
I BMW Group je objavio podatke o svojoj prodaji u junu mesecu i prvoj polovini ove godine.
BMW Group je tako u junu širom sveta plasirao ukupno 208.813 automobila marki BMW, MINI i Rolls-Royce, što je za 8,0 odsto više nego u junu prošle godine i predstavlja novi rekord za mesec jun. Što se tiče prodaje BMW Groupe za prvih šest meseci 2015., ona iznosi 1.099.748 vozila, a to je za 7,8 odsto više nego u prvih šest meseci 2014.
Sam BMW je u junu prodao 172.437 vozila (rast od 5,0 %), a u prvoj polovini godine taj broj iznosi 932.041 automobil (rast od 5,1 %).
BMW posebno ističe i prodaju modela iz svoje "i" porodice. Tako su BMW i3 i i8 u junu pronašli 2.071 kupca (plus od čak 65 %), a u prvoj polovini godine 12.562.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
BMW prodaja u junu i prvoj polovini 2015.
|
jun 2015 |
promena |
šest meseci
2015. |
promena |
BMW Group |
208,813 |
+8.0% |
1,099,748 |
+7.8% |
BMW |
172,437 |
+5.0% |
932,041 |
+5.1% |
MINI |
36,025 |
+25.4% |
165,938 |
+25.8% |
Rolls-Royce |
351 |
-10.0% |
1,769 |
-10.1% |
BMW Motorrad |
15,490 |
+31.0% |
78,418 |
+10.5% |
serija 1-fl.
serija 2-sveza
serija 3-fl
serija 4-sveza
serija 5-fl
serija 6-fl
serija 7-u prodajnom smislu mrtva do novembra kad nastupa nova.
x1-isto vazi kao za 7.
x3-fl
x4-svez
x5-svez
x6-svez
z4-vazi kao za seriju 7 i x1.
zakljucak:svi modeli koji znace za prodaju su vec na izmaku snage.serija 2 i x6 ne nabijaju cifru...u svakom slucaju opet najbolja prodaja i u prethodnom mesecu.posle pola godine konkurencija je daleko nekoliko desetina hiljada komada.vec se sad slobodno reci da BMW i u 2015 ostaje premium br.1.
Razmisljao sam, ako Merc ne uspe u junu da prestigne BMW, nikada nece....dakle, nikada nece....
E ovo je dobra prodaja rast od 5 %,a povećanje od 19.3 e to je već fenomenalno.Drugima ću to da prepustim da izračunaju koliko je puta više.To sam se osvrnuo na naslov ód prije nekoliko dana na rast Mercedesa
messi
Da li si znao da je 0.0001 beskonacno procenata vise od 0.
Sad, ako razumes sta sam hteo da kazem, shvatices...
BMW nikada nije bio premijum NO 1.
Naravno, za neke je i Golf premijum No 1.
Sad se pojavljuje i Skkoda kao premijum.
Razlika je oko 33 000 kom za prvih 6 meseci.
Mislim da je veca razlika bila prosle godine.
Mercedes nema jeftiniju verziju A klase sa troje vrata, nema konkurenta 3GT ni X4 , 4GC itd.
Ali zato S klasa za prvih 6 meseci 51 500 a C u 214 000.
@Toma
10,1 nije za 0,1% vise od 10, vec za 1%.Ako si hteo da kazes da je 10,1% vise od 10% za 0,1% onda je to druga stvar.
pit,smanjuje se razlika,sto je i normalno.ono pre je bila rasturacina na 1000 nacina.
BMW ser 8, BMW je br 1 premijum isto kao i BMW serija 8, što je najbolja limuzina.
bs8
Ti nabroja modele koji je već koliko prisutan na tržištu, da ne pominjem GLK koji sada nasledjuje GLC, GLC kupe koji se tek skoro pojavio, stiže nova E uskoro, A restajling izašao itd.
Koliko je 3-ka u prvih 6 meseci ?
