
Kada neko štedi pet godina da kupi auto o kome je dugo sanjao, saznanje da se njegov "savršeni automobil" svaki čas kvari predstavljalo bi veliko razočarenje za svakog vlasnika bez obzira da li je u pitanju Dacia ili Porsche. Pogotovo ako je u pitanju Porsche.
Novozelanđanin Nick Murray, koji je u junu 2013. u Sjedinjenim Državama kupio novi Porsche 911 Carrera S, vredan 100 hiljada dolara (oko 72 hiljade evra), nije ni slutio kakve će ga sve muke snaći sa ovim automobilom za manje od godinu dana. Kada su kvarovi počeli da se gomilaju on je odlučio da sve ono što je doživeo podeli sa gledaocima na svom YouTube kanalu.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Dobro mu stoji ova crna boja, cak mi se i svidja fazon da se nakace ovi krovni nosaci i jedan sportski auto ucini upotrebljivim.
@dusan
Ovo je kvalitet Porchea ? :)Neki se sami od sebe zapale neki se jednostavno kvare ali bitno je da kosta tolko, koliko para toliko muzike tj u ovom slucaju bez muzike :)
@Masha
Kao u svakom proizvodu, kod mnogih brendova, desi se nesto lose.
Tako se desi i Porseu samo sto se to Porseu mnogooo zamera.
Eto kada je GT R-u crkavao menjac u prvih 2.000km, nije se pisalo o tome. Ocekivalo se dakle...Porseu sijalica kad crkne, NET bruji o tome.
Pusti ti GT3 sto se zapali, to je sportska masina, vrti na 9000, tuzno je kad vidis da se S klasa zapali, nova u prvoj nedelji svog zivota...To je tuzno, zadnjih godina je postalo to normalno da se zapali po neki sportski auto, pa prvo pogledaj Ferrari, Lambo itd.
Ne kazem da treba da se pale, nego svi imaju po neki problem.
Ovom se samo vratilo sto je stavio na ovaj auto krovne nosace! :D :D
Skupljao lik toliko godina lovu da bi se baskario u 911, a hteo od njega da napravi Mini Van.
Hahaha, važno da se pomene Mercedes tamo gde nije tema.
Pusti S klasu, kad se zapali makar u onom broju kao GT3, onda možemo da pričamo.
Kad budu rekli ljudima da ne voze, itd.
"Porše kvalitat"...
Čak i da se pali ko Porše, to opet nije opravdanje za Porše.
GTR-u nije crkavao menjač, osim ako se nije upotrebljavao mimo uputstva.
Ako je ovakva pojava pojedinacni slucaj onda uzrocnika moze biti nekoliko. Od nestrucno ugradjenog alarma, audiosistema pa sve do delovanja sitnih glodara na nekom podruciju onda proizvodjac ne moze biti odgovoran, ali ako je se ovako nesto dogodi na vise vozila iste serije, onda je svakako krivac proizvodjac.
@Pit
Sto da se ne pomene? Pomenes ti mnogo brendova nekad kad branis nesto, pa ne mozes jednim, pa branis za 5 brenda :)))
Sramota bi bila da se upale mnogo S klasa, masine koje se vrte na 6000, ovakvim ss automobila je mnogo lakse nesto da se desi kada vrte na 9000. Eto, nije ni Porse svemoguc, desi se i njemu greska...Ali ce to ispraviti, mogli su da cute kao ovi iz Mercedesa (toma je postavljao linkove crkavanja raznih stvari i motora kod Merca), Merc nije opozivao, Porse to lepo opozove, ne vozite dodjite da resimo i sve ce biti reseno.
GT R -u je u pocetku nije samo crkavao menjac zbog launch control-a, vec zbog drugih stvari. Tek posle je zbog launch control-a. A, 911 launch control 50 puta za redom i uvek ista snaga, ista moc i nista se ne menja :))
"tuzno je kad vidis da se S klasa zapali, nova u prvoj nedelji svog zivota..."
dezinformacija:). u drugoj nedelji:)))
najbolji samozapaljivi auto na svetu.
@dusan
Stv za ove krovne nosace treba ga objesit, nevjerovatno :D poenta je da Porche nije vise kao sto je nekad bio, nema toga kvaliteta vise..a sto se S klase tice za sad se samo jedna zapalila, i mislim da nece vise ni jedna. GTR je sto se tice bezbjednosti od pozara ispred Porchea, i GTR je SS car i on se non stop vrti visoko pa nema pozara. Mnogo propusta pravi Porche.
dusan 19 Apr 2014, 09:33
Nemoj te price, pa i S klasa ima vise elektronike od 911 pa sta sad.
Nazalost ovaj blog je otisao da ne kazem gdje (ne blog, vec komentari tacnije). Komentari su mnogo neozbiljni i kao da ih djeca pisu.