home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prva Acura NSX modelske godine 2017 je prodata na Barrett-Jackson's Scottsdale aukciji, i to za čak 1,2 miliona američkih dolara.

Novi vlasnik ovog hibridnog sportiste je Rick Hendrick, vlasnik Hendrick Motorsportsa, koji je inače ranije već kupio prvi 2012 Chevrolet Camaro ZL1, pa prvi 2014 Chevrolet Corvette Stingray i poslednji primerak američke verzije BMW-a M5 30 Jahre.

2017 Acura NSX kombinuje twin-turbo V6 benzinac i tri elektromotora (sa ukupno 573KS), dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,0 sekunde.

Inače, Acura je još u decembru prošle godine objavila da cene za 2017 NSX u SAD-u startuju od 156.000 dolara, dok najskuplja verzija košta 205.700 dolara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1596



Komentari

Koliko su neki ljudi iracionalni..

Autor Priapus 31 Jan 2016, 01:34

rick hendrick je poznat po tome sto kupuje prve primerke mnogih auta, a cela suma ide u dobrotvordne svrhe. rick hendrick ima gomilu hondinih/acurinih dilera i mogao je bez problema da dobije ovaj model ispod fabricke cene, ali to mu nije cilj jer je poznat po velikom broju donacija

Autor mile antena 31 Jan 2016, 03:25

I nikad neće moći ni da prismrdi Ferrariju i Lambou. Imam komšiju blago je reći budalu, dao Tiguan full za CR-V, samo i samo zato što poznata pevaljka na koju se loži vozi CR-V. I sad dao u oglase, kaže penzionerski auto

Autor Dejan L 31 Jan 2016, 08:40

Ove marketing trikove svi sprovode. Zna se da je ovo flop i da sluzi samo za jacanje brenda.

Autor Fordovac 31 Jan 2016, 10:02

Honda NSX je legendarni automobil i to ne samo zbog toga sto je Ayrton Senna promovisao vec zato sto je tada to bila revolucija i "spustanje" ferrari uzitka u narod. S tog aspekta treba i posmatrati novi NSX, a pre nego sto VWljubci pocnu da pljuju po Hondi sacekajmo prve testove.

Autor H4SS4N 31 Jan 2016, 10:31

H4SS4N
Tvoje vidjenje ljubitelja Honde.
Realno Ferrari je Ferrari
I svi pokušaju spuštanja Ferrarija u narod su GLUPOST.
Nevidjena GLUUUUUPOOOOOST.
Ni Farrari Dino nije spustio samog sebe, a kamoli kopije kopija.
Ne razumem premijum za široke mase, a ni NISSAN GTR koji misli da može da se poredi sa Ferrarijem.

Autor Dejan L 31 Jan 2016, 11:00

Dejan l
Cuj gt r ne moze da se poredi sa ferariem pa naravno da ne moze kada je bolji.
Eej tiguana u fulu mozes misliti hehehe taj cr-v je klasa za tiguana.
Od tebe po starom samo gluposti mogu se cuti.
Objasnio ti je H4SS4N posto ne znas sta je NSX ali dzabe tebi sve to.

Autor neko 31 Jan 2016, 11:35

Mislim da u mnogim drzavama kupci na ovim dobrotvornim aukcijama imaju poreske olaksice.
Verovatno je i to jedan od razloga sto preplacuju kola.

Autor P1 31 Jan 2016, 12:09

Druze ne kazem da je NSX u svoje vreme mogao da se poredi sa Ferrarijem u smislu prestiza, snage brenda i ostalih snobistickih paramerara, ali po voznim karakteristikama, tehnologiji i performansama je itekako bio match za Ferrari i to po nekoliko puta nizoj ceni. Istina ja nazalost sem na GT6 nisam vozio nijedan, ali ako pratus autobilizam i najpoznatije strane publikacije trebao bi znati da je NSX sve sem sala kakvom je predstavljas.

Inace nisam ljubitelj Honde, imam istina i Hondu i VW, volim i Alfu i Francuze, uvek pokusavam objektivno da sagledam sta koji brend konkretno nudi i ne vodim se tim pričama Mercedes je Mercedes, Ferrari je Ferrari, Honda je Honda...

A ako si ti VW ljubitelj onda znas da je Audijev R model prirodni konkurent NSX

Autor H4SS4N 31 Jan 2016, 12:19

Mogu da potvrdim da je prva generacija Honde NSX, daleke 1989/90 reklamirana kao JAPANSKI Ferrari!
Bio je to prvi japanski supersportak, sa odlicnim voznim osobinama i dizajnom koji ostavlja bez daha!
Bio sam sokiran kad sam je video uzivo i koliko je niska!
Imao sam srecu da zivim blizu jednog tada vrlo uspesnog biznismena koji je nabavljao skupa kola cim se pojave (BMW 850, NSX, Dodge Stealth, Viper, Razni Mercedesi i BMW, Legend Coupe i sl).
Bese to jos 1991.godine...

Autor carobnjak 31 Jan 2016, 13:17

kad ferrari i lamborghini budu imali auto od $100,000-$150,000 koliko kostaju gt-r i nsx, onda se mozda mogu i porediti.
a inace, kada je prva nsx debitovala 1989 godine oni koji su je vozili su rekli da enzo ferrari moze biti sretan sto nije docekao da vidi nsx, jer po voznim karakteristikama je ubijala sve i jedan drugi super-auto. nsx je bio prvi super-auto koji se mogao svakodnevno voziti - bio je pregledan, lagan za parkiranje, civilizovan i najbitnije od svega - jako kvalitetan, nije mu bila potrebna generalka posle 5,000 milja kao italijanskoj egzotici. i dan danas se mogu pronaci mnoge nsx sa preko 100,000 milja na satu i sve i dalje originalno, sto nikad nije bio slucaj na nijednom egzoticnom italijanu

Autor mile antena 31 Jan 2016, 18:35

Da nije ovo malo skupo za Hondu. Pa za ove pare imate Turbo S, R8 V10 itd

Autor S 01 Feb 2016, 01:42