7-cu ćemo videti.
Ne gadjaju se baš sa datumima, uglavnom je razlika izmedju 1-2 godine , pa valja uporediti najpribližnije koji su izašli.
serija 8, misliš da je serija 8 najbolja limuzina?
Rekoh ja tomi, prati BMW samo šta radi Dajmler, malo ga uproste i čipuju i teraj
Bobo
stotka mi je bila u glavi, radim dva posla simultano, pa se potkrade greska, ali valjda je messi shvatio poentu, da su u odredjenim slucajevima procenti relativna stvar....
procenti jesu ralativna stvar ali jedna stvar nije ralativna da je Mercedes napravio ogroman skok u svim segmentima.Vec u julu Meca preskace Bmw u prodaji(:
messi
daj Boze, pa da nam budes srecan....ko onomad, da li bese 24. juni, ili 17. ...
Znas ono kad astronomi dozive ekstazu, kad se poklope planete, pa mogu da se posmatraju bolje nego inace, pri cemu se takav dogadjas desava jednom u ko zna koliko godina. E tako ti je bila i prva polovina ove godine, poklopilo se da je u tom periodu bmw pripremao smenu najprodavanijih modela, a u isto vreme kod Mercedesa su ti modeli bili potpuno novi....i opet +35.000 za BMW. Tesko da ce se u skorije vreme tako poklopiti zvezde....Sto se jula meseca tice, prosle godine je BMW imao 10.000 vise, tako bi cak i u julu (u kojem se takodje nece prodavati FL serija 3 i X1 novi) Mercedes trebalo da opet obori sve rekorde, a BMW da bude slabasan, pa da budu ispred. Pa cak i da se to dogodi, to ce biti jedan mesec, po principu ocoravele koke i zrna kukuruza....
radovane crni sine,dobro si mu rekaaa...:))).
toma 01:29,objasnio si stvari,samo ne znam kome...
toma & bs8
Znate li koliko je serija 3 prodata u prvih 6 meseci ?
( sedan i karavan )
pit
kao sto rece bs8, ali ako te bas interesuje, bice oko 20-30 hiljada manje od C klase. Kada je obrnuta situacija, tj. kada je trojka nova, a C klasa u poznijim godinama i ceka novi ili fejslift model, razlika bude po 80.000 komada (na polugodisnjem nivou) u korist serije 3.
Kada je prodaja u pitanju, zanimljivo mi je zestoko galopiranje modela X5 ka magicnoj brojci od 200.000:)
pit,znas li koliko je mla prodato za pola god da uporedimo sa cifrom x5ice?
toma
Bas si posten...
Ne smeta ti nov model BMW-a da poredis sa starim MB-a, ali se bunis za obrnuto.
Elem, najjaci bedem BMW-a, serija 3 , je prestignuta sa novom C klasom.
Najjaci MB-ov bedem, S klasa, sumnjam da ce u poslednjoj godini biti prodavanija 7-ca, videcemo.
bs8
Ne znam. Uz ovakav trend, pitanje je hoce li nova 5-ca biti prodavanija od nove E klase.
"Ne znam. Uz ovakav trend, pitanje je hoce li nova 5-ca biti prodavanija od nove E klase."
koliko je f10 rasturao godinama w212...cisto sumnjam da ce se ista promeniti i za u buduce.
dobar merc,3 nove e klase za 7 god :)
x5 toliko dominira nad mlom da je ono greota gledati:).
pit,i ti i messi se dzaba javljate na ovoj temi jer BMW i u 2015 godini ostaje najprodavaniji premium brend na svetu.
"Ne znam. Uz ovakav trend, pitanje je hoce li nova 5-ca biti prodavanija od nove E klase."
Koji trend? Navedi jedan slucaj gde se Mercedes slicnog godista prodaje bolje od BMW-a. Trend je da se 3 ili 5 godina noviji modeli prodaju bollje. A i sto se trojke tice, polako, krajem jula pocinje prodaja restilizovane. Do kraja godine i ako (veliko AKO) C klasa bude prodavanija, to ce biti cetvorocifrena brojka.
