home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Objavljeni su i podaci o prodaji BMW-a i Mercedesa na tržištu SAD-a koji pokazuju da BMW nakon prva tri kvartala i dalje vodi među premium brendovima, ali je razlika veoma mala.

Tačnije, u prvih devet meseci 2015. godine, BMW je u SAD-u prodao 249.956 automobila (što je za 5,6 odsto više u odnosu na isti period 2014. godine), dok je Mercedes za devet meseci u SAD-u našao 249.890 kupaca (povećanje za 7,2 odsto). Ovde treba naglasiti da ove brojke podrazumevaju samo prodaju BMW-a, dakle bez Minija, a kod Mercedesa su pokazani prodajni rezultati bez Smarta.

U prvih devet meseci prošle godine razlika je bila veća (BMW 236.591 vs Mercedes 233.211 vozila) pa predstoji zanimljivi četvrti kvartal i borba za najprodavanji premium brend, pri čemu će BMW-u tu pomoći nova Serija 7 i novi X1.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1163



Komentari

treba spomenuti da je i lexus prodao 247,445 vozila u prvih 9 meseci ove godine, rast od 12%.

Autor mile antena 18 Okt 2015, 18:55

E klasa prodavanija u USA, posebno u 2014-oj.
Sreca po BMW pa postoji Kinesko trziste, ali nece im jos dugo pomagati.

Autor LH44 18 Okt 2015, 19:08

Zadnjih 6 meseci Merc se prodaje vise u Kini od BMW-a. Cisto da ti i tu iluziju razbijem....
Ali zato u USA drasticno skuplja serija 6 poprilicno prodavanija od CLS-a (a slicni su po starosti, mozda je CLS pola godine stariji)...cccc ....Ne brini LE44, ovo je verovatno bio poslednji kvartal u narednih 5 godina u kojem je Merc imao bolju prodaju. I to je to. Na godisnjem niovou, sto rece Gagiba, proci ce dekade....

Autor toma 18 Okt 2015, 19:53

Merc u Kini 266,287
BMW + Mini 342,683
Za prvih 9 meseci. Ne znam kolko otpada na Mini posto BMW nije dao podatke.
Elem Audi oko 150 000 kom vise u Kini od Merca za prvih 9 meseci.
414,411 -0.30%
342,683 2.00%
266,287 30.90%
Tako stoje stvari u Kini, precizno.
Merc siri mrezu, hvata prikljucak.
6-ca kupe, kabrio i 6GC prodavaniji od CLS-a, super ! :)))
S klasa unistila 7-cu, SLK duplo prodavaniji od Z4, GLA mnogo prodavaniji od X1.
A CLA tri puta u odnosu na 1/2.
Inace samo neki podaci, C klasa 60% rast u odnosu na 2014, kompakti i SUV skoro 30%.
A razlika se topi li topi, sa preko 160 000kom prosle god spade na 19 000kom, u prvih 9 meseci.
S tim sto Merc ima najveci rast prodaje, oko 15% a BMW i Audi daleko manji, 5 i 7% mislim.
Tako da, Merc konstantno smanjuje. Sa takvim trendom ce biti gusto na kraju godine, jedinu prednost imaju na Kineskom trzistu, ali i ona se topi polako.
Ti rece serija 3 u 330 000kom u prvih 9 meseci.
The best selling model – C-Class – set up a new record with 332,329 units sold in the first nine months (+59.9%).
Toliko.

Autor DTM CHAMP 18 Okt 2015, 20:20

" mozda je CLS pola godine stariji)"
Ma nema to veze, vidi koliko je E klasa starija od 5-ce pa vidi kako je razdžudži na tržištu gde su jednako prisutni. :)
Pa čak i pred smenu modela, sa velikim minusom (-33% pad prodaje ) , opet se bolje prodaje u USA od svežije restajling 5-ce koja ima 3 puta manji minus (-13,6 ) i opet džaba.
Zamisli šta će da bude kad uskoro bude predstavljen W213. :)
Vide bmw fanovi šta rade na tržištu W222, W205, pa nije nimalo čudno što im se uopšte ne dopada dolazak W213...
A kao što rekoh, jedinu prednost Mercovi konkurenti imaju u Kini, a i ona se polako topi, širi Merc prodajnu mrežu.
Merc rast 30%, BMW 2%, Audi blagi minus.
Tako da, kad iole izjednači brojke u Kini, jasno je šta će biti.
Ne znam samo za šta će se hvatati BMW fanovi onda, do sad im je prodaja bila amin, sad im se polako menja ćud, ne svidja im se taj parametar. :)
Još Merc nemilosrdan pa izbacuje W213 Maybach varijantu.
Al ipak, najveće nagrdjivanje konkurencije uradiše sa S klasom.

Autor DTM CHAMP 18 Okt 2015, 20:44

DTM 3th place
Serija 5 je predstavljena krajem 2009. godine, i pocela sa prodajom 2010 (kod fejslifta su dodata LED svetla, i to je to, manje vise).
E klasa koja se danas prodaje, prestavljena je cini mi se 2012. godine (osim ako ja i ti nemamo drugacije pojmanje izraza fejslift).
Inace serija 5 se u septembru prodala skoro kao Mercedes C klasa!

