home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, prosečna starost kupca novog automobila u Francuskoj je 55,3 godine, što je za pet godina više nego 2005. godine, pokazala je nedavna anketa poslovnog dnevnika Eko.

Prosečna starost kupca novog automobila u Francuskoj 2005. bila je 49,7 godina, a 1991. godine 43,7 godina.

Razlog rasta prosečne starosti kupca novih vozila u Francukoj nije samo finansijska kriza već i demografsko starenje stnovništva. Mladi od 18-35 godina predstavljaju 20 odsto francuske populacije, koji su gotovo isključeni iz kupovine novih automobila.

Do novog automobila dolazi osam odsto populacije od 26 do 35 godina životne dobi, a tek tri odsto su oni mlađi od 25 godina.

Kako je pokazala anketa, što je luksuzniji automobil to je veća i starosna granica kupaca.

Prosek godina kupaca Sitroenovih modela u Francuskoj prelalazi granicu od 60 godina, Pežoovih 58 godina, Renoovih 56 godina, a Dačijinih 55 godina.

Modele automobila „seat“ i „mini“ kupuju mlađi od 50 godina, tačnije u proseku oni sa 49.

Prosečna cena novih automobila u poslednjih 20 godina je porasla 22 odsto od 2006, čime se, između ostalog objašnjava zašto Francuzi tek pred penziju kupuju novi auto.

U studiji se navodi da je jedan od razloga što mladi ne kupuju nove automobile, i to što dizajn modela nije prilagođen potrebama mladih odnosno vožnji po gradu, zbog čega su oni najčešće korisnici usluga Autoliba ili Blablakar, platformi za iznajmljivanje takozvanog linijskog taksija.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Citroen



čitanja : 663



Komentari

Mladići. Eto jakog EU tržišta, med i mleko...

Autor MB 15 Nov 2015, 23:56

Sto, Pitinjo, bas je strava! :)))
Odes u penzju, pa taman za onu penzijsku otpremninu kupis auto koji ces voziti dozivotno! :)))

Autor Optimus Prime 16 Nov 2015, 06:54