home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda obeležava jubilarnu 10. godišnjicu lansiranja digitalne evidencije servisa (Mazda DSR) u Evropi. Bio je to važan korak u istoriji brenda, ali i značajna prekretnica za evropske kupce. Imajući u vidu načelo brenda Izazov konvencionalnom, Mazda je bila pionir u ponudi ovakve usluge.

Inicijalno ponuđen 2005. godine za modele Mazda5 i Mazda MX-5, Mazda DSR je bio prvi ovakav sistem u automobilskoj industriji, obezbeđujući besplatnu i autorizovanu evidenciju servisne istorije svakog automobila Mazda koji je prodat u Evropi. Do sada je kroz sistem evidentirano više od devet miliona servisnih usluga.

“Digitalna servisna evidencija značila je revoluciju u praćenju servisne istorije svake Mazde”, kaže Jorgen Olesen, potpredsednik Odeljenja za usluge i kupce Mazda Motor Europe. “Mazda DSR je zamena za Servisnu knjižicu koja se čuvala u automobilu, čiji su podaci sačuvani na sigurnom centralnom serveru. Kompletna servisna istorija automobila – uključujući kilometražu, podatke o pomoći na putu i garanciji - dostupna je na kod svakog ovlašćenog Mazda servisera u Evropi. Falsifikovanje i nestanak servisne knjižice su postale stvar prošlosti.”

Osim sigurnosti da servisni podaci nikada neće nestati, DSR pruža zaštitu od manipulisanja kilometražom, što je čest problem. Sistem, takođe, povećava vrednost polovnog Mazda automobila, jer on ima zvaničnu i pouzdanu dokumentaciju o istoriji automobila, sa sertifikovanim održavanjem i popravkama, po visokim Mazda standardima. Prema relevantnim istraživanjima u Velikoj Britaniji, kompletirana servisna istorija može da poveća vrednost polovnog automobila i do 26 odsto, a čak jedan od tri kupca neće ni da razmotri ponudu, ako automobil nema potpunu servisnu  evidenciju.

Sistem je vrlo brzo, već 2006. godine, obuhvatio sve Mazdine modele, sa mogućnošću uključivanja svih vozila proizvedenih od 1998. godine, što pokriva više od četiri miliona Mazdi proizvedenih za evropska tržišta. Poboljšanja i unapređenja sistema su za Mazdu kontinuiran zadatak, sve do aktuelnog procesa integracije servisne istorije automobila u Android aplikaciju MyMazda (proces je u toku).

“Mi u Mazdi, uvek nastojimo da obezbedimo superiorno iskustvo za naše klijente. U tom smislu, opet pionirski, lansirali smo još jednu prekretnicu u digitalnoj evidenciji – aplikaciju koja omogućava Mazdinim tehničarima da sve servisne zapise i stanja automobila dokumentuju online, putem smartphone”, dodao je Olsen. Tehničari, takođe, mogu da dodaju fotografije dela koji zahteva popravku, što je način za stvaranje najvišeg nivoa transparentnosti i poverenja između nas i vlasnika Mazdi.”

Izvor: PR Mazda / Netauto.rs



čitanja : 652



Komentari