
Lexus ponovo cilja na električna vozila da bi naglasio "izazove" koje nalaže punjenje baterija, zauzimajući tako drugačiji stav u odnosu na konkurenciju.
Lexus je na internet stranicu svojih hibridnih vozila dodao baner koji glasi „Uvek napunjen, uvek spreman“. Lexus se takođe osvrnuo da nema šta da se priključi na njihova hibridna vozila.

Moguće je da se radi o marketinškom triku, jer je prodaja pet hibridnih modela japanske marke pala u SAD za 17 odsto u odnosu na prethodnu godinu, na oko 21.500 jedinica, a septembar je bio posebno loš, sa padom od 34 odsto, na gotovo 1.800 primeraka. S druge strane, u trećem kvartalu je ukupna prodaja električnih modela verovatno povećana. „Verovatno“, jer još uvek nisu svi proizvođači objavili rezultate.
Za sada, Lexus nema u prodaji model sa gorivnim ćelijama, mada je moguće da će Lexus LS dobiti takvu verziju. Toyota u ponudi ima Mirai, koji je prodat u 710 primeraka u dosadašnjem delu godine.
Dakle, Lexus je krenuo u kampanju koja stavlja akcenat na činjenicu koliko je električnim automobilima potrebno da napune baterije, a to je učinio i 2014., da bi usledilo izvinjenje ukoliko su nekoga uvredili, uz obećanje da će revidirati sadržaj reklamne kampanje za hibride. Da li je ova strategija uspešna, videćemo...
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Lexus