
Kako prenosi Tanjug, nemački proizvođač automobila Mercedes-Benc, koji pripada Dajmleru, u septembru je povećao prodaju 16 odsto na 188.400 vozila, u odnosu na 180.500 prodatih vozila BMW i 170.900 Audija, odeljenja Folksvagena.
Od početka godine, lider međutim ostaje BMW, koji je od januara do septembra prodao 1,4 miliona automobila, što predstavlja rast prodaje od 5,8 odsto na godišnjem nivou. Mercedes je povaćao prodaju 15 odsto, na 1,38 miliona vozila, a Audi 3,8 odsto, na 1,35 miliona.
Uspeh Mercedesa uglavnom je vezan za kinesko tržište. Od početka godine do kraja septembra ta kompanije je u Kini prodala 31 odsto više automobila nego u istom periodu prošle godine, zahvaljajući velikoj tražnji novih modela, uključujući i kompaktni SUV.
BMW je povećao prodaju u Kini dva odsto, a Audi svega 0,3 odsto.
Mercedes i Audi su ranije obećali da će krajem ove decenije oduzeti BMW-u titulu proizvođača najprodavanijih automobila luks klase. BMW drži tu poziciju od 2005. godine.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
Razlika izmedju Bmw i Mercedesa je 20000 automobila,ostalo je jos tri meseca do kraja godine a kako stvari stoje i po ovoj stopi rasta već ove godine je Merc prvi.A Brkica hoće da čeka 2020.
@messi
Izbacili su najvise modela od svih.
Posle ce biti price Mercedes prodaje 'S klasu, E, GLE, bla bla', ono oni nikad bolji od kad imaju A KLASU, B klasu, CLA, GLA. Sve modeli preko 100 hiljada :)
Duka opet prica napamet, nepotkovan cinjenicama.
GLE odnosno SUV segment imaju rast prodaje od 30%, kao i kompakti.
A C klasa kao najprodavaniji model u gami Merca ima rast prodaje od 60% u odnosu na 2014.
I rast u Kini 30%.
Eto Duka tako stoje stvari, C klasa 334 hiljade kom za 9 meseci.
Da znas ubuduce da ne pricas napamet.
U stvari znas ti dobro ko cega najvise prodaje, zato Merc ima duplo veci profit i kad manje proda od Audija , prosle god valjda 80k manje.
Iako se manje ugradjuje od Audija i BMW-a po autu ( 3 000 prosecno po autu spram 4 i 4200 ).
Dakle, jasno kome sta ide...
Tema lepo kaže "u prvih 9 meseci prvi i dalje BMW", ali pit naravno tvrdi kontra, i pri tome vređa pojedine čitaoce. Do kada više??
20:08
A gde si ti video da tvrdim kontra ?
I da vredjam nekog.
Očigledno imaš problem u razumevanju pročitanog, ili patološku potrebu da pripisuješ drugima nešto što nisu rekli.
MB
ako mozes da pojasnis kako si dosao do tih 3, 4 i 4 i dvesta ugradnje po autu?
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/05/01/prosecna-vrednost-prodatog-automobila-u-nemackoj-u-2012.-godini-26.000-evra
MB
To sto su uzeli porfit kompanije na kraju godine (gde ulazi oduzimanje taksi, profit od njihovog bankarskog sistema, itd, itd, zatim raznorazni drugi troskovi) pa se podeli sa brojem prodatih vozila, i dobiju te vrednosti, nema apsolutno nikakve veze sa onom na sta ti aludiras.
dusan
Duka evo ti linka pa vidi sam :
http://mercedesblog.com/mercedes-benz-all-time-sales-record-in-september-2015/
pit, messi
messi:
"Razlika izmedju Bmw i Mercedesa je 20000 automobila,ostalo je jos tri meseca do kraja godine a kako stvari stoje i po ovoj stopi rasta već ove godine je Merc prvi.A Brkica hoće da čeka 2020."
Jedno pitanje:
"A STA AKO U OKTOBRU BMW PRODA 10.000 KOMAtA VISE?":)