Autor toma 18 Okt 2015, 21:28

edit "DTM 3rd place"

Autor toma 18 Okt 2015, 21:29

A E klasa krajem 2008-e.
F10 lci je 2013-e ili 14-e predstavljena, dakle opet kasnije.

Autor DTM NO.1 18 Okt 2015, 21:34

pit
da li si ti svestan da se i serija 3 i serija 5 i vecina x modela prodaje bolje?
Merc je stigao BMW samo zato sto je zbog smene generacije prodaja trojke opala na nivo C klase, x1 i serija 7 gotovo stali sa prodajom, i plus merc izbacio CLA sedan - u USA jeftiniji od najjeftinijeg BMW-a?
Serija 7 i X1 pocinju sa prodajom za nedelju dana, pa ne potvrdu ovoga sto pisem neces morati dugo da cekas...
I opet ne znam sta ti ovo znaci:
"Tako da, kad iole izjednači brojke u Kini, jasno je šta će biti."

http://left-lane.com/china-car-sales-data/bmw/
http://left-lane.com/china-car-sales-data/mercedes-benz/

I ako uzmemo u obzir da laka komercijalno transportna vozila kod mercedesa ucestvuju u ukupnim brojkama sa verovatno preko 50.000 komada, onda je ova razlika od 20.000 kod putnickih vozila zapravo 70.000!

Autor toma 18 Okt 2015, 21:41

LE44
Fejslift serije 5 je predstavljen u maju ili junu 2013. godine, ali kao da ne umes da procitas sta ti je napisano kad ti to ne odgovara. Dakle, to kod serije 5 i jeste bio fejslift. Malo doterani model, ali uglavnom isti onaj koji je predsavljen 2009., dok je mercedes maltene potpuno novu E klasu predstavio 2012. Potpuno nova svetla, potpuno nova hauba, potpuno novi bokovi, nov enterijer, dok cini mi se samo zdnji kraj i linija krova imaju neke veze sa tom E klasom predsavljenom 2008. Jer da nije potpuno nova E klasa predstavljena 2012. u prvobitnom obliku bi se u odnosu na seriju 5 prodavala u odnosu 1 : 3 !!!

I ti sve ovo pricas kao da se nece samo 6 meseci posle W213 pojaviti:
http://g30.bimmerpost.com/goodiesforyou/m/m5/g90/M5-G90_5132.jpg

Autor toma 18 Okt 2015, 21:48

Lewis
A slobodno skokni do omladinskih brigada, i opipaj novu S klasu, a onda idi do Ade, u Delta motors i pogledaj sta znaci kvalitet materijala u enterijeru, u izlozenom spejs satlu sa oznakom 7-3-0-L-d. Pokazao BMW Mercedesu neke nove materijale, ko Djokovic Congi neke nove udarce u tenisu :)))

Autor toma 18 Okt 2015, 21:52

Tomo a sta je 1 lci ? Nov model ili fl ?
Sto se 5-ca slabije prodaje u USA ?

Autor LH44 18 Okt 2015, 21:52

Gotov je Bmw vec ove godine ostalo je 19000 vozila vise a jos tri meseca do kraja, po ovoj stopi rasta i sa dolaskom GLE I GLC na sva trzista bice prvi vec ove godine.Za sledecu godinu spremna Mercedsova E klasa,redizajn GLS i SL i naravno novi GLC coupe,nove verzije C klase kao sto su coupe koji ce podignut prodaju C klase za jos najmanje 20 procenata a verovatno i konkurencije Bmw 4 grand coupe tako da su vremene kada je SHREMPF vodio Mercees u propast davno prosla.

Autor messi 18 Okt 2015, 22:00

messi
Ne brini, nece Merc prestici BMW do kraja godine, a tek nece sledece. I to sa sve lakim komercijalnim vozilima.
LE44
Serija 1 je imala opsezno zatezanje, ali daaaaleko manje od E klase. Osim vrata prtljaznika, ni jedan metalni deo (bokovi, hauba) nije promenjen. Napred su promenjeni delovi koji se nalaze u okviru plasticnog branika.
Sad si zapeo sto se 5-ica prodaje u USA slabije od E klase. Potrefilo se, a razlika je 1400 komada. Bas je E klasa tamo nagrdila 5-cu. A trojka sto je prodata u 5.500 komada vise od nove C klase u USA, to si volsebno preskocio. Kao i podatak da se ove godine produzena serija 5 u odnosu na produzenu E klasu u Kini prodaje u odnosu 3 na prema 1? Sitnica. Izgleda nikako da ukapiras da se mercedes priblizio BMW-u iskljucivo zbog prodaje moedla koji su npr. u USA jeftiniji od najjeftinijeg BMW-a...

Autor toma 18 Okt 2015, 22:12

Питунга ДТМ шампион конструктор

До јуче ти продаја апсолутно није била битна и критиковао си свако упоређивање.
Одакле овако нагла промена?
Опет прорадио Ф1 синдром?? ;))

Autor Гагиба 18 Okt 2015, 22:13