Mada mislim da je citirano pitanje neka sala ili teska ironija....ne moze ozbiljan covek tako nesto i da pomisli....
P.S. Link za lanac :
http://www.bmwclubserbia.com/forum/index.php?showtopic=31547
A i kad se kuca na guglu, sam izbacuje "timing chain problem".
Nisam znao da im je to tako učestalo.
bs8
Ma može da prodaje djuture više, a kad najjaču klasu ne prodaje više, kako onda može da bude jači brend ili premium br.1 ?
Najpremium je ta klasa i kod Audija i BMW-a i Mercedesa.
E sad, to što Mercedes proda kao Audi i BMW zajedno u tom segmentu, dovoljno govori samo za sebe.
Ne može premium br.1 da bude najslabiji medju flagship klasom ( realno ne po djuture zbiru jeftinijih auta ).
Evo C klasa je prodavanija od 3-ke, a da li će 7-ca uspeti da se približi S klasi, videćemo.
eee,tako vec moze.s prodavanije i br.1 u segmentu sad za sad,serija 3 uvek prodavanija osim ovih par meseci kad je serija 3 fl.
aj sad ti meni odgovori na moje pitanje pa idemo dalje:
x3 vs glk i serija 6 vs cls(stim sto je serija 6 klasa iznad cls,al aj...)
bs8
Kad naucis da se ponasas i prestanes da glumis mangupa, onda mozemo da pricamo.
Mora prvo da se izvinis, pa onda mozemo da nastavimo pricu.
Mada vidim da si stalno pod nabojem, lako puknes.
Dovoljno je nekoliko komentara da eksplodiras i pokazes svoje pravo lice.
Ali ajde, odgovoricu ti, GLK je zbog specificnog dizajna verovatno najmanje prodavan od trojca u klasi.
Videcemo novi GLC.
CLS vs 6GC ne znam brojke, tako da ne mogu nista da kazem.
Inace 6GC je najlepsa bmw limuzina.
CLS je pak nesto sasvim drugo, specificno i posebno u samoj gami Mercedesa, a pogotovo inace medju automobilima.
6GC deluje samo kao model izmedju 5-ce i 7-ce, dok je CLS specifican u Mercedesovoj gami i ne lici ni na jedan drugi Mercedes, totalno je unikatan.
A inace 6GC je i nastao kao kopija CLS-a, kao sto je i GLE coupe nastao kao kopija X6.
ti pricas o izgledu ja o prodaji.kad se informises o ciframa za cls javi se.
p.s.naravno,izvini,nama Srbima je to postalo ko dobar dan...
bs8
Ne znam, znas li ti za 6GC brojke ?
Nisam video tamo za CLS, ako ih ima negde, ili ako neko zna, nek izbaci.
Prihvaca se, ali leba ti, daj ili komuniciraj norlmalno, ili da ne komuniciramo uopste.
Imas moj br, pisi na viber ako hoces da razmenimo koju van bloga.
ali pit,ti prvi pocinjes nebulozama tipa:"c klasa prodavanija od serije3".pa kako da me to ne izbaci iz takta kad to jednostavno nije istina.ti racunas da se lidersko mesto u segmentu preuzima ako je npr. c klasa prodavanija od3ice par meseci???meni je to totalno neozbiljan komentar.
ja sam za svaki vid komunikacije,ali pogledaj ili auto ako je u mogucnosti neka postavi tvoje komentare u zadnjih 15ak dana i pogledaj samo koliko si puta pomenuo gore navedene odvratne reci.kao da pises u inat nekome a ne kao da si zadovoljan ako mercedes nesto dobro uradi.
ta pojava mozda nije za psihijatra,ali samo preusmeri taj inat i da kazem neku mrznju koju osecas prema meni,tomi,BMWu u srecu i bice sve odlicno.
