home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Mercedes-Benz E klase je prava tehnološka laboratorija na točkovima. Novajlija iz E segmenta je toliko „nafilovan“ tehnološkim unapređenjima da zasenjuje i S klasu.

Dakle, model koji će na scenu stupiti 2017., posedovaće sledeće stvarčice: daljinsku kontrolu parkiranja preko aplikacije u pametnom mobilnom telefonu, otključavanje bazirano na NFC-u i startovanje motora putem mobilnog telefona, 84 adaptivne LED diode prednjih svetala, „Vehicles-to-X“ komunikaciju, asistenciju pri manevru izbegavanja koja identifikuje pešake i pomaže izbegavanju opasnosti, adaptivni tempomant koji postavlja brzinu u odnosu na ograničenja koja signaliziraju saobraćajni znakovi, adaptivno upravljanje koje može da prati automobil isped čak i bez horizontalne signalizacije, aktivno kočenje u slučaju opasnosti, vazdušne jastuke u pojasevima na zadnjim sedištima, vazdušni jastuk koji gura putnike na prednjim sedištima prema centru vozila pre bočnog sudara i audio sistem koji pokreće reflekse bubne opne u cilju preveniranja oštećenja prilikom sudara.


Sve ovo je samo ono što je poznato, jer Mercedes još uvek nije progovorio u vezi sa pogonom, šasijom i info-zabavnim sistemom.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto i video: Mercedes



čitanja : 2047



Komentari

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/07/mercedes-benz-zeigt-leuchten-der-kommenden-e-klasse-w213/

Autor MB 08 Jul 2015, 13:57

Bice zanimljivo videti poredjenje C-E-S klase.
Pitinjo, gde si bre krenuo juce dzipom po najvecoj vrucini, oko 14:45? :)))

Autor Optimus Prime 08 Jul 2015, 14:09

"i audio sistem koji pokreće reflekse bubne opne u cilju preveniranja oštećenja prilikom sudara."

Nemoguće da se ovoga niko pre nije setio..

Autor Priapus 08 Jul 2015, 14:18

O.P.
Moralo se, nesto na kratko i blizu. ;)
Inace tek uvece i to kasnije bude prijatno, pakleno napolju.
Kako ti se cini ovaj maskirani W213 ?
Kad mu ture onaj 3,0 quad turbo dizel, bice raketa. :)

Autor MB 08 Jul 2015, 14:46

Pit
Ne mogu jos dobro da procenim, ali mislim da ce biti bar malo lepsi od C klase, zbog dimenzija. Ako mu ostave proporcije kao kod W212, bice ok. Samo da ne preteraju sa izvlacenjem haube. Ono sto mi se ne svidja, to je "audicija", koju i BMW sve vise upotrebljava-napravti jednu limuzinu pa je delimicno ili potpuno "risajzovati", u zavisnosti od trzisnog segmenta. Greska kod W212 je sto su preterali sa ravnim linijama i zaostravanjem ivica. Smatram da bi bolje prosla kao znacajnija evolucija dizajna W211, nego ovako-totalno drugacije sa osvrtom na W124.

Autor Optimus Prime 09 Jul 2015, 10:03

O.P.
Upravo to sad i rade, vraćaju fluidnu liniju kao što je bila W211.
Pravi Mercedesovski dizajn.
Što se tiče "Audicije", jbg, kritikovali su Mečku svi ranije, dok je najviše distancirala medjusobne modele, kako se slabije prodaju, kritikuju sad korporativni dizajn koji diže prodaju...
Najvažnije je da se novi model potpuno razlikuje od starog, tj da nije samo puki restajling.
A i ja mislim da će izledati bolje od C, zbog proporcija.
Za sad, dve stvari koje mi se najviše svidjaju kod W213 je što vraćaju fluidni dizajn :

http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2015/07/wUDZN.jpg

i što vraćaju rednog šestaka 3,0d.

Autor MB 09 Jul 2015, 11:03

@MB
I meni deluje da ce ovaj dizajn bolje stajati E nego C-klasi, zbog proporcija, a 2.9 dizel ce biti zverina, pa i ona "standardna" verzija...

Autor Orlo 09 Jul 2015, 11:13

Pit
Pazi, ja nisam licno cuo (u razgovoru, oci u oci, ne kojekakve prepiske na netu) da neko kritikuje Mecku jer se C klasa razlikuje od E i S. Mozda je nekom bila lepsa S klasa w220, nego w210, pa da se zalio kako bi W210 bio mnogo lepsi da vise lici na W220, ili obrnuto. Mozda se i neko zalio da mu w203 ne lici na Mercedes i tako to... Narocito ako su neki novinari dzangrizala u pitanju, rdjavom k..cu i dlake smetaju. Mada, mozda je to i zato sto danas ima dosta kojekakvih sabana, koji bi hteli da voze S klasu ali nemaju kinte za nju, pa onda, daj da nesto da makar izgleda kao da je S, da mogu nekog da za.ebem.

Autor Optimus Prime 09 Jul 2015, 13:50

pit
ti nemas pojma sta je korporativni dizajn. Ne bitno je sta to znaci, ali ono sto ti mislis da jesto, pre bi se moglo primeniti na ovu sliku:

http://www.dodaj.rs/f/a/Wv/PPnRr0a/3-series-sedan-wallpaper.jpg

Svi "kompanijski" prepoznatljivi detalji su prisutni, ali vrlo daleko od toga da se pomesaju jedan sa drugim. Svaki od dva modela na slici ima svoj nacin interpretacije tih "kompanijskih" prepoznatljivih detalja. S druge strane ovo na sledecoj slici je vrlo daleko od tog tvog korporativnog dizajna:

http://www.dodaj.rs/f/k/we/3HFgGRCj/2/d2b87a76e6ed4aa0abfdca2e.jpg

To je nesto drugo. Na slici ne mozes da ih razlikujes. Razlikuju se po broju resetki na grilu. E ako je to korporativni dizajn, jadna mi ta korporacija.

C klasa je mozda S klasa za srpsko trziste - "C класа" :)))

Autor toma 09 Jul 2015, 14:17

edit...."Nebitno"

Autor toma 09 Jul 2015, 14:18

Prelep profil :

http://i1.wp.com/blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/fas89fas98fs9a889fas89fs.jpg

Autor MB 09 Jul 2015, 22:51

22:51
pravi, kororativni:)

Autor toma 09 Jul 2015, 23:25

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/07/w213-neue-e-klasse-nun-mit-multibeam-led-mit-jeweils-84-leds/

Autor MB 13 Jul 2015, 11:54