
Ukoliko ne spadata u mali deo populacije koji sebi može da priušti menjanje automobila na svakih pet godina onda ste sigurno svojim ljubimcem prešli par stotina hiljada kilometara ali ovaj gospodin kao da nije izlazio iz svog auta.
Ovaj gospodina je 1998. naručio novu Volkswagen "Bubu" na koju je čekao nekoliko meseci da mu je isporuče "preko bare" ali kaže da se to čekanje itekako isplatilo. Njegov sin ga je nedavno snimio kako je "Bubom" prešao milionitu milju.
Kako je gospodin Brašer prešao ovoliku kilometražu on objašnjava činjenicom da radi kao kurir a da pakete i pisma raznosi sopstvenim vozilom te tako svakog radnog dana pređe oko 360 milja odnosno 580 kilometara.
Veliki broj delova je ili popravljen ili zamenjen ali je motor izdržao čak 918 000 milja što znači da je prešao gotovo milion i po kilometara.
Sa novim motorom je prešao dodatnih 131 966 kilometara čime je kompletirao brojku od milion milja. I ranije smo čuli za VW automobile koji su prešli milion kilometara ali ova "Buba" sa 1 609 344 kilometara je rekorder.
Izvor: Autoportal.rs
Poznato je da TDI motori prelaze kamionske kilometraze, ali ovaj, iz generacije Golfa mk3 je bas previse.
Prvo u Americi nema TDI motora.
Znači Benzinac je u pitanju, a VW je za Američko tržište ugrađivao motore koji u Evropi ne postoje.
Tako recmo, moj kum u Kanadi vozi Golf 6, sa benzinjarom od 2,5L sa nekih 170ks. Isti taj motor je u ponudi i u Golfu 7. Sad postoji i 2,0 tdi, ali do skora dizeli se nisu ni nudili.
Znači, TSI ili TDI kad pređe trećinu, nek se jave. A sto Dacija ima vazdan sa miliončetom, bez menjanja motora i menjača.
@fanfatal,
drugi put google u ruke i proveri informacije pre nego sto nesto napises ovde.
volkswagen prodaje dizele u americi jos od ranih 1980tih godina.
2.5 se ne ugradjuje vise u nijedan volkswagen u americi (ugradjivao se nekada u golfa 5 i 6, jettu i passata). golf 7 (kao ni jetta i passat) imaju 1.8 turbo motor umesto tog 2.5 atmosferca
a inace, ova beetle je kao triggerova metla iz mucki - zamenio je cetku 17 puta i drsku 14 puta, ali je to ipak ista metla 20 godina :)))
mile, baš tako. zamenio je verovatno sve osim karoserije, zamenio je i motor, ali eto - ona je prešla preko milion i po.
U ovoj Bubi nalazi se 1.9 litarski TDI motor sa kodnom oznakom AGR od 90 KS i sa EURO2 normom. Najslicniji onom u u Golfu mK3. Pokrece ga Boschova VP pumpa sa EDC15 SG elektronikom. Kasnije (2000-ite) ovaj motor dobija unapredjenje u vidu nove elekrtonika (EDC15) koja ga cini motorom sa EURO 3 normom i koji se u VW ugradjuje do 2003. godine.
Motor iste (slicne) koncepcije (ne PD) moze se pronaci i u Skodama iz 2011.
@vojvoda 17 Nov 2014, 10:20
Kako znas da nije u pitanju ALH motor od 66 KW? ;)
Nije to motor kao u trici već kao u četvorki.
U tricu (66kw) su ugrađivani AHU i 1Z motori (sa vodenom pumnpom preko kanalnog remena)a u četvorku i tu generaciju bube su ugrađivani AGR ili ALH motori (sa vodenom preko zupčastog)
Lično imam AHU TDI u svom SEAT-u , trenutno ima 304.000km (okrenuo sat na 300.000) još uvijek je bez neke mjerljive potrošnje ulja (ne dolijeva se ništa na 10.000km)i još uvijek je tvornički turbo na njemu (koji je još bez tragova ulja i potrošenosti)tako da mogu samo reći riječi hvale za tu generaciju motora , što se ne mođe reći za one novije , posebno 2.0TDI...
mile antena
Slabo guglam, ali odlično znam, da je još u Kanadi u opticaju VW 2,5 benzinac. Što se tiče dizela u SAD, do skora je bio zabranjen u nekim državama, kao Kalifornija, recimo.
