home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna kratka vest iz Audija koji je saopštio da je tokom septembra ove godine širom sveta plasirao 173.850 svojih automobila.

To je povećanje od 1,7 odsto u poređenju sa istim mesecom prošle godine, pri čemu rast u Evropi iznosi 6,3 odsto a u Severnoj Americi 4,1 odsto. Veliki deo zasluga za povećanje imaju modeli A3 i Q3, čija prodaja je u septembru porasla za 16 odsto.

Što se tiče prodaje u prva tri kvartala 2016. godine, Audi je saopštio da je u tom periodu prodao 1.408.800 automobila ili za 4,5 odsto više nego u istom periodu 2015.

Sa novim modelima kao što su Q2 i novi A5 (za sada su predstavljeni Coupe i Sportback), kao i novi Q5 (tek promovisan na sajmu u Parizu), Audi očekuje da će u narednom periodu dodatno poboljšati svoju prodaju.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1244



Komentari

Uh, baš "tanko" spram konkurencije.
Merc - 211.286
BMW - 197.419

Autor P1 13 Okt 2016, 22:50

Mnogo lepa A3. Mozda trenutno najlepsi Audi. Mada A7 ima nesto.

Autor NR 13 Okt 2016, 23:31

NR
Ja mislio A4.
Pa onda videh šta si napisao, pa pogledao tablice, izgleda da je stvarno A3 u pitanju.
Šališ se za A7 ili ? :)
Ima grbu ako si na to mislio. :)

Autor P1 13 Okt 2016, 23:34

A3 sedan nisam nešto doživljavao , u fazonu još jedan Audi , ali sad na ljetovanju u Puli sam vidio jedan bijeli S Line , spušten na 19 ili 20 cola rotorkama , bomba , lično mi izgleda bolje od A4 a vjerujem da su tu i ponudom prostora zbog poprijekog motora vs uzdužni.

Pit , nemoj zezati da ti se ne sviđa A7 , tj. prozivaš ga grbavim , dok imaš sumpatije prema kudikamo grbavijim GLEc i X6?

Meni se A7 sviđa baš zbog te svoje retro linije krova tj. omaža 100-ki kupe.

Autor Đorđe 14 Okt 2016, 02:08

Nije nista neobicno sto Audi ima najmanji broj prodatih primeraka. Audi ima i najmanji broj modela u ponudi, u odnosu na MB i BMW.

Autor AQS 14 Okt 2016, 05:40

Svidjaju mi se ti malo ruznjikavi automobili. Prvi ClS mi je bio ruznjikavo-elegantan auto ali mi se bas dopadao. Bas imaju neki smek. Bas zbog grbe mi se A7 svidja. Nekako taj segment mi je bomba. Stavrno A3 sedan postaje mozda najlepsi Audi trenutno. Bas lepo izgleda.

Autor NR 14 Okt 2016, 11:44

Djordje
Grbavi automobili su A7, Panamera, BMW GT modeli.
http://s3.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2016/05/2016-audi-a7-v-bmw-x6-v-mercedes-benz-gle-coupe-comparo-73.jpg

GLEC nije grbav. To što se tebi ne svidja, to je druga stvar.
Mada ne čudi me da ti se grbavi A7 svidja sa spuštenim dupetom, s obzirom da ti se svidjaju FF i BMW SHB modeli.
Možda A7 ne bi bio toliko grdan da pozadi nema otužno i spušteno dupe.
Štopovi podsećaju na prethodni Superb restajling.
Od napred sa LED farovima pije vodu.
Ali 6GC a pogotovo CLS su neuporedivo lepši.
Zaista je tužno činjenica za Audi da im je najlepša limuzina A3...

Autor P1 14 Okt 2016, 13:52

Ja ne vidim grbu na A7 ali je vidim na Panameri prethodne generacije. Aktuelni model je te "masne nalage" izgubio...
A7 je fastback. Meni se dopada ali na neki cudan nacin jer ipak volim sedane sa jasnim prelazima nos-kabine-gepek.
S druge strane, Alfa Romeo Brera je atipican kupe i opet mi je strava i dan danas.
BMW 5GT nije lepotan ali u odredjenim bojama/p[aketima odaje utisak moci, kao da je drumski razarac.
Mercedes CLA je, po meni, bruka za tu kompaniju jer ima sve prpoprcije promasene. Narocito je nos iz profila uzasan. Zadni deo koliko toliko lep.
Audi A3 ima savrsene proporcije. Ne znam samo kakva je ponuda prostora u kabini ali meni je prelep u visim paketima opreme, konkretno eksterijera.

