
Kako prenosi Tanjug, prodaja Fordovih automobila je u prvoj polovini ove godine stagnirala u Kini, ali američka kompanija priprema nove luksuzne modele kao i SUV vozila za plasman na najvećem svetskom tržištu automobila.
U prvih šest meseci prodaja Fordovih automobila je porasla za samo 0,1 odsto u odnosu na isti period 2014. u Kini, na čijem se automobilskom tržištu osećaju posledice usporenog ekonomskog rasta, prenosi AFP.

Ovo je vidan udarac za američku kompaniju, koja je lani u prvom polugodištu na kineskom tržištu zabeležila rast od čak 35 odsto.
"Očekujemo bolje rezultate u drugoj polovini godine uzimajući u obzir dalji uspon tražnje za nedavno lasiranim modelima, kao i veliko interesovanje za modele koji će uskoro biti u prodaji", izjavio je generalni direktor Forda za Kinu, Jon Lauler.
Ford i njegovi kineski partneri u junu su u Kini prodali 83.506 automobila, što je pad za tri odsto na godišnjem nivou posle majskog rasta od četiri odsto.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford