home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi put za 29 godina koliko se obavlja ovo istraživanje, japanske marke su pale ispod proseka industrije

Kvalitet automobila evropske, korejske i američke proizvodnje je toliko poboljšan u posljednjih nekoliko godina, da japanski proizvođači koji su dugo bili standard kvaliteta, imaju problema da održe korak.

Najnovije istraživanje kvaliteta vozila američke konsultantske kuće J.D. Pauer je takođe konstatovalo da, uprkos stalnim problemima sa sistemima automobila za zabavu i za povezivanje s mobilnim telefonima, kvalitet počinje da se poboljšava u celini. Prvi put od 2012. godine kupci su ove godine prijavili manje problema u novim automobilima u odnosu na prethodnu godinu.

Istraživanje za 2015. godinu je obuhvatilo više od 84.000 kupaca automobila u februaru i martu i utvrdilo da je Porše ponovo na vrhu po kvalitetu. KIA je skočila za pet mesta i zauzela drugo mesto na listi, a Hjundai je četvrti. Jaguar, na trećem mestu, i Infiniti zaokružuju prvih pet po anketi u kojoj je glavno pitanje bilo o problemima s novim automobilia u prvih 90 dana po kupovini.

Najgori je kvalitet automobila FIAT, Smart, Krajzler, Džip i Subaru.

Korejski brendovi predvode industriju sa samo 90 problema na 100 vozila, 11 problema manje nego prošle godine. Evropski brendovi su na drugom mestu sa 113 problema čime su prvi put prevazišli japanske marke. Japanski proizvođači gledani zajedno su poboljšali rezultat na 114 problema na 100 vozila, dva manje nego prošle godine, a i Amerikanci su poboljšali kvalitet i to više od Japanaca, pokazuje istraživanje.

Prosek industrije je 112 problema na 100 vozila, četiri manje nego prošle godine. Prvi put za 29 godina koliko se obavlja to istraživanje, japanske marke su pale ispod proseka industrije.

Porše je pobedio treće uzastopne godine, sa 80 problema na 100 vozila, a Fiat je poslednji među 33 marke, sa 161 problemom.

Najveće poboljšanje je za godinu dana postigao Infiniti koji se popeo 18 mesta, na peto mesto na rang listi, sa 97 problema, dok je najviše pao Dodž, za 19 mesta, sa 143 problema.

Najbolje korporativne performanse imaju Dženeral motors, Hjundai, Nisan i Folksvagen, sa po četiri pobednika u pojedinačnim segmentima istraživanja.

Izvor: Vijesti.me

Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 2148



Komentari

Dobro jutro konsultantska kućo J.D. Pauer.

Ovo je vec odavno poznato. Jedino je malo nejasno gde ste izbunarili podatak za automobile američke proizvodnje?

Autor vojvoda 18 Jun 2015, 18:53

da, jd powers, sledeci put umesto sto radite istrazivanje sa VLASNICIMA automobila i pitate ih koliko su zadovoljni sa SVOJIM automobilima, bolje da pitate vojvodu - on zna bolje od sopstvenih vlasnika kakvi su njihovi automobili

Autor mile antena 18 Jun 2015, 19:29

Konsultantska kuća J.D. Pauer pre bilo kakvih slicnih testova treba prvo da pita decu iz zabavista jer neko ko u isti kos trpa kvarove koji kod na primer Infinitia kostaju 10 puta vise od kvarova na primer na Fiatu moze samo da pita decu za savete.

Autor vojvoda 18 Jun 2015, 19:38

http://www.usatoday.com/story/money/2015/02/25/jd-power-vds-reliability/23982237/

Na ovoj takođe ovogodišnjoj listi, jap dominiraju.

PS
MNOGO će vode proći Dunavom dok Lexus spadne sa prvog mesta
Od 1994-2009 #1
Ej15g zaredom!
A posle toga ponovo 2012,2013,2014
Svaka čast!
Pozz

Autor Raziel 18 Jun 2015, 19:39

PS
Sada videh da se ovo razlikuje od testa do testa.
Po nemačkim TUV testovima uglavnom prednjače Toyota, VW/Audi i Mazda

Kod drugih izveštaja od nemačkih je najbolji Porsche najgori VW, kod japanskih najbolji Lexus najlošiji Mitsubishi, kod korejskih stalno drugi izveštaji?

Sve ovo treba uzeti sa velikom rezervom
Poz

Autor Raziel 18 Jun 2015, 19:54

@Raziel,
jd powers radi razna istrazivanja. ova prica je o broju kvarova u prvih 90 dana. link koji si ti ostavio je broj kvarova posle 3 godine vlasnistva

@vojvoda,
kao sto rekoh gore, jd powers ce uraditi to sta ti predlazes da urade - pitace tebe.

Autor mile antena 18 Jun 2015, 20:13

Sve ovakve stvari su subjektivne prirode, a naravno neko može no ne mora prijaviti kvar.

Npr. ima slučaj slične ankete gdje dva vozila sa sitim motorom, a jedan bio ponajbolji i razlog baš taj motor dok je drugi bio jedan od najlošijih zbog tog istog motora.

Autor N.N. 18 Jun 2015, 20:26

Do 90 dana.., istrazite kavraove posle 2-3 godine, e tu se vec vidi veliko odskakanje jedno od drugih

Autor Dragan 18 Jun 2015, 20:54

dragane, imas na linku koji je raziel ostavio rezultate posle 3 godine.

Autor mile antena 18 Jun 2015, 21:06

Jel se ovo istrazivanje uzima kao nistavno jer su marke FCA na dnu godinama?

Autor Boris 20 Jun 2015, 11:58