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Okt 2016, 14:43

Pit, ček nisam uspio skontati šta je to grbavo na A7 a na GLEc nije?!
Već sam rekao , A7 mi se sviđa zbog tog svog retro šmeka bočne linije krova ala Audi 100 kupe iz 70-ih
U suštini svi oni su u liftback formi u interpretaciji na ovaj ili onaj način , od svega toga za sada je Panamera druge generacije izvukla priličan maksimum iz te forme , koja je prilično nezahvalna sa estetske strane , jer se tu proporcije moraju dobrano posložiti da bi to izgledalo elegantno i dinamično a u prvom redu bočna linija mora biti izuzetno niska u kombinaciji sa što više dužine.
I baš zbog toga , tj. njihovih visokih bokova BMW 4,5GT X4,6 GLE/Cc izgledaju tako konfuzno...

UCS,
Brera je jedan od rijetkih automobila izvan stadardnih dizajnerski postulata a gdje je krajnji rezultat izuzetno pozitivan , jer realno automobil je prilično disproporcionalan a opet iz svakog ćoška dobro izgleda.
Za CLA se u potunosti slažem , dizajnerski užas što se tiče proporcija , ali ga vadi dosta simpatičnih detalja , koji su dovoljni da zamažu oči nekoj apsolventici Megadensa koja se u dizajn i automobilizam razumije kao Mara u krivi k.... ali je itekako čula za Mercedes i da je CLS jedan od skupljih modela a to bi trebala biti njegova umanjena verzija...
A u tom smjeru se gradi prodaja SUV kupea i svih ostalih dizajnerskih eksperimenata...

Jer u komunikaciji od nijednog real petrolheadsa nisam čuo nekakvo odupevljenje tim , dok npr. u trendseterskim krugovima , gdje je automobil samo jedan od asesoara vlada kolektivno špricanje...
A pošto su proizvođači proizvodno prodajna preduzeća , nastoje da ničija želja ne bude uslišena ;)

Autor Đorđe 14 Okt 2016, 19:19

Djordje
http://www.cheatsheet.com/wp-content/uploads/2015/09/Audi-A7-3-e1441918016156.jpg
Panamera je isto grbava.
Ti fastback-ovi nisu najsrecnijeg izgleda ( primer i jajasti A5 mada srecniji od A7).
Grbav je kad se linija krova uzdize do sredine krova a zatim naglo spusta, ko kupola, to je grbavo.
Jel ti se svidjaju i oni mrtvacki Ferrariji, sto je Alfista kacio ? :)))

Autor P1 14 Okt 2016, 19:29

Pa ček jel nije upravo takva forma krova na X6 & co , grbava ?!
A5SB je jedan bezvezni liftback i prosto je nevjerovatno koliko se može nagrditi jedan apolonski lijep standardni A5.

Autor Đorđe 14 Okt 2016, 21:50

Djordje
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/6a/e1/136ae1bc7decd298acac9aedc3f67bfb.jpg

http://ag-spots-2015.o.auroraobjects.eu/2015/07/02/mercedes-amg-gle-63-s-coupe-c556402072015173457_1.jpg

http://www.autogespot.ru/mercedes-amg-gle-63-s-coupe/2015/07/02

Pitam ja tebe da li je ?
Ja ću se ograničiti samo na GLEC i njega ću komentarisati.
Narvno da kod svakog automobila linija se uzdiže od haube i opada ka kraju.
Ali jedno je kad je taj luk normalan, a drugo kad je neprirodan, visok, da se mnogo izdiže u visinu i mnogo opada, kao kod modela koje sam naveo.
Kod GLEC-a naravno opada linija krova ka pozadi, ali se s druge strane i uzdiže ka kraju ( linija prozora ).
Nego reci mi da li si video GLEC uživo ( pretpostavljam da jesi ) i da li je moćan ?
Bez obzira da li se tebi svidja ili ne, da li ti je lep ili ružan.

Autor P1 14 Okt 2016, 22:33

Pa upravo kod tih navedenih dojam "grbavosti" je još izraženiji , jer A stub stoji pod relativno malim nagibom a onda u kombinaciji sa visokom bočnom linijom , koja oduzima dužinu , je živi užas.
Našto samo liči onaj idiotski krovni nosač , bez realno ikakve funkcije uz onakav oblik , na prvoj X6-ici i kako to nije grbavo...

GLEc sav vidio u većini kombinacija i opreme , crni najbolje pokriva taj užas a da li je moćan?
Jako relativno pitanje šta je to moćno , jer pored toga što je neviđeno odbojan iako velik uz ovu gayformu mi nije ni moćan , što bi se kao trebalo podrazumjevat.
Npr. ovaj novi GLC , sve ih više viđam na cesti , je jako simpatičan auto , skladnog i pitkog dizajna.
I iako jeftiniji i klasu "manji" je Apolon za gore pomenutog.

Autor Đorđe 15 Okt 2016, 00:26