
Potražnja za BMW-om i8, kao i za i3, izuzetno je velika. Za premium hibridom postoji lista čekanja, a nakon što je magazin Road&Track testirao nemačko remek-delo, potražnja i8 otići će u nebo. Naviknuti da su u stvarnosti fabričke deklaracije nedostižne, iznenadilo nas je da je tokom testiranja i8 ostvario bolje rezultate nego što piše na papiru.
Do stoke mu je trebalo samo 3,8 sekundi, što je za šest desetinki brže od deklarisanog. S takvim ubrzanjem i8 stoji uz bok sportskim modelima kao što su Audi R8 i Porsche 911. U električnom režimu vožnje za svega 9,4 sekunde je uhvatio stotku. Podsetimo, i8 ima 1.5 TwinPower turbo benzinac i elektromotor, koji kombinovano razvijaju 362KS i 570 Nm.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
@carobnjak
U Srbiji svaki auto preko 2500cc i 200ps se smatra za supersportaka... ;)
p.s. Sinoc sam setao gradom i video 1M i M4, parkirani jedan pored drugog. Prelepo. Ima srecnih ljudi na ovoj planeti. :)
p.p.s.
2000. godine BMW Z8 je tukao 360 Modenu, dok SLS ne moze ni da pridje njenom nasledniku, 458. Ni ne cudi sto u Nemackoj polovni Z8 kosta vise nego polovan SLS ili R8, iako je 10 godina stariji. Cisto da se zna. :)
hh 04 Maj 2014, 19:42
Osim rollouta, brzina je 60mph odnosno 96kmh a ne 100.
loshmi 04 Maj 2014, 21:31
Nemoj lagati i siriti dezinformacije.
http://fastestlaps.com/comparisons/ferrari_360_modena-vs-bmw_z8.html
Drugo, ne mozes tako gledati "ovaj nije bolji od ovog jer nije brzi od naslijednika itd." jer drugacija su vremena. Nebitno to, SLS-u konkurencija uopste nije 458. Mogu se porediti ali nisu bas konkurencija. Vrijednost Z8 je tolika zato sto je proizvedeno malo primjeraka, bio je u James Bond filmu i naslijednik je modela 507.
@loshmi
Sve sto ide ispod 4 sec do 100 km/h - kapa dole!
A ovo i Srbija, stvarno ne vidim dodirnu tacku...
@loshmi
Z8 je bio jaka masina pre svega.
Takodje, nisu prodali ni 6000 primeraka za 6 godina tako da mozda nije ni cudo sto je skup sada kao polovna masina. Da dam primer, Audi je R8 za 6 godina u tom broju prodao samo u USA. Skoro 6000 primeraka...Pa tu je Kanada pa Evropa, Kina...Sigurno za 6 godina nisu ispod 22.000, 23.000 komada globalno, pa pogledaj kako i da bude iste cene kao polovnjak od auta koji je tada kostao kao r8 sada. Samo sto Bmw nije to mogao da proda izgleda u tom broju u kojem Audi prodaje R8. Ali sada ce doci toma da prosvetli i mene i sve ostale zasto Bmw nije uspeo itd, itd :D Z8 je u USA osnovni kostao kao sto je tamo sada R8 V8, ali su za 6 godina tamo prodali 2500 primeraka, a Audi rekao sam za 6 godina tamo skoro 6000 primeraka.
Што каже батица у "Таксију" кад је одерао оне Мечиће: "Следећи пут ћу да спустим ручну". :)
Очигледно да је и овде фабрички тест возач заборавио ручну кад је тестирао Бенгу!!
Пре 7-8 година је главни БМВ инж. задужен за развој изјавио да БМВ напушта суверену водећу позицију у количини снаге коју ослобађа из агрегата и да се напори усмеравају у правцу преноса силе на подлогу. Тек сада постаје јасније шта је хтео да каже.
П.С.
Осим Мерц фановима. Њима тек сад ништа није јасно!! ;))