home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford Fiesta je u prvom kvartalu 2014. bila najprodavaniji mali automobil u Evropi, sa 85.639 prodatih vozila.

"Ford Fiesta postaje sve jača: posle dve uzastopne godine kao najprodavaniji evropski mali automobil, prodaja ovog modela u prva tri meseca 2014. je čak porasla za 10 odsto u odnosu isti period 2012-te", rekao je Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa. "Mnogi kupci biraju verzije sa visokom specifikacijom, opremljene najnovijom tehnologijom, uključujući naš sistem povezanosti različitih uređaja u automobilu Ford SYNC i nagrađivani 1.0-litarski EcoBoost motor."

Od svih Fiesta automobila prodatih do sada u ovoj godini:

           80 odsto je opremljeno Ford SYNC sistemom povezanosti sa glasovnom kontrolom
           47 odsto su Titanium verzije sa visokom specifikacijom
           29 odsto je opremljeno 1.0-litarskim EcoBoost benzinskim motorima, koji su dvostruki nosioci titule Međunarodni motor godine (International Engine of the Year)

* Prema poslednjim dostupnim rezultatima JATO Dynamics, koji su nastali na osnovu informacija dobijenih od JATO Consult, kompanijinog konsalting servisa poručenih usluga. Brojke su zasnovane na prodaji u 30 evropskih država. Za više informacija posetite www.jato.com.

PR Grand Motors



čitanja : 1615



Komentari

@carobnjak,
koji je izgovor ove godine sto clio nije prvi? :)))

Autor mile antena 14 Maj 2014, 13:56

@mile antena
kupuju je oni koji nemaju ukusa (a vecina ge nema), pored mnogo boljih kao sto su Clio, Rio, Polo, Yaris itd. koji su s razlogom i skuplji!

Fiesta je pored Fabije najjeftinija u klasi, a u Nemackoj se moze kupiti za samo 7400 eura (bilo u proslom Autobildu) !?!

Pored toga, kod nas je kupuju samo neugledne firme ili tatice svojim cerkama za 18.rodjendan... :)

Da li je izgovor ili istina, proceni sam...

P.S. pretpostavljam da je kod vas naj naj naj, sto me i ne cudi kad i nema konkurenata...

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 17:06

@carobnjak,
gomila izgovora naravno :))) cuj, fiesta kupuju oni koji nemaju ukusa, a clio samo oni sa ukusom. svasta ... pa sto fabia onda nije najprodavaniji auto u klasi kada je cena jedini razlog fiestine popularnosti?
nisi mi zadnji put odgovorio na pitanje kada smo pricali o ovoj temi, ali koliko bi prodaja clia pala da nemaju domace trziste? ista stvar i za za polo i slicne.
a sam podatak da kazes da su rio i yaris bolji od fieste govori koliko si objektivan.
u americi u ovoj klasi lider je dugo godina Honda fit (jazz). fiesta jeste u vrhu, ali nije bas najbolji.

Autor mile antena 14 Maj 2014, 18:01

@carobnjak
Kada si vec procitao AB, jel si procitao koliko kosta 500L? ;)

Autor Orlo 14 Maj 2014, 18:27

@mile
Ja bi prvi uzeo Fiestu ili B Max pre bilo kog Francuza u toj kategoriji jer tvrdim da je bolji auto u svakom smislu.
I da, zabole me ona stvar sto ce da trosi litru ili dve vise ako ce bolje da ide (mislim na ecoboost u odnosu na tce)

Autor Panco 14 Maj 2014, 19:04

I ovde bi Jazz bio najpopularniji da ne kosta 17000!!! (pec!).

Za 17000 kupis IX45 SUV...

Autor Fordovac 14 Maj 2014, 19:06

Honda Jazz u Srbiji startuje od 12.490 evra, kakvih sad 17.000 ???

http://www.honda-srbija.rs/automobili/jazz/nivoi_opreme.323.html#S

Autor auto 14 Maj 2014, 19:11

nisamrekao da je jazz najpopularniji vec najbolji. ako gledamo popularnost (prodaja) onda su u vrhu Nissan versa i Chevrolet sonic (aveo), jer su najjeftiniji. jazz je negde u sredini po prodaji, ali i ima najvecu cenu. medjutim, po mom misljenju, isplati se dati jos koju hiljadu vise jer ne samo sto je znacajno kvalitetniji auto vec ga je mnogo lakse prodati posle i puno bolje zadrzava preprodajnu vrednost nego bilo koji drugi auto u klasi

Autor mile antena 14 Maj 2014, 19:18

@mile antena
koliko sam objektivan???
Pa ko je taj koji moze da se nazove objektivnim, i na osnovu cega?
Svaki komentar je LICNO misljenje, pa tako i moj!
Sto se tice Fabije, ona se odrzava samo zahvaljujuci flotnoj prodaji i pripada 20.veku...

Znaci treba da izaberem Fiestu da bih bio objektivan?
Pa ti si stvarno smesan! :)))

A kad smo vec kod toga, navedi mi, al objektivno, prednosti Fieste naspram pomenutih...

P.S. sto se tice Honde Jazz, kos nad je ona na nivou statisticke greske, koliko god bila dobra...

@Orlo
nisam, koliko?

