
Tokom poslednjeg EuroNCAP testa testirana je bezbednost devet vozila. U test centru pored Brisela u Belgiji bezbednost je testirana na Audiju Q7, Fordu Galaxyju, Fordu S-Maxu, Mazdi CX-3, Mitsubishiju L200, Renaultu Kadjaru, Toyoti Avensis, Volvou XC90 i VW Touranu.
Kao što je i poznato, EuroNCAP-ovi testovi su pooštreni za ovu godinu, a da bi se uopšte osvojio maksimalan broj zvezdica automobili moraju biti opremljeni elementima kao što su automatski sistem kočenja, napredni ESP i ABS.
Očekivano, na testu je briljirao Volvo XC90 koji je osvojio bolje rezultate u većini kategorija od svog najvećeg konkurenta Audija Q7. Naravno i Q7 je dobio pet zvezdica, kao i svi drugi testirani automobila osim Mazde CX-3 i Mitsubishija L200. Sa četiri zvezdice možemo reći da su ova dva Japanca podbacila. To se posebno odnosi na Mazdu CX-3 koja sistem za automatsko kočenje dobija tek nakon doplate.
Izvor: Proauto.ba
Foto: Euroncap.com
Sto Reno zakasnelo pali bocne air bag-ove, nakon udarca. Zaista komicno izgleda.
ali baš dovoljno brzo, da uhvati "rebound" putnika nakon frontalnog udarca.... tajming njihove aktivacije izgleda dosta planirano, jer kod bočnog sudara nema nikakvog kašnjenja....
I ako je nešto čudno, onda je čudno to, da "briljantni" XC90, kod čelnog sudara, bočne jastuke uopće nije ni otvorio.... pa tako možemo u prekrasnom slow motionu promatrati kako glava lutke na vozačevom sjedalu udara u B nosač.... hmmm...