
Biti istinski ljubitelj automobila, a na posedovati, ili makar ne provozati Alfu ili Lanciu, ne ide jedno s drugim! Evo idealne prilike da postanete vlasnik jedne Delte HF Integrale, i to u Martini Racing bojama!
Većini ljubitelja automobilizma, model Lancia Delta HF Integrale, ne treba posebno predstavljati! Jedan od najuspešnijih reli automobila svih vremena, sa 46 pobeda i 6 uzastopnih konstruktorskih titula, obezbedio je sebi mesto u istoriji, ali i u srcima mnogih fanova italijanskih „macchina“!

Čak i danas, nije retko videti dobro očuvane primerka raznih verzija, koji cenu „drže“ bolje nego mnogi, nekada egzotični modeli poznatih sportskih marki. Ono što nas je ovaj put privuklo jeste oglas za prodaju jedne HF Integrale 8V iz 1987. godine, koja je u Ameriku uvezena iz Poljske, kao promotivno vozilo Lancie i Martini brenda.

Tražena suma za ovaj primerak iznosi više nego prihvatljivih 22.000 dolara, što jasno govori da automobil nije u originalnom, niti „mint“ stanju, ali da nije ni previše daleko od toga. Kao što se može videti, Lancia se nalazi u tradicionalnim Martini Racing bojama, koje su ovaj model i proslavile na reli takmičenjima.

„Hauba“ i vrata prtljažnika izrađeni su od fiberglasa, a unutra se, na mestu zadnje klupe, nalazi trkački „zaštitni kavez“, dok su vozač i suvozač „ušuškani“ u trkačka Recaro sedišta sa sigurnosnim pojasevima „u četiri tačke“. Tu su još i brojni prekidači, nalik onim u pravom reli vozilu, starter-dugme pomoću kojeg se pokreće motor, kao i tzv. „kill switch“ (sigurnosni prekidač za prekid struje i goriva), sakriven u „kaseti“.
Ono što će naročito obradovati trkački nastrojene fanove, a odbiti „puritance“ jeste ugrađen aftermarket pop-off ventil za turbo, kao i izuzetno „tvrdo“, trkačko kvačilo, koje, kako i sam vlasnik navodi, zahteva snažnu, ali i veoma preciznu nogu, naročito pri nižem broju obrtaja, dok Delta „ne poleti“!
Izvor: Topspeed.telegraf.rs
Foto: Phoenix.craigslist.org