
Kako pišu "Novosti", za zaposlene u "Poršeu SCG", ovlašćenom distributeru "Folksvagena" u Srbiji, pauze nema. Danonoćno rade kako bi ustanovili koliki je broj vozila, nemačkog brenda, sa "prevarantskim softverom" prodat u našoj zemlji.
- Dobili smo od centrale spisak brojeva svih šasija od 11 miliona vozila za koje postoje indicije da imaju ugrađen problematični softver koji je pokazivao manju emisiju natrijum-oksida od stvarne - kažu u "Poršeu" SCG za"Novosti" - Naše nadležne službe rade na upoređivanju brojeva šasija koje smo dobili sa onim koje smo prodali sa dizel motorom EA 189 Eu5.
U "Poršeu SCG" očekuju da će potrebne informacije, najverovatnije biti javnosti saopštene ove nedelje. Na pitanje kako će biti obeštećeni kupci ovih vozila, ali i država Srbija, nismo dobili odgovor, jer sve zavisi od odluke centrale "Folskvagena" iz Nemačke.
U međuvremenu, iz sedišta "Folskvagena" još nema preciznih informacija šta će biti sa vozilima koje imaju sporni motor. Pretpostavka je da će "softver koji daje pogrešnu sliku" biti zamenjen, naravno o trošku proizvođača.
Vozači nezainteresovani
Do sada se samo nekoliko vozača javilo, saznaju "Novosti", uvozniku "Poršeu SCG", za informacije o problematičnim vozilima. Očigledno je da je kod nas ekologija i dalje "pod razno", a činjenica da su vozila "Folksavagena", prodata u periodu od 2009. do danas, tehnološki potpuno ispravna i da ne postoji nikakav bezbednosni rizik, nešto je u šta čvrsto veruju naši sugrađani, pa je zato i izostala neka, "žešća reakcija".
Izvor: Novosti.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche SCG
Ekologiju na stranu, naročito kod nas. Ali ovde je u pitanju poverenje u specifikacije proizvođača... Ko zna šta su još i gde lagali i zakinuli.
I sada treba da isprave SW. Verovatno da autu smanje snagu kako bi zadovoljili euro5. Ma nemoj, kupci su platili tu specifikaciju i imaju pravo na (skupo) plaćene performanse.
Itekako kupci treba da budu obeštećeni ukoliko se ispostavi da će na bilo koji način biti oštećeni, bilo po pitanju performansi, bilo neočekivanog pada vrednosti polovnog vozila bilo od strane države nekim dodatnim nametima ili višim taksama.