi ce hteti da imaju takmaca tom resou - i8. Sto se tice "bojazni kvaliteta" ako bi mogao da mi prepricas kako si shvatio tu jucerasnju vest, pa da vidim kojim kapacitetom raspolazes.
I priznaces da je bolje voziti reso nego krematorijum na tockovima.

Autor toma 25 Dec 2013, 23:03

Gagiba
Da se ne lazemo, vi bmw fanovi zudite A ss autom, ali ga NEMA ! : )
Zato, jedino sta vam ostaje je da se "odusevljavate" sa i8, i3 , a svi znamo zapravo istinu. : )))
Mercedes ima dugu tradiciju, izmedju ostalog, omiljeni ti CLK GTR, meni SLR, nekom 300SL, nekom SLS AMG, a stize i novi ss kao rival 911-ci. : )

Autor Pit 25 Dec 2013, 23:06

"крематоријум на точковима"

хехе

Јес одскаче од теме мало али неки дан сахранише Менделу. Нема шта, стварно лежи оном Мерцу да прави гробарске лимузине, види се то... :)

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 23:11

Пит

Све је истина! Нико то не оспорава.
Али тома упорно покушава да вас усмери на будућност а ви некако све окренули главу уназад и никуд из 20-тог века!!

Ајд овако ћемо. Рецимо да неком веселом инжењеру сасвим случајно падне на памет да уместо оног 1.5 И8 инсталира 4.4 мотор. Неће се то десити али није тако далеко тај СС колико се надаш и прижељкујеш. :)

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 23:16

Gagiba
Sto se Mercedesa tice, voleo bih novi SLR pod br 1.
A pod 2 Maybach novi.
Sto se bmw-a tice, zelim im od sveg srca ss auto, da konacno prestanete da lazete sebe i od velicanja svega, predjete iskljucivo na taj dugo ocekivani, za kojim se toliko cezne, ss auto. : )

Autor Pit 25 Dec 2013, 23:20

Da BMW-u treba da u ponudi ima auto koji se zove SS auto, pa makar imali i fenjerasa, to bi mogli veoma lako. Ovako: Z4 ima slicne proporcije, ako ne i iste, kao ovaj "rival" 911-tice. Sa sestocilindricnim turbo motorom je tezak 1600kg po EU(sa vozacem od 68kg i 7kg prtljaga). Na pokretni krov otpada 150kg. Sa proslim Z4 su napravili kupe verziju sa klasicnim nepokretnim krovom, pa ne vidim neki problem. Dakle, sa motorom iz M3/M4 bi imao 1450-1500kg. Uz upotrebu mehanike iz M3/M4 (to su uradili sa 1M coupe, pa ni tu ne vidim problem), tj. karbon fibera, to bi se spustilo za dodatnih 100-nak kg. Dakle usao bi u zabran zvani 1350kg. I bam, eto SS. I to bi bio mnogo veci supersportista nego SLS ili SLC ili kako ce se vec zvati. Ali njima to jednostavno ne treba. Ako budu to radili uradice kako treba, centralno smesten motor, 1250kg, V8 od 650ks. Dakle, BMW mora da bude najbolji u svakoj klasi u kojoj se prodaje. A pored ferarija to nije lako - za sada. Tako da ne bi valjalo da taj SS bude crna ovca u familiji, tj. da ne bude daleko ispred konkurencije.
Kad vec pomenuh Z modele, evo nekih noviteta o kojima se suska. U naredne 4 godine, trebalo bi da vidimo 3 nova Z modela (ne znam kojim redosledom): Z1 ce deliti platformu sa sledecom generacijom MINI Coupe-a, i imace totalno opicen nacin otvaranja vrata, nesto slicno originalnom Z1, a mozda i kao Conected vision concept. Zatim Z3 ce zameniti Z4. Imace za nijansu manje dimenzije i platneni krov umesto tvrdog sklopivog, i na kraju Z5 koji ce imati tvrdi sklopivi krov i po dimenzijama ce biti kao SL. Ugradjivace se iskljucivo V8 i R6 motori.

Autor toma 25 Dec 2013, 23:41

@Pit

Zasto bi htio vidjeti novog Maybacha kad je tu nova S klasa koja je ljepsa i mnogo bolja i naprednija. Bice Pullman i S maybach tako da nema potrebe za novij brendom Maybach.

Autor hh 25 Dec 2013, 23:42

Bilo bi dobro da pojedinci shvate da SLS nije konkurent Ferrariu, Mclarenu itd. vec Audiju R8.

Autor hh 25 Dec 2013, 23:46

Пит

Далеко су ми та размишљања о поседовању СС возила те то аутоматски искључује чежњу, али и више него бих волео да се укључи БМВ у тај сегмент.

Из неког само њима знаног разлога нису заинтересовани, а то да ли могу или не могу да га направе не бих ни покушавао да потежем као тему.