I još da ti kažem, da je u SAD bio i VW 2,0 20V turbo benzinac, pošto ni to nisi znao....
A uzgred, u toj SAD nemam želju ni da boravim, niti me zanima. Za mene jedna od zadnjih zemalja za život, za ljude kao mi. Gradovi im postaju sablasni... Kadada je za njih Majka Mara, a o Evropi ni pričati ni kucati jer nema potrebe.
Đorđe
Tih 300 000 u 1,9 TDI, je taman da je odradio svoje... Mada, turbina ne može ni toliko.... Možda u ovakvim ekstremnim slućajevima, gde se dnevno pređe po 300-400-500 km, može i dosta više.
Veca je verovatnoca da su se u Bubu ugradjivali TDI motori starije generacije sa kodnim brojem AHU i ALE.
ALH se poceo ugradjivati 1999. godine, a spomenura Buba je isporucena 1998.
Djordje je dobro primetio. U ovoj Bubi je najverovatnije AHU.
ALH i AGR su noviji motori koji mogu biti samo u modelima za USA trziste tek od 1999. godine.
Ne okrece se svaki sat sa troke na 300.000 km. Postoje modeli sata kojima je limit 999.999 km
@fanfatal,
kazi mi, koji to volkswagenovi modeli u kanadi jos uvek koriste 2.5 motor? drugi put pre nego sto nesto izjavis idi na vw.ca pa proveri jer za 2014 godinu taj motor je zamenut sa 1.8 turbom i nijedan vise vw ne koristi 2.5 motor.
drugo, ti nisi rekao da dizeli nisu bili dostupni u kaliforniji vec si rekao da vw dizeli se uopste nisu ni nudili u americi do skora. a uostalom, vlasnik ove beetle zivi u minesoti, tako da su zakoni kalifornije potpuno nebitni za ovu pricu.
a u ovom slucaju, motor jeste 1.9 dizel, sto je vlasnik potvrdio na internetu (sto bi znao da koristis google, ali posto si sveznajuci - ipak neznas).
kakvo je tvoje misljenje o americi nema bas nikakve veze sa ovom temom. zivi gde ti se zivi, mene se to ne tice.
Đorđe
Tih 300 000 u 1,9 TDI, je taman da je odradio svoje... Mada, turbina ne može ni toliko.... Možda u ovakvim ekstremnim slućajevima, gde se dnevno pređe po 300-400-500 km, može i dosta više.
Autor fanfatal 17 Nov 2014, 22:27
Vidiš nisam to znao da motor , kad savršeno pali i ide , kad nema mjerljivu potrošnju ulja i odličnu kompresiju (ni jedan klip nije ispod 30 bara) odradio svoje i da sam već odavno morao baciti turbinu?!
@ Đorđe
Imao si sreće da tvoj primerak, kao i gospodina iz vesti, nije imao radoznale klipnjače.
@ svi
Ljubomora i zavist.
Sasvim je normalno da VW dizel predje 1.000.000 km
Jos ako je pumpa brizgaljka...
mile antena
Lepo idi na sajt VW Kanada, pa pogledaj koliko se VW-ova sad nudi sa 2,5 benzinjarom.
Evo pa pogledaj, http://contents.vw.ca/models/golf/golf-wagon/en/
A i buba se nidi sa mašinom 2,5 FSI još uvek.
A bre Amerikanci bi trebalo da budu bolje obavešteni, obzirom na CIA DEA i sl ustanove od globalnog značaja...
LaserB
Može, može milion 1,9 tdi sa dve generalne, a posebno PD motor mora češće na zamenz bregaste, lagera, jer prolupa "sistem pumpa dizna". Evo ih po Srbiji ima koliko hoćeđ koji rade kao traktori. Popravka, sitna stavka, reda 800€.