home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako pišu Vrele Gume, VW neće jeftino proći kada je u pitanju ispravljanje grešaka u vezi sa skandalom oko emisije izduvnih gasova. Pored toga što mora da izvrši prepravke na milionima vozila, nemački proizvođač će se najverovatnije suočiti i sa kaznama i pravnim reperkusijama. Da bi osigurao da ima dovoljno novca na računu da bi se sve to isplatilo, VW će navodno aplicirati za kratkoročne kredite u vrednosti od 20 milijardi evra, sudeći po dva anonimna izvora, javlja „Bloomberg“.

Volkswagen će imati sastanke sa dvanaestak banaka, počevši već od 16. novembra Twituj ovo!, da bi bio prikupljen novac pre kraja godine. Keš ne mora odmah biti potrošen, već više služi kao amortizacija za dolazeće troškove, tvrde insajderi. „Potpuno je normalno da smo u konstruktivnim dijalozima“, kaže nemački proizvođač.

VW je već sklonio sa strane značajnu sumu da bi pokrio troškove skandala, a reč je o 6,8 milijardi evra. Međutim, šef VW grupe, Matijas Miler, priznao je da je ta suma samo start. Proizvođač je takođe predvideo „cenu“ za problem sa ugljen dioksidom – 2,05 milijardi evra. U Brazilu je nedavno došlo do kažnjavanja od 13 miliona dolara. Po relevantnim procenama, troškovi pokrivanja lažiranja rezultata emisije štetnih gasova bi mogli da se nađu između 22,8 i 81 milijarde evra.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen

I Audi pod istragom u Nemačkoj

Nakon nekoliko sedmica istrage u Volkswagenu, tužioci iz Braunšvajga i advokati iz Ingolštata će takođe započeti ispitivanje Audijeve uloge u skandalu vezanom za lažiranje rezutata emisionih testova. Navodno je primljeno više krivičnih žalbi koje zahtevaju istragu, a jedna uključuje Audi.

Tužioci u Ingolštatu žele da se fokusiraju na one koji su odgovorni za emisiju štetnih gasova Twituj ovo!. Ipak, istraga je još uvek u ranoj fazi da bi se identifikovali osumnjičeni. Nemački pravnici bi takođe mogli da spoje slučajeve, koji za sada ostaju razdvojeni.

Audi ima 2,1 milion vozila širom sveta, pogođenih „dizelgejtom“ (2.0 TDI), a u SAD je pokrenuta prijava i protiv 3.0 TDI V6.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 786



Komentari