Више се то своди на питање тренутка када ће инжењери добити зелено светло од главешина, мада по неким говоркањима одавно се нешто ради иза затворених врата М одељења.
Да се подсетимо, М је онај интегрални део БМВ-овог развојног тима. Нешто слично ономе што Мерц није имао па је приватизовао трословну гаражу. ;)

Дакле, 2016. се ближи...видећемо. :)

Autor Гагиба 25 Dec 2013, 23:46

hh
To jeste. Ali ona 62-ka... : )
Toma
Da baba ima nesto bila bi deda...
Vazi sto im ne treba...
Nije samo Ferrari tu, tu su i GTR, 911, Mclaren , R8, MB...

Autor Pit 25 Dec 2013, 23:50

"Da baba ima nesto bila bi deda..."
....i naravno, zelela da vozi Merdzana:)))

I jos jednom, R8 V8 ima malo nizu cenu i (barem po ubrzanju) slicne performanse kao i8, dakle? I naravno i8 izgleda kao da je dosao iz godine u kojoj ce Mercedes proslavljati 142. godinu postojanja.
Mislim, stvarnooooo:
http://www.dodaj.rs/f/3D/gz/2xEFgE6A/i.jpg
http://www.dodaj.rs/f/l/FO/4eqWnsaf/i2.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3Z/QT/EaGwGeL/i1.jpg

Ko ce posle ovoga da pogleda "rivala" i slicne duhove proslosti.

Autor toma 26 Dec 2013, 00:04

@Pit
Novog Majbaha neces videti, posto sigurno ne zele da se opeku kao prvi put ;)
@hh
Kako je SLS konkurent R8-ici, a nije Ferariju, McLaren-u itd?
R8 V10 je mnogo prirodniji rival npr 458-ici i 911, nego SLS-u. Ako vec gledamo model kao model.
Ja gledam na to ovako, SLS je konkurent i 458-ici i 12c, 911-ici, Lamborghini-u, GTR-u...To je ta klasa super brzih automobila, sada sto SLS nije ni medju najboljima, to je druga stvar, ali opet je vrhunski ss automobil sto nije sporno.
@toma
Sta ce se traziti kod ss automobila vidi se sada kod 918 Spyder, greska kod i8 je ta sto se pojavio u slicno vreme kad i 918, pa se i nije previse istakao. Jesu dosta drukciji, drukcije snage itd, ali...Za 918 su vec rekli, 'auto buducnosti'.
@Bagzi
Verujes li da sam za Linux Ubuntu cuo tek pre godinu ipo dana. Gledajuci komp, mislio sam da postoji samo Windows, samo da izaberes koji hoces, Xp, 7, 8...Nisam ni neki zaludjenik za to, nisam ni citao o tome ali eto prijatelj radi za stranu firmu neke programe i sta ti ja znam i na svoja 2 lap top-a ima Ubuntu. Koristio sam neko vreme jedan od njih i jako je dobar...Fazon nema virusa, nedozvoljava neke radnje koje ce stetiti sistemu itd, itd. Takodje ne gotivi previse iOS, misli da je android mnogo bolji, tako i Windows ne voli uopste...

Autor dusan 26 Dec 2013, 00:42

Duka
RR i Bentli su bankrotirali, pa su ih kupili Nemci, toliko o tome.

Autor Pit 26 Dec 2013, 00:57

dusan
znaci o operativnim sistemima za racunar znas malo vise nego o automobilima, i mnogo vise nego o automobilskom trzistu?:)))

Sta je 918 i kakva su ocekivanja od njega? Kad auto kosta toliko koliko kosta 918, onda se od njega ocekuje da ubrzava do 100 za 2.8 sekunde i da obidje Nirburgring za manje od 7 min. Revolucija bi bila da kosta toliko koliko kosta, i da ima ubrzanje do sto oko 2 sec. i da Nirburgring obidje za manje od 6 min. Ovako, nista. I koliko vidim u medijima se 918 nije pojavljivao i istakao ni 10% u odnosu na i8. A i8 jos nije imao ni novinarske test voznje. Pa samo ovaj kljuc od i8 je ovde na blogu izazvao vise paznje nego ceo 918:))
A i8 je revolucija jer ce ljudi moci da kupe za 130000 evra nesto sto do sada nije moglo da se zamisli za ispod 250000 hiljada evra. Najjeftiniji auto od karbon fibera je do sada bio Lambo Aventador koji kosta preko 300k evradi. Tesko da auto od milion evra moze da ima neki ozbiljniji uticaj na trziste. Posebno ako uzmemo u obzir da ce se proizvesti u nekoliko stotina primeraka. Pa za milion evra i Rimac napravi supersportski auto:)))
A o poredjenju dizajna kako spoljasnjosti, tako i unutrasnjosti glupo je porediti i8 i 918. Meni ce 918 biti interesantan ako ga nekad vidim kao i Veyron kad sam video -"wauuu, pazi milion na 4 tocka".
Sto se enterijera tice, u poredjenju sa i8, u 918 ne bi ni slinu bacio.