inace,kad smo se dotakli Amsterdama,neko vidi taj grad kao ti,a u tom gradu sam nasao sve sto mi u zivotu treba.steta sto mislis da je Amsterdam:vutra,dileri,crncuge...a ustvari je:ekologija,zdrav zivot,opustenost,radi se po 6do 8 sati (vikendom se odmara) jer ljudi ne jure pare,sasvim dovoljno ih imaju,provode vikende u prirodi,o pravima zaposlenih ne treba ni pricati,voze bicikle zbog zdravlja a ne sto nemaju pare,rasterecen narod koji gleda svoja posla,gde su svi zadovoljni i sve zavisi od njih a ne od drzave.drzava im je obezbedila sve.kod njih je in kupiti i3 ili teslu,a ne kao na balkanu crni a6 star 15 god sa zatamljenim staklima...u svakom slucaju, svako bira svoj put i srecu.nije tema ali eto i to da razjasnimo.nisam siguran i da se vidimo da bi nasli zajednicki jezik,ali to nam ne smeta da ovde komuniciramo realno,bez izvrtanja cijenica.
bs8
Znam da voze bajseve puno. Ima i jednog i drugog. Kako se snalazis sa jezikom tamo ?
engleski se cepa,ali nisam se za stalno nastanio jer mi papiri nisu zavrseni.Boze zdravlja sledece godine bi to trebalo da bude stabilno,sad samo upoznavanje sa materijom i pravljenje podloge za dalje.
audi 157.000 jun. za 6 meseci 902.000,samo 4.000 vise od merca.sobzirom da su audiju losiji zadnji meseci u godini za ocekivati je da merc dodje na drugo mesto.ali,ali,ali...dolazi novi a4 pa valja sacekati.a i q7 se tek pojavio na trzistu.interesantno je to da vec drugi mesec za redom belezi minus u kini(u junu minus 5,8%).
pit
a, mangupiras se linkovima....kao problemi kod BMW-a. Drz ovaj link....no pre toga slika iz tog clanka, pa onda link. Ako te mrzi da prevodis, citaj: LOM MOTORA! Mnooogo gore od lanca.
Slika ozlojadjenog vlasnika:
http://i.auto-bild.de/ir_img/8/1/9/3/0/4/Mercedes-gibt-Materialfehler-zu-560x373-c2f2b7c30fd0e7b0.jpg
A evo i price:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html
bs8
Pa da, onaj njihov vrljavi je bas tezak na nauciti. :)
Pre bi rekao da bajseve furaju zbog ekoloskih i ekonomskih razloga u gradu, pa onda zdravlje.
Bas htedoh da te pitam za papire ali sam si rekao vec.
Nego, ako nije tajna, cime se bavis ili cime ces se baviti tamo ?
P.S. Sto se Kine tice, Merc tek sada ozbiljnije napada to trziste, tamo je manje zastupljen od BMW-a i Audija, odnosno tamo je i najveca razlika, na Kineskom trzistu prodaju vise, Evropa i USA su tesni. Tj u USA BMW i MB, Audi duplo slabiji od njih tamo.
Mecka je krenula u prosirenje prodajnih salona u Kini, izgleda da su bili potcenili Kinesko trziste u odnosu na BMW i Audi.
"Measured by global vehicle sales, Mercedes is the smallest of the three dominant German premium brands largely because of its weaker position in China. Mercedes had suffered from having two competing sales organizations, a much thinner dealer network than its rivals and a lack of locally built compact crossovers. "
Bice tesnije sad kad ozbiljnije napadnu Kinesko trziste.
Kolko ono rekose da ulazu u prodajnu mrezu u Kini, nesto mnogo novca i mnogo salona planiraju. Ukoliko se ne varam, investiraju oko 2 milijarde i planiraju jedan dnevno salon ( u proseku ) da otvore, da prosire prodajnu mrezu u Kini.