
Već deset kvartala zaredom (30 meseci), Mazda beleži rast prodaje u Evropi. Tržišni rast u drugom kvartalu 2015. godine, u odnosu na isti period prethodne godine, iznosi 13%, a kupcima su ukupno isporučene 47.232 Mazde, čime je Mazda prevazišla ukupni rast tržišta od 8,8%.
“Naravno da smo veoma zadovoljni uspehom i stalnim rastom prodaje Mazde u Evropi prethodnih nekoliko godina, od kada smo predstavili našu novu generaciju vozila”, rekao je Martijn ten Brink, potpredsednik za prodaju u Mazda Europe. “To ne znači da ćemo tu stati. Potpuno nova Mazda CX-3 je već premašila naša ionako velika očekivanja, a predstavljena je prošlog meseca. Osim toga, četvrta generacija legende Mazde MX-5 tek dolazi”, dodao je Ten Brink.
Mazda beleži najveći rast u Španiji – čak 45% u odnosu na drugo tromesečje prošle godine, ali i na ostalim tržištima procenti rasta su dvocifreni, naprimer u Italiji +35%, Holandiji +21%, Poljskoj +20%, Engleskoj +19%…
Apsolutni lider rasta prodaje je potpuno nova Mazda2, čija je prodaja, u upravo završenom kvartalu, povećana za 57%. Jun je bio najbolji mesec sa povećanjem prodaje, u odnosu na prošlogodišnji za čak 93%.
Čini se da će i Mazda CX-3, predstavljena 19. juna, biti apsolutni hit u rastućem segmentu malih SUV-ova, te da će njen uspeh doneti slične podatke u narednom periodu. Takođe, velika su očekivanja i od nove generacije Mazde MX-5, koja u Evropu stiže u avgustu. Imajući u vidu da će legendarni roadster iz Mazde biti sedmi potpuno novi model japanskog proizvođača u samo dve godine, jasno je da uspeh nije slučajan.
Izvor: Proauto.ba / PR Mazda