home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes S klasa Coupe je ukupni pobednik glasanja širom Evrope za Internet Auto Award 2014. Kao rezultat toga, ovaj ekskluzivni model zaradio je titulu najboljeg automobila u Evropi.

Čak 69 nova modela automobila predstavljenih tržištu u 2013. (zaključno do proleća 2014) bila su na listi velike onlajn ankete najvećeg evropskog automobilskog onlajn portala "AutoScout24". Ukupno 191.363 onlajn korisnika u Belgiji, Nemačkoj, Francuskoj, Italiji, Holandiji, Austriji, Španiji i Švajcarskoj je glasalo za 12. Internet Auto Award, a izglasalo je novi Mercedes S klase Coupe za ukupnog pobednika.

Glasače je najviše impresionirao dizajn, prefinjen sportski duh i avangardna tehnologija koja ponovo postavlja nove i izazive postojeće standarde. I ostali modeli iz game Mercedes-Benz zauzeli su visoke pozicije, poput Mercedesa CLA u Beligji i Španiji, kao i Mercedesa GLA u Švajcarskoj i Holandiji.

Izvor: Automototrend.com.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes-Benz



čitanja : 1967



Komentari

Vrhunski je.

Autor Pit 02 Jul 2014, 23:23

Koji su jos modeli bili u opciji?
@Pit
Svaki CL je bio vrhunski. A ovaj je izledom najvise odskocio od S klase

Autor NemanjaBB 02 Jul 2014, 23:47

Cak je lepsi i od SL-a, koji su po meni nagrdili

Autor NemanjaBB 02 Jul 2014, 23:48

Nbb
Kao sto su i najavili, ovaj kupe je najradikalniji u odnosu na svog limuzinskog brata.
Meni je C140 ( W140 kupe ) zver. : )
Svaki CL je kao sto kazes vrhunski, a ovaj novi se bas izdvaja od limuzine. Jedino enterijeri imaju slicnosti i pomalo lice mada se i oni razlikuju.
Spolja jedina slicnost retrovizori. : )
Inace, cudno mi je izgledao u pocetku, valjda dok nije legao na oko, ali sto vise vreme prolazi, sve mi bolje izgleda.
Mogu da mislim kako izgleda uzivo.
Jedino po meni ova hrom lajsna pozadi i mozda malo drugaciji stopovi.
Ali mi se svidja silueta, malo podseca na Aston Martin, a iz nekih uglova pozadi, podseca malo i na 911, bokovi...
Da ubace neki 3,0 biturbo dizel u ponudu, mislim da bi se mnogi pre odlucili za njega nego za S klasu.
Tj mnogi pre biraju S klasu jer CL nema ispod 500. U Evropi bi sigurno bio popularan 300+ ks dizel.

Autor Pit 03 Jul 2014, 01:20

Пит

Ево нешто за тебе! :)
И ако си погледао, вреди опет видети! ;))

http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/06/30/mercedes-benz_ko860/

Autor Гагиба 03 Jul 2014, 01:57

Gagiba
Savrsen. : )
Nisam video, prvi put sad vidim.
Jedino bi mu skinuo oznake i eventualno kociona kljesta u standardnu-crnu.
Reci zar ga ne bi vozio ? : )

Autor Pit 03 Jul 2014, 04:24

Jos su mu ostavili zadnju vucu, e ovo je ludilo :)

Autor NemanjaBB 03 Jul 2014, 13:11

The times of KO860: 50-150kph – 5s; 100-200kph – 6s, 50-250kph – 13s. 
Zamisli vidis ovu staru kocku a ono tjunirana 65-ca pod haubom. : D
860 ks, elektronski ogranicen na 370kmh.
A po izgledu nikad ne bi rekao. : )
Svaka cast Madjarima, ovako nesto je pravo zadovoljstvo imati.
Nije mi jasno kako gume ne mogu vise da izdrze, kad mogu na GTR-u preko 1500ks.
Ali i ovo je vise nego monstruozno.