Autor toma 26 Dec 2013, 01:01

@toma
Ma veze nemam o operativnim sistemima, a o automobilima jos manje :))
Bez sale, posto nisam neki zaludjenik za igrice koristim lap top, a opet umesto da koristim taj Ubuntu bas zato sto ne igram neke igrice, ja koristim Windows 7. Tj uvek imam neku trkacku igricu, tako da imam i sada NFS Most Wanted 2012. Nista vise, ali i to ne stizem da odigram...
Od kog auta ti uopste ocekujes da obidje Ring za manje od 6 minuta? Porse i ima auto koji drzi rekord na Ringu, njihov trkacki auto iz '83 i drzi rekord sa vremenom kako mi se cini 6:11. 918 se pojavljivao cesto, sam Porse je znao da izbaci kako napreduje rad na tom autu posto su zeleli da dele to sa fanovima automobilizma, sto ne radi bas svako...Ceo 918 nece ovde steci neke komentare zato sto mnogo ljudi ovde i ne komentarise previse te skupe automobile zato sto su im kako kazu 'nedostizni'. I meni je kao i njima nedostizan, ali volim to da komentarisem i razmenim po koji 'komentar' sa ljudima, da vidim sta oni misle o nekom ss automobilu. Pa ne mozemo samo da komentarisemo Golfove, Dacije i Skode zato sto nam je to kao pristupacnije. Kako i8 i da ima test voznje, kad ovi iz Bmw nisu sigurni u kvalitet :)) Porse ovo izbacio i ajd na testove, nema sta da se krije...Ovo jeste milion evra, ali kada pogledas sta kazu oni koji ga testiraju, tesko da ce to napraviti Rimac ili bilo ko drugi...Zato su tu samo jos Ferrari i McLaren ;)

Autor dusan 26 Dec 2013, 01:54

@dusan
zaista pojma nemas. Cak i ne citas sta je napisano. Ali ajde da ti povucem jednu paralelu. 918 ce da ostavi trag u auto industriji kao otprilike carera GT. Mocan i papreno skup auto izradjen u maloj seriji, i to je to. Za 10 godina, ako se ne daj Boze dogodi neka nesreca slicna onoj od pre mesec dana, cuce se za taj 918, u suprotnom tek ako budu prikazivali garazu nekog ultrabogatog kolekcionara pomenuce se i....otprilike to je to. Eto koliki uticaj ce imati. A sto se tice i8, samo nastavi da pratis temu:)

Autor toma 26 Dec 2013, 08:17

@toma
Ako bude kao Carrera GT, onda ce postati ikona automobilizma kroz 5 godina, a ne 10 godina ;)

Autor dusan 26 Dec 2013, 12:47

dusan
drzi se ti Ubuntu-a, tu si mnogo jaci...
Taj auto je ikona zato sto je bio skup i napravljeno smesno malo primeraka. Kad pomislim na sportske ikone u zadnjih 20 godina, taj GT mi dodje tek tamo, na nekom destom-jedanaestom mestu. Osim toga, ako je neki automobil ikona, to nema blage veze sa "revolucionaran, trendseter, uticajan" na globalnu autoindustriju.
I upamti, samo je 911 porsche. Sve ostalo je VW.

Autor toma 26 Dec 2013, 12:53

@toma
Pa znaci i svi takvi automobili kao Carrera GT, poput Enzo-a, pa ranije F40, 959, F1 , svi su oni postali to sto jesu zato sto je bilo malo primeraka i bili su papreno skupi? Ocigledno ti to tako gledas. Shvatam i zasto je ne volis, zato sto ipak nije elektro vozilo koje ti od skoro mnogo volis :)))
Jeste Carrera GT mnogima koji su vozili sve te automobile u Top 5 najboljih ikada, ali ako ti kazes da je tek deseto, jedanaesto mesto, onda si u pravu. Ipak je i8 nesto savrseno :))

Autor dusan 26 Dec 2013, 13:46

dusan
to su sve automobili koji su bili demonstracija trenutnih mogucnosti autoindustrije (naravno po paprenoj ceni) i nista vise. Neki su zbog svog uspeha, popularnosti, performansi koje su odskakale od konkurencije, dizajna, postali manje, vece ili nikakve ikone. Tesko da su ostavili neki trag ili uticaj na globalnu autoindustriju (cast izuzecima)...A ti mi navedi neki primer kao dokaz da gresim.

Autor toma 26 Dec 2013, 13:55

https://www.youtube.com/watch?v=BZjVbZ1faJk

Autor ... 27 Dec 2013, 17:10