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 20:48

@carobnjak,
daj nemoj da zezas. fiesta je auto koji je godinama lider u klasi i na svim testovima dobija super ocene i za takav auto ti kazes "voze ga samo oni koji nemaju ukusa i koji nemaju koji evro vise za neki drugi auto u klasi". nekazem da trebas da se kunes u fiestu, ali tvoj napozitivniji komentar za auto kao sto je fiesta koji je godinama najprodavaniji u klasi je "skoda fabia je gora i jeftinija". znaci da nema fabije - fiesta bi bila najgora?
a to se sta se u srbiji dobro (ne)prodaje nije bas najbolji pokazatelj sta (ne)valja. stavi volkswagenov znak na hondu jazz, videces kako ce prodaja odmah da plane.

Autor mile antena 14 Maj 2014, 21:32

@mile antena
ne, rezonujes pogresno, rekao sam da je jeftina kao i Fabia a ne da je losa!

Nisi mi odgovorio na pitanje?

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 21:55

@mile antena
Mislim da se oko Fieste (ali i oko Forda) stvara jedna jaka medijska prica o voznim karakteristikama, barem po meni bespotrebna, koju naglasavaju novinari kao najjaci adut i kao najbitniju stvar i ubedjuju ljude kako je to ono sto im treba, a cinjenica je da nije tako... mislim o kakvim realno "voznim karakteristikama" i "vozackoj masini" govorimo kada auto ima 80 ili 90 KS i kada takvi modeli cine okosnicu prodaje? ne sporim da su ST, RS modeli sasvim sigurno ekstra ali oni su ipak neka druga prica...
Daleko je Fiesta od loseg ali nije ni bez nedostataka...

Autor Orlo 14 Maj 2014, 22:23

@Orlo
bravo, a bolja je Corsa! :)

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 22:40

@carobnjak,
nemam ja problem sa tim da mislis da je clio bolji. clio je nekoliko godina noviji auto pa samim tim i treba da bude bolji. ja inace nemam problem sa tobom uopste, znas i sam to, nego samo zadnji put kad smo vodili pricu o ovim autima ispalo je po tebi da fiestu kupuju oni koji hoce najjeftinije da prodju, a clio oni koji hoce da uzivaju u zivotu i znaju da cene samo najbolje stvari u zivotu. sto je, realno, smesno, jer da je fiesta takav automobil onda bi bez problema izgubila svoje mesto od sledeceg najjeftinijeg konkurenta. eto, to je moj $.02.

@Orlo,
nebi se slozio sa tim, jer ne bas tako davno hot hatch automobili su imali ne bas toliko vecu snagu nego danasnje osnovne verzije istih automobila. vozio sam vecinu auta u ovoj klasi u americi (aveo/sonic, yaris, fit/jazz, rio, accent, versa ...) i ako pogledamo ceo paket, licno mislim da su fiesta i fit najbolji u klasi. honda ima mnogo bolje iskoristen prostor, ali je dosta troma na niskim obrtajima i jako neudobna. fiesta ima malo prostora na zadnjim sedistima, ali za klasu je poprilicno zabavan auto za voznju (da spomenem da je startan motor 1.6 sa 120 hp). takodje se nebi slozio sa tim da je samo mit da su fordovi zabavnu za voznju. postoji razlog zasto recimo ford i mazda imaju taj imidz i zasto ga toyota recimo nema.

Autor mile antena 14 Maj 2014, 23:14

@mile antena
ne kapiram o kakvom problemu pricas???

Samo odgovori u cemu je Fiesta bolja jer ja ne vidim prednost, bas nijednu osim pomenute cene (a to je verovatno s razlogom/razlozima?)...

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 23:41

zbog cega je najprodavanija onda vec godinama? i ko Boga te molim nemoj opet da kazes "zato sto je najjeftinija i zato sto je kupuju ljudi bez ukusa". da bi auto bio popularan kod kupaca - nemora da bude najbolji. potrebno je samo da sve poslove obavlja solidno i da nema velikih mana. fiesta je ocigledno bolja po tom pitanju jer privlaci najvise kupaca, sto je na kraju i poenta samog automobila - ne sta ce reci neki auto magazin na direktnom testu vec sta konacan kupac misli.

Autor mile antena 15 Maj 2014, 03:22

@mile antena
Jeste Mile, hot-hatch modeli jesu imali tu snagu, ali su bili i znatno laksi.
Drugo, kazes da si vozio Fiestu 1.6 sa 120 KS - pa to je zujalica u odnosu na one motore koji cine okosnicu prodaje u Evropi: atmosferci od 1,0l (60KS) i 1,25l (60 i 82KS), i 1.6 TDCI (75KS i 90KS). Ni jedan od njih nema ni priblizno 100KS. O tome ja govorim. Opet ne sporim da je sa Ecoboost 1.0T ili 1.6T motorima mnogo bolje ali to je jedna zamena teza...
Evo dacu ti jedan primer: Secam se kada se pojavio Focus 2 ST - o njemu su svi pricali kako je odlican i kako je odlicno sto ima LSD koji konkurencija nema i kako je to veliki nedostatak njihov... kada se pojavio Focus 3 ST sa vise konja i sa elektronikom koja koci tockove umesto LSD onda je akcenat bio na prakticnosti modela, zato sto ima pet vrata, a ne toliko na tome sto nije bas savrsen auto za stazu, a konkurencija sva sada nudi LSD i bolje performanse u svakom pogledu...
P.S. Nisam rekao da su vozne karakteristike mit, vec da se nepotrebno stavljaju u prvi plan (od strane magazina koji realno formiraju misljenje ljudima) i namecu kao nesto bitno prosecnom kupcu koji se krece u realnom saobracaju u modelu sa slabasnim motorom.

Autor Orlo 15 Maj 2014, 14:43