
Auto-industrija i tržište automobila u velikoj meri su se promenili tokom proteklih deset godina. Na prvi pogled, izgleda kao da je situacija u Srbiji u tom periodu ostala ista - i dalje kupujemo i vozimo uglavnom polovnjake, gledamo kako da uštedimo za nove gume, tražimo što jeftinije rezervne delove i servise... U međuvremenu, u razvijenom svetu kupci imaju dilemu da li da kupe novi automobil ove ili one marke, da li će im SUV biti korisniji od MPV vozila...
Uprkos krizi koja je ozbiljno uzdrmala automobilsku industriju i tržišta u razvijenom svetu, analitičari konstatuju da su se tokom jedne decenije dogodile značajne promene u željama i potrebama kupaca.
Poređenjem podataka o prodaji novih automobila u 2004. i 2013. godini, britanski Auto Express analizirao je koliko su se za 10 godina promenili afiniteti tamošnjih vozača.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: Autoexpress.co.uk