home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeot 3008 je u novom izdanju monovolumensko odelo zamenio značajno atraktivnijom formom crossovera, a u Peugeotu su veoma optimistični.  

Tako je na auto salonu u Parizu Maxime Picat, šef PSA grupe za Evropu, za Automobilwoche izjavio da veruje da je 3008 bolji od BMW-a X1 i novog VW Tiguana. Kao najveći plus daju mu snažan karakter i pritom se ne opterećuju činjenicom da njihov model nema pogon na sva četiri točka. Tu je tzv. Advanced Grip Control sistem koji pomaže vozilu da zadrži trakciju na klizavim površinama. Na AWD verziju moraćemo da sačekamo još najmanje dve godine kada će stići i hibridna varijanta.

Peugeot 3008 na francuskom tržištu ima početnu cenu od 25.900 evra, dok konkurentnija GT verzija sa 180KS snažnim dizelašem košta 41.600 evra.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 2604



Komentari

Svako hvali svog konja-lava

Autor Aleks 16 Okt 2016, 09:49

"Kao najveći plus daju mu snažan karakter..."
Pitam se, da li je ovaj "šef PSA grupe za Evropu" normalan. Video li je on ta kola koja hvali ?

Autor moron 16 Okt 2016, 10:22

Ovaj put su u pravu. Dizajn je definitivno agresivniji, upadljiviji i autentican, za razliku od BMWa koji vec 10 godine pravi isto vozilo. Pritom je i jeftiniji.

Autor Fordovac 16 Okt 2016, 11:58

"za razliku od BMWa koji vec 10 godine pravi isto vozilo."
A kako to bmw "10 godine" pravi isto vozilo, misliš isto se zovu X1 i onaj stari i ovaj novi model.
Doduše isto si pisao i za ML-a...

Autor P1 16 Okt 2016, 13:19

Fordovac , koja je dodirna tačka dvije generacije X1?
Jer koliko god se ne mijenjaju modeli kod njemačkih proizvođača , X1 je doživio promjenu u svakom pogledu , dizajnersku i koncepcijsku...

A što se tiče ove izjave , koja je u fazonu-svaki cigan svoga konja hvali , stoji da X1 i Tiguan nisu neke svete krave , ali sa ovim matrijalom nema šta tražiti pored gore opisanih.

Autor Đorđe 16 Okt 2016, 13:37

Sve je to slično, samo su BMW i Mercedes mnogo skuplji.
Čak su i neki automobili isti (da ne nabrajam)

Autor oktopod 16 Okt 2016, 13:50

A kako znate da nije bolji kad jos uvek niste vozili 3008? Samo pitam... Ili je dovoljna znacka? Ili mozda pricate o dizajnu?

Meni se btw dopada, pogotovu enterijer, bocna linija mi je djene djene

Autor J4ZZER 16 Okt 2016, 14:29

Peugeot je izmislio auta i za bmw I wv.

Autor Renault Terminator 16 Okt 2016, 15:43

Peugeot je "zas.ao stvar" sa ergonomijom na svim novim modelima, uključujući i ovaj novi 3008, sa onim udaljenim i sitnim instrumentima, izdignutim iznad volana. Ne samo da ne možete da vidite jedan (donji) deo instrumenata od gornjeg dela volana (čak ni kad avolan spustite u krilo, kako nikada vozio nisam, niti nameravam), već ni ono što vidite, ne možete da "očitate", jer je sitno. Ionda vam ostaje samo da očitavate digitalni prikaz brzine.
O "kontra cajgerima" na 308 mk2 ne bih trošio reči. Malo je zbunjujuće.
Budalaština "na kvadrat".

Autor moron 16 Okt 2016, 15:52

Treba biti posebna sorta pap pokusavati da gledas kroz volan da bi ocitao instrumente. Sve se vidi preko volana, a ako je nesto sitnije to je igla, sami brojevi nisu znacano manji od instrument tabli drugih proizvodjaca.

Naravno da svi govore o dizajnu. Niko ovde ne ide da testira svaki automobil, pogotovo ako ne namerava da ga kupi ili slicno vozilo.

Autor Fordovac 16 Okt 2016, 16:06

Fordovac
Grešiš,zaista. Ako bi usporedio "prečnik kruga" brzinomera i obrtomera kod "savremenih" pežoa (208, 2008, 308 mk2, novi 3008 i novi 5008) i onih "nesavremenih" (207, 307, 308 mk1, 407, 508, prethodni 3008 i 5008), primetićeš da je "prečnik cajgera" kod ovih "nesavremenih" veći jedno 50% ( i lepo se vide "kroz volan", ja ih sa 192 cm visine komplet vidim i na 308 mk1, a video sam i na 307),
Ovi "savremeni", pošto imaju manji prečnik, veoma su "zbijenih podeoka", slabo pregledni, na većoj udaljenosti, a mogao si i da pročitaš zašto je na novom 3008 i novom 5008 "zasečen" GORNJI deo volana. Zbog primedbi korisnika prethodnih "savremenih" verzija (208 i dr. ) da ne vide instrumente od gornjeg dela volana.
Tako to ispadne kada daš dizajnerima da vode glavnu reč. Ostaneš bez ranije osnovne funkcije. I dobiješ samo "snažan karakter dizajna". Se.em se na taj "karakter".

Autor moron 16 Okt 2016, 16:22

Tako je Deda Mraze,
Je.es porodicni auto kome je najbitnija stvar dizajnerski "karakter", a funkcionalnost u drugom planu. Uzgred, Tiganj je, po dimenzijama, klasa iznad X1 i ovog Pece.

Autor Optimus Prime 16 Okt 2016, 16:38

Nemoj i cene da zaboravite. Prema njima X serija bi trebalo da bude duplo bolja.

Pežo se upropastio sa suludim instrument tablama. Mnogo kupaca su tako odbili.

Autor oktopod 16 Okt 2016, 17:24

Pezo izmislio vozilo za Bmw i Vw? Mozda na igrici. Jedina vozila koja se