Autor Pit 03 Jul 2014, 14:16

P.S. Hvala bratungi Gagibi sto nam je otkrio ovo.
Znao sam ja oduvek da u njemu lezi potajni MB fan. :D
I to bas zna koje modele da izabere. : D

Autor Pit 03 Jul 2014, 14:18

Пит

Како га не бих возио?!! :))
Ем ракета, ем уникат, ем ретро са најмодернијом технологијом!!
Не знам да ли си читао текст, Мађари су мука имали да упакују мотор a електроника им је највише проблема направила. 9 месеци им требало да убуџе све али су успели. И каже Мађар сачували су све нацрте тако да могу да га поправљају докле год га газда буде спаљивао!! :)))

Autor Гагиба 03 Jul 2014, 15:11

Evo ga i video :
https://www.youtube.com/watch?v=bYB2nnfAt44
Gagiba
Čitao sam , ali sam kasnije odustao, mnogo ima. ;)
Mislim da sam do polovine negde stigao.
Da, ovo je W140 a zapravo je ispod kože 65 AMG, tjunirani. :)
Kažu šlajfuje iz 4-e u 5-u. :)
Zanimljivo je da ova zver ima bolja ubrzanja od 100 do 200 od mnogih superautomobila.
2,0 – Renault R25 F1-es autó
3,5 – Suzuki Hayabusa Turbo (316 LE)
4,2 – Yamaha R1
4.3 – Suzuki GSXR-1000
4,5 – Kawasaki ZX-144.6 - Suzuki Hayabusa (gyári)
4,8 – Bugatti Veyron
5,6 – Suzuki GSXR 750
5.7 – Koenigsegg CCR
6,0 - Mercedes-Benz KO860
6.1 - McLaren F1
6.2 - Pagani Zonda F
6.4 - Carrera GT
6.5 – Kawasaki ZX6-R
6.7 - Ferrari Enzo
7.2 - Mercedes-Benz SLR
7.8 - Lamborghini Murcielago LP640
7.9 - Corvette C6 Z06
8.0 - Ford GT
8.4 - Ferrari F430
8.4 - Porsche 996 GT2
8.6 - BMW M6
8.7 - Mercedes-Benz SL65 AMG
8.8 - Lamborghini Gallardo Superleggera
8.8 - BMW M5
8.9 - Mercedes-Benz S65 AMG
10.2 - Porsche 996 GT3
10.5 - Mercedes-Benz E63 AMG
11.2 - Aston-Martin Vanquish S
11.3 - Audi RS-6
11.6 - Mercedes-Benz SLK-55 Black
11.8 - Bentley Continental GT
12.4 - BMW E46 M3
14.7 - Porsche Cayenne TT (450 HP)
16.6 - Subaru WRX STi
17.1 - Nissan 350Z

Znaš da je meni omiljen taj model, a ovo što si nam pokazao, bi otprilike bilo taman po mojoj meri. :)
Spolja fabrika, a iznutra monstrum.
I taman su mu samo volan zamenili i ubacili sa novijeg.
Samo bi mu skinuo oznaku pozadi. :D
Savršen je.
A što se tiče spaljivanja, jedino što mogu da mu spale su gume. :D
Šteta što nisu naveli koliko košta ovakav jedan primerak.
Siguran sam da bi imali dosta porudžbina.
Baš je fazon, taj model, u ovakvom izdanju, pritom da je fabrika, savršeno, čista desetka.

Autor Pit 03 Jul 2014, 15:36

"Let's picture this. There you are in the traffic, wafting along with all the others. You notice a gap in the line five cars further forward. Click, says the huge switch and there comes a short, threatening pause, but there you are, in the spot up ahead that you just laid your eyes upon. What happened in the meantime is beyond your senses. It just happened like that, in an instant."
:)
Gagiba
Sa telefona gledah juče, a dugačak tekst, sad lepo na kompu, natenane da pogledam. :)

Autor Pit 03 Jul 2014, 15:52

Пит

Ауто по твојој мери, нема промашаја!! :))
Најјачи је на убрзањима. Ушио је и Зонду и МекЛарена...о АМГ-овима и М-овима и да не причам... :)))

Погодили су дискусију (односно власник) када су инсистирали на потпуној аутентичности.
Седнеш у аутомобил, приметиш тастер са лобањом, притегнеш га и запиташ се шта ли следи... ;)))

Autor Гагиба 03 Jul 2014, 16:38

Gagiba
Veruj mi da mi je veci fazon voziti njega nego novije, pogotovo kad je ovakvo izdanje u pitanju.
Ja bi mozda ubacio fabriku 65 bez tjuninga i to je to.
Eventualno 4-matic jer se koprca od prevelike snage kao rodeo. : )
Ali samo ovako, fabrika "look" a ispod haube cudoviste. : )
Kao onaj 540i E39 , kad ga vidis, rekao bi 520 , fabricke felne one ruzne 16", neupadljiva boja, a ide kao metak. : )

Autor Pit 03 Jul 2014, 19:10