home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iz Mercedesa je stigla najava da će legendarna G klasa nastaviti da se proizvodi, uprkos sve strožijim propisima.

Tako je Mercedesov potpredsednik za SUV i sportska vozila Wolf-Dieter Kurz za medije izjavio da je G klasa ovde da ostane, kao i da će biti dostupna sve dok postoji interesovanje kupaca. To će doduše biti puno izazova, budući da će i ovaj off-road model morati da zadovolji sve strožije propise koji se tiče bezbednosti i emisije izduvnih gasova. Ipak, u Mercedesu su u potpunosti posvećeni tome da urade sve neophodne modifikacije kako bi G klasa o(p)stala u životu što duže, odnosno dok postoji interesovanje kupaca.

Upravo su strogi propisi glavni razlog zašto će Land Rover krajem ove godine prestati sa proizvodnjom legendarnog Defendera. Pomenuti gospodin Kurtz je inače bio otvoren pa je priznao da je to dobra vest za Mercedes i da mu je drago kada jedan konkurent napusti tržište...

Kurz nije želeo da otrkriva detalje, ali je najavio da je već u toku opsežno doterivanje G klase.

Mercedes je inače u maju ove godine pripremio osveženje za G klasu, pre svega što se tiče game motora.

Podsećanja radi, najveća novost je ugradnja 4,0 litarskog bi-turbo V8 motora u G500 koji ovde razvija 422KS i 610 Nm obrtnog momenta, dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 5,9 sekunde. Motor se inače već koristi u modelima AMG GT, C63 AMG i u ekstremnom G500 4x4 sa poslednjeg sajma u Ženevi.

Takođe, G63 AMG je dobio pojačani 5,5 litarski V8 agregat, i to za 27KS, pa sada raspolaže sa 571KS i 760 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 5,4 sekunde). G65 AMG pod haubom ima 6,0 litarski V12 koji je sada dostupan sa 630KS i 1000 Nm pa ubrzanje do stotke iznosi 5,3 sekunde. Na kraju, Mercedes G350 d je pojačan sa 211KS i 540 Nm na 245KS i 600 Nm obrtnog momenta.

Mercedes je za G klasu predvideo i nove amortizere, optimizovani ASR sistem i ABS, poboljšani komfor vožnje, restilizovane branike, standardne AMG blatobrane kod verzija G350 d i G500, nove 18-inčne alu točkove kod G350 d, kao i revidiranu instrument tablu kod svih verzija. Tu je i Color package sa ekskluzivnim bojama (solar beam, tomato red, alien green, sunset beam i galactic beam), u kombinaciji sa crnim elementima na eksterijeru.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1349



Komentari

Naravno.

Autor MB 02 Jul 2015, 17:26

Najlepsi od svih. Kada ce vec jednom da ubace slabiji dizel np G250cdi to bi bio pravi pogodat.

Autor neko 02 Jul 2015, 22:55

I treba, realno nista ne treba menjati na njemu. Kocka nikad nece zastareti. ALi voleo bih da vidim da Mercedes pokusa da napravi naslednika, nema nista uzbudljivije kad izlazi novi model.
@MB,
Pogledaj Jurassic park novi, cisto zbog promocije cele MB game SUV-ova, uklucujuci i Brabus 6x6 i Unimog. Jako lepa reklama, kao i u drugom delu kad su promovisali ML.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Jul 2015, 22:58

Moj sef, ovde u Kanadi, bi zeleo da kupi jednog ukoliko bi bila dizel verzija, ali nema ovde.
Ovaj braon mi je fenomenalan. A svidja mi se onaj novi Brabusov sa velikim tockovima. Podseca me na one modifikovane Land Crusere za Island sto ih voze po gleccerima.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Jul 2015, 23:01

neko & UCS
Slab je 250 za G klasu, 3,0 dizel je minimum, mada bi mu najbolje lego V8 biturbo dizelas.
UCS
Hocu. ; )
Kako ti je tu, provodis li se lepo ? : )

Autor MB 02 Jul 2015, 23:33

@MB,
Nije lose, ali mi nedostaje evropski tj. srpski nacin zivota posle posla :D
Ovde nemam auto pa sam osudjen na pesacennje i biciklo. Mali je ovaj Burlington za neki vid zezanja, uglavnom gledam da treniram posle posla i da trcim/setam. Toronto je vec druga prica.
Fale mi lepe devojke, ovde su ljudi uglvnom gojazni, bar vise nego u Srbiji. Svuda se ide kolima tako da su i kafici prilagodjeni njima. U sustini restorani koji su okruzeni parkingom velikim. Zastrasujuce...
Ljudi valjda puno rade i odmah zbrisu kuci nakon posla tako da ih nema puno na ulicama. To me uzasava. Video sam vise veverica nego ljudi generalno. Da imam taj auto, verovatno bih se vozio negde, ali opet je drugacije. Jednostavno nema onog provoda kao u Srbiji i BG-u. Moj gradic ovde je porodicni i jedna spavaona.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Jul 2015, 23:59

@MB,
Posto smo i ja kolega, na sefovu molbu, produzili boravak na jos mesec dana zbog nekog posla, vodice nas 26. Jula na voznju egzoticnih automobila po lokalnim putevima. Nas 7-8 ce na smenu voziti 5 superautomobila po lokalnim drumovima. Malo li je reci da sam uzbudjen. :D
Najbolji auto koji sam ikad vozio je americki Pasat, od jednog kolege ovde pre neki dan. 2.0 TDI i jos automatik.
Tako da kad sednem u F430, Nisan GTR, Lamborghini Galliardo, Audi R8 i Ford Mustang. Koliko sam uzbudjen toliko sam i preplasen, jer se secam svih onih klipova koje ovde gledamo gde pocetnici obgrle banderu kad neiskusni sednu u neki mocan auto :D

http://ultimateexotics.ca/

Autor Uros Cuore Sportivo 03 Jul 2015, 00:06

UCS
Sjajno. :)
Što se života tu tiče, kažu da je kao na pokretnoj traci ( USA / CA ).
Elem, čeka te lep dogadjaj. Pa taman da napišeš neku, kako ti se koji svideo, poredjenje itd.
Ja tipujem da će ti se kao auto za vožnju najviše svideti GTR.
Vizuelno F430 / Gallardo.
Samo polako i oprezno, postepeno. ;)

Autor MB 03 Jul 2015, 00:18