home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Direktor kompanije Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) Serđo Markione potvrdio je da će sedište nedavno formirane firme biti u Londonu. Ovaj potez znači da će sve važne odluke za Fiat i Chrysler biti donošene daleko od njihovih tradicionalnih sedišta. Trenutni centar Fiata je u Torinu, a Chryslera u blizini Detroita.

“Sedište će biti u Londonu. Jasno je da će neki izvršni poslovi, odbor, moja kancelarija, neke moje funkcije – morati da se obavljaju izvan Londona, ali to ne znači da odustajem od svoje operativne odgovornosti u SAD”, rekao je Markione agenciji Rojters.

Još od januara, kada je formirana nova kompanija, kruže spekulacije da će sedište kompanije biti izmešteno iz Italije ili SAD. London je odabran jer je FCA prvobitno registrovana u Britaniji iz poreskih razoga. Odvojeno preduzeće Fiat Chrysler Automobiles N.V. registrovano je u Holandiji i služi kao matična kompanija za FCA.

Markione je rekao da uspostavljanje sedišta kompanije u Londonu neće dovesti do otpuštanja u SAD i Italiji.

Markione i ostali izvršni zvaničnici kompanije predstavili su nedavno petogodišnji poslovni plan. Vrednost akcija FCA sutradan je opala za 12%, a mnogi analitičari sumnjaju da će Markione i njegov tim biti u stanju da ostvare postavljene ciljeve u narednih pet godina.

Izvor: Nacionalnaklasa.com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 887



Komentari

Marchione presipa iz supljeg u prazno. Pocinje da lici na nase politicare koji najavljuju rast, ali ne sad nego uvek za dve godine. A to za dve godine se stalno pomera kao sargarepa ispred magarca.

Autor Silo 14 Maj 2014, 19:26

Pametno, setimo se samo koji je pritisak bio u Italiji da se sediste kompanije ne premesti u SAD. Fiat je sve vise multinacionalna kompanija i ne treba ga vezivati samo za Italiju.

Autor B.M. 14 Maj 2014, 19:30

@V.M
Zasto je bitno gde je sediste firme. Poslednjih godina fiatom upravljaju Marchione i Dzon Elkan, rodjeni i odrasli van Italije. Da li je to pomoglo Fiatu, nije...

Autor Silo 14 Maj 2014, 19:50

Fiat se vezuje za Italiju i dobijao je pomoc od iste, a s obzirom kakve konkurente ima dosta dobro se drzi. Ne vidim neke vece greske, Marcione je 90% u pravu sve sto radi. Iskoristio je krizu u SAD, siri posao u Kini, dobro stoji u Juznoj Americi, itd. Cak i ovo sto nije ulagao u Rusiju ispade dobro. Moze mu se jedino prigovoriti zbog modela, ali mislim da je to vise zbog nedostatka para.

Autor B.M. 14 Maj 2014, 20:43

A gde su ti rezultati? U Kini su rezultati ocajni. Jedini Fiatov model viaggio je doziveo debakl. Ni Chryslerovi modeli se nisu proslavili. U Brazilu sve vise posustaju. Izgubili su prvo mesto koje je preuzeo VW Gol. Jedino su u USA dobri, ali sve je to tanko i nema znakova oporavka. Lancia i Alfa vise i ne postoje, a njihove nove modele necemo videti pre 2o16, ako ne bude novog odlaganja...

http://bestsellingcarsblog.com/2014/04/03/brazil-march-2014-vw-gol-passed-by-fiat-strada-and-palio-threatened-by-chevrolet-onix/

Autor Silo 14 Maj 2014, 21:29

@Silo
ne filozofiraj Mange, Viaggio je tek poceo da se prodaje!

Da nisi mozda bio i u Kini? :)))

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 21:56

P.S. ajd procitaj taj tekst koji si linkovao opet, nesto ne stima sa tvojim komentarima! :)))

Autor carobnjak 14 Maj 2014, 21:59

tek poceo da se prodaje? sredinom 2012. a pa ima vremena da se razradi kao i brat bravo i seka giulieta :)))

Autor Silo 14 Maj 2014, 23:15