
Uprkos tome što je mandat na čelu Daimler AG Dieteru Zetsche-u samo produžen do 2016. godine, najnoviji rezultati poslovanja kompanije bi mogli da ga kvalifikuju za vodeću poziciju u kompaniji i posle 2016. godine.
Prema navodima viših rukovodilaca kompanije Zetsche-ovo upravljanje kompanijom posle 2016. godine je veoma realna mogućnost što sve moguće naslednike ovog rukovodioca stavlja sa strane uključujući kompanijinog šefa odeljka za kamione Wolfganga Bernharda. Uprkos tome što se o imenovanju neće govoriti do početka 2016. godine trenutni razvoj situacije radi za Zetsche-a.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
Normalno preporodio je firmu za razliku od SHREMPFA mislim da se tako prezivao koji je sa svojim HARAKIRI odlukama prije svega spajanje sa CRYSLEROM gdje je doveo takvu jednu firmu koja je sinonim za inovacije i luksuz da zaostaje za glavnim konkurentima u tehnoloskom smisli ali u danasnjem vremenu najvaznijem segmentu a to je dizajn.Srecom dosao je brka i sad stvari idu izvanredno.
Браво бркице!! :))
Имаш ти још један потез у рукаву. Увођење аутобуса у продајну статистику. То ти гарантује место бар до 2018-2019!!
Morace itekako da se trude evo ti jedan primer C klasa na Njemacko trziste je dosla 15 marta i prodala se u 6500 primeraka za samo 15 dana dok je Bmw 3 na trzistu vec skoro dvije godine i fabrika im je u punom proizvodnom pogunu i prodala se 5600 primeraka.Nema vise takozvanih buljasa dosli drugi ljudi u dizajnerskom odjeljenju i odmah 15% povecanje.
toma
Nažalost, to je problem, što ti tako gledaš na stvari.
Osim što je naravno besmislica to što si napisao, za razliku od tebe, ja želim da konkurencija bude što jača i bolja, jer to donosi bolji proizvod i tera proizvodjače da budu sve bolji i bolji.
messi
15% je povecanje sa v-klasom. Ako bi se racunali samo modeli koji su se i prosle godine racunali, povecanje bi bilo 7-8%. A sta kazes na BMW-ovih +17% u martu. I to sve samo putnicka vozila. Na zalost tvojih snova, BMW se jos vise udaljava od tvog Merdzana. A videce svi kad izadje izvestaj za prvi kvartal, da li ce smeti da objave podatak o prodaji po klasama:)
Toma
Svaka im cast odradili su posao na vrijeme dok je Mercedes spiskao pare na CHRYSLER,a sto se tice V klase ona se ne ubraja nego Vito ili Viano naravno putnicki kao sto je T5 koji su na trzistu vec vise od 10 godina tako da je njihova prodaja zanemarljiva.
messi
270.144 van-ova u 2013. Od toga oko 70.000 je ovih koji se od ove godine ubrajaju u Cars diviziju. Zanemarljivo kazes,a?
Dovoljno da sustignu Audija. Pa onda ubace Citana, i bang, priblize se BMW-u na samo 50.000 komada:)))
ps. koji god da se ubrajaju, u pitanju su komercijalna, a ne putnicka vozila.
Hoce li Bmw 2 sa sedam sjedista da bude komercijalno vozilo ili putnicko kao sto je Volkswagen T5.Buduci Mercedes V klase je porodicno vozilo koje tek krajem maja treba da dodje u salone i tek tada ce da pocne da se registruje kao prodano vozilo.Ali ja mislim da dobro znas da se tlo mrda i da ce brzo zemljotres.
messi, :))))
drma se tlo i to zesce.za 3 meseca 54000 komaTa razlike u korist BMW-a. :)
toma,komecijalno,putnicko,dostavno...sve je njima to isto :)
ali dzaba.
sto kaze messi zna se ko je lion :)
messi
Kad budem video da je neko kao porodicno vozilo, za prevoz porodice do skole, ili do mora kupio vito, onda cemo pricati. V klasa je manji i luksuziniji autobus. Cini mi se da se za te potrebe i koristi. Ima ih dosta po Beogradu. A 2 Grand Tourer, mozes da shvatis isto kao i svaki drugi auto sa produzenim medjuosovinskim rastojanjem, u koji moze opciono ili standardno da se montira treci red sedista, poput X5, GL, i slicno.
A ako ti pravis paralelu izmedju ovog: http://www.automobile-magazine.fr/var/automobile_magazine/storage/images/media/galeries/videos/bmw/serie_2/bmw_serie_2/bmw_serie_2_gran_tourer/2056783-2-fre-FR/bmw_serie_2_gran_tourer_image_video_essai.jpg i ovog:
http://www.westcountrycampervans.co.uk/wp-content/uploads/wccv/Mercedes-Vito-020.JPG tj. ovog:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/Mercedes-Benz_Vito_Kastenwagen_Lang_122_CDI_Effect_(V_639,_Facelift)_%E2%80%93_Frontansicht,_8._September_2013,_B%C3%B6sensell.jpg
onda ti treba malo da se preispitas. Zemljotres hoce. Pretpostavljam da mislis na koncept koji treba da se pojavi, kao i na novu seriju 7, X7, seriju 8, X8, seriju 9. Pa sto da ne, ako treba i X9:))
I ne boj se, necemo ni ja ni ti posecivati ovaj blog u vremenu u kojem ce Mercedes prodavati vise PUTNICKIH vozila od BMW-a. I za kraj jedna slika za tebe:
http://www.dodaj.rs/f/38/82/V96emoK/1/vc.jpg
toma
Drma se tlo, stiže i MLC. :)
"7, X7, seriju 8, X8, seriju 9."
Od ovih, prva tri popunjavaju ono što MB već ima, a X8 i 9 će terati MB na odgovor kao što je MLC na X6.
Tako da me raduju ti modeli, a onda tek ovi drugi.
Mislim da će biti tu još modela, X2 npr. Tako da će MB morati da odgovori i na X4, X2.
Ako MLC bude kao ovaj koncept, jedino sto ce se drmati, bice tlo pod brkinim nogama:)))
Ako bude kao onaj koncept, jedino što će se drmati je tlo pod uvećanim X4 zvanim X6. :)))
Još samo da naprave "small" verziju, X2 i kao babuške. :)))
pit,naravno da ce biti i x2.
x serija razbija na trzistu.samo prati sta ce x4 da pocini.
smanjeni,uvelicani,babuska,deduska.....bla,bla,bla...a cifre te demantuju,demantuju i demantuju.
isto ste ti i deki l pricali za "cipelica" i podsmevali se kad je izasao,a "cipelic" odvali "prelepu" a klasu ko dete zvecku.i na nemackom trzistu a i na svetskom.to je samo dokaz da dosta vise ljudi razmislja kao npr toma,gagiba,nemanjabb i ja nego kao npr messi i ti.
bs8
Je l' X4 nije umanjeni X6 ?!
Kakve veze imaju cifre sa tim.
Pa videćeš kako će C klasa da se prodaje, a šta vi pričate.
Prodaja se diže sa korporativnim dizajnom.
Primer VW, Toyota itd.
Pogledaj bmw sada koliko prodaje a pogledaj dok je Bangl bio, koliko su se više razlikovali modeli, a slabija prodaja.
Izgleda da ti ne znaš šta pišeš, a činjenice najbolje demantuju od svega.
bs8
http://www.bmwblog.com/2010/11/10/new-bmw-5-series-and-7-series-one-sausage-different-lengths/
Je l' možeš da mi prevedeš naslov leba ti ? :)))
pit
taj naslov nije tesko prevesti. To sto je petica podjednako kvalitetna kao sedmica, i samo imaju razlicitu duzinu, ne sugerise na dizajn. Ne treba nikakav prevod. Stavi sliku poetice pored sedmice, pa vidi.
Merc nema konkurenta X1. GLA je zapravo ono sto ce biti X2. GLA je nesto kao kupe SUV. Nizak, nepraktican,... X1 je za njega ozbiljno SUV vozilo.
pit
dakle, kao sto sam ti i rekao, nije naslov problem, vec sto ti nisi procitao ni jednu recenicu ispod tog naslova. Da jesi, procitao bi i recenicu gde kazu, ako se gledaju iz daljine bocno, petica deluje kao skracena sedmica. Medjutim razlikuju se kako kada se pogledaju spreda, tako i pozadi. Za razliku od C i S klase koji su i spreda i pozadi identicni. Razlikuje se malo grafika u svetlima, i ima malo manji broj horizontalnih resetaka u grilu (ne sportski). I, sta ti nije jasno, leba ti.
A profit, sta cemo sa tim, leba ti?
toma
GLA ima bolje off-road sposobnosti od X1. Sto istini za volju i nije tesko. Sreca pa umes da kategorises klase. : )))
toma
Sto se kvaliteta tice, pa prvi vi bmw fanovi isticete da je 7-ca kvalitetnija jer vam je to jedini argument da se razlikuju enterijeri. : )
Vidis kako upadas u zamku i kontradiktornost braneci neodbranjivo. Ista kobaja, samo druga duzina je formula kojom ste ismevali Audi, a eto i bmw isto radi. Naravno, misli se na dizajn, barem je to svakom pametnom ocigledno.
Bs8
Sto ne izbacis brojke za A i keca ?
Kec ima i kupe verziju, A samo hecbek. Nego reci mi, jel tebi lepsi kec od A klase ?
"Izgleda da ti ne znaš šta pišeš,"
ihhh:))) nemo da se vredjamo:)
nego mi reci jesam li u pravu za "cipelica" i "lepotana"?
"Sto ne izbacis brojke za A i keca ?"
sto bi toma i ja non-stop nesto izbacivali?
izbaci ti.
pit
iskreno, ja da sam na tvom mestu, kao ljubitelj mercedesa, diskutovao bi o raznim stvarima, ali da pominjem bilo kakvu slicnost nekih BMW modela, bilo bi me sramota.
pit
BMW serija 1 (samo hachback varijanta) je u 2013. prodata u 188.184 primeraka. Mercedes A segment (A+B+CLA) je prodat u 384.000 primeraka. Ako uzmes u obzir da je B klasa protata u slicno primeraka kao i A klasa (samo u Nemackoj) blizu 60.000 primeraka), i da se CLA solidno prodavao, nije tesko pretpostaviti da je broj prodatih primeraka A klase, manji od 188.184.
Jos jedna zanimljivost kad je prodaja u pitanju:) E segment (E sedan+E karavan+E kupe+E kabrio+CLS) prodat je u 332 hiljade primeraka, a samo serija 5 sedan u 295 hiljada komata:)
"Jos jedna zanimljivost kad je prodaja u pitanju:) E segment (E sedan+E karavan+E kupe+E kabrio+CLS) prodat je u 332 hiljade primeraka, a samo serija 5 sedan u 295 hiljada komata:)"
ma ne,nije klasicno rasturanje na komaTe :)))
Bs8
Pa vi tvrdite.
toma
Solidno a ? : )))
Pa uvode dodatne smene. A ti ga pljuvao.
A se sigurno vise proda od B. Ali opet su vam brojke nedefinisane. "Verovatno", majke mi, itd.
Nego ne smete da odgovorite na pitanje da li je lepsa A klasa od keca ?
Mislim na bs8 prvenstveno, jer on ume da bude objektivan nekad. Tomi je i 3-ka kompakt lepa. : )))
e moj pit,kad bi se gledala lepota alfa bi bila u vrhu sa prodajom.mazdu 6 bi mozda i uzeo najpre u klasi do 30.000 evra,ali sama lepota nije dovoljna za uspeh.a ruku na srce,kad sam a klasu video sad na salonu nekako mi se cinilo kao da je vec dosta dugo na trzistu.taj dizajn a klase bi opisao kao bum na prvi pogled,posle toga dosada,dosada,dosada...
pogledaj slike i uporedi.meni ni jedan ni drugi nisu zanimljivi:
http://www.motorbeam.com/cars/mercedes-a-class/bmw-1-series-vs-mercedes-a-class-shootout/
bs8
Ma znam kako izgledaju, ne moraš link da mi kaćiš. :)
Pitao sam tebe da mi odgovoriš, da vidim koliko si objektivan.
A zaključak kaže :
"The BMW 1-Series is the more fun car to drive but the Mercedes A-Class is the more desirable package offering better value for money. The baby Benz manages to appeal to both the heart and the head."
Sa kojim se slažem. Jedina prednost keca je što je rwd. Za moje kriterijume, neko više voli fwd.
pit
brki su brojke nedefinisane. Da brka sme da objavi brojke, i ja bi ih objavio. Ovako, to je sto je. Znam da je u Nemackoj B klasa prodavanija od A klase, i takodje u Nemackoj je serija 1 prilicno prodavanija od A klase. Svakog meseca ima po barem 1000 komata vise.
Inace Mercedes se ni u Nemackoj ne bi prodavao vise od BMW-a da ne racunaju van-ove.
toma
Ok. Ali kako onda možeš da tvrdiš da je kec prodavaniji, ako ne znaš tačnu brojku za A klasu.
Moguće da je u Nemačkoj prodavanija B klasa, jer su oni više porodično nastrojeni, kao što dosta kupuju karavane.
Ali ukupno u svetu, sigurno je A klasa dosta prodavanija od B.
Jeftinija je takodje. Druga su i klasa.
Nego, videh sad ovu sliku, iako nisam neki ljubitelj tjuninga, ova slika me podseti koliko je moćno dizajniran CLS :
http://www.dodaj.rs/?3/5s/3MSmnOV5/cls.jpg
Savršenstvo na točkovima.