home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Potražnja za BMW-om i8, kao i za i3, izuzetno je velika. Za premium hibridom postoji lista čekanja, a nakon što je magazin Road&Track testirao nemačko remek-delo, potražnja i8 otići će u nebo. Naviknuti da su u stvarnosti fabričke deklaracije nedostižne, iznenadilo nas je da je tokom testiranja i8 ostvario bolje rezultate nego što piše na papiru.

Do stoke mu je trebalo samo 3,8 sekundi, što je za šest desetinki brže od deklarisanog. S takvim ubrzanjem i8 stoji uz bok sportskim modelima kao što su Audi R8 i Porsche 911. U električnom režimu vožnje za svega 9,4 sekunde je uhvatio stotku. Podsetimo, i8 ima 1.5 TwinPower turbo benzinac i elektromotor, koji kombinovano razvijaju 362KS i 570 Nm.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 2065



Komentari

Video sam jedan pre neku sedmicu, izgleda lepse uzivo.

Autor Eki 04 Maj 2014, 19:42

Road & track = 1ft rollout.

Autor hh 04 Maj 2014, 19:42

To znaci da BMW ipak ima supersportaka?!?

Autor carobnjak 04 Maj 2014, 19:56

Sjajan je nema šta, pa uz pedigre BMW-a i ne čudi velika potražnja...

Autor Miki 04 Maj 2014, 20:02

@carobnjak
U Srbiji svaki auto preko 2500cc i 200ps se smatra za supersportaka... ;)
p.s. Sinoc sam setao gradom i video 1M i M4, parkirani jedan pored drugog. Prelepo. Ima srecnih ljudi na ovoj planeti. :)

Autor loshmi 04 Maj 2014, 21:20

p.p.s.
2000. godine BMW Z8 je tukao 360 Modenu, dok SLS ne moze ni da pridje njenom nasledniku, 458. Ni ne cudi sto u Nemackoj polovni Z8 kosta vise nego polovan SLS ili R8, iako je 10 godina stariji. Cisto da se zna. :)

Autor loshmi 04 Maj 2014, 21:31

hh 04 Maj 2014, 19:42

Osim rollouta, brzina je 60mph odnosno 96kmh a ne 100.

Autor hh 04 Maj 2014, 22:32

loshmi 04 Maj 2014, 21:31

Nemoj lagati i siriti dezinformacije.
http://fastestlaps.com/comparisons/ferrari_360_modena-vs-bmw_z8.html

Drugo, ne mozes tako gledati "ovaj nije bolji od ovog jer nije brzi od naslijednika itd." jer drugacija su vremena. Nebitno to, SLS-u konkurencija uopste nije 458. Mogu se porediti ali nisu bas konkurencija. Vrijednost Z8 je tolika zato sto je proizvedeno malo primjeraka, bio je u James Bond filmu i naslijednik je modela 507.

Autor hh 04 Maj 2014, 23:16

@loshmi
Sve sto ide ispod 4 sec do 100 km/h - kapa dole!
A ovo i Srbija, stvarno ne vidim dodirnu tacku...

Autor carobnjak 04 Maj 2014, 23:25

@loshmi
Z8 je bio jaka masina pre svega.
Takodje, nisu prodali ni 6000 primeraka za 6 godina tako da mozda nije ni cudo sto je skup sada kao polovna masina. Da dam primer, Audi je R8 za 6 godina u tom broju prodao samo u USA. Skoro 6000 primeraka...Pa tu je Kanada pa Evropa, Kina...Sigurno za 6 godina nisu ispod 22.000, 23.000 komada globalno, pa pogledaj kako i da bude iste cene kao polovnjak od auta koji je tada kostao kao r8 sada. Samo sto Bmw nije to mogao da proda izgleda u tom broju u kojem Audi prodaje R8. Ali sada ce doci toma da prosvetli i mene i sve ostale zasto Bmw nije uspeo itd, itd :D Z8 je u USA osnovni kostao kao sto je tamo sada R8 V8, ali su za 6 godina tamo prodali 2500 primeraka, a Audi rekao sam za 6 godina tamo skoro 6000 primeraka.

Autor dusan 04 Maj 2014, 23:27

Што каже батица у "Таксију" кад је одерао оне Мечиће: "Следећи пут ћу да спустим ручну". :)

Очигледно да је и овде фабрички тест возач заборавио ручну кад је тестирао Бенгу!!

Пре 7-8 година је главни БМВ инж. задужен за развој изјавио да БМВ напушта суверену водећу позицију у количини снаге коју ослобађа из агрегата и да се напори усмеравају у правцу преноса силе на подлогу. Тек сада постаје јасније шта је хтео да каже.

П.С.

Осим Мерц фановима. Њима тек сад ништа није јасно!! ;))

Autor Гагиба 05 Maj 2014, 01:22

Bolje rezultate u cemu? Citava poenta automobila je da udobno stignes od a do b, a po mogucnosti i zabavno. I u BMW gami ima boljih automobila za istu svrhu. 7,6,5,4 svi su boljii od i8.

Autor Fordovac 05 Maj 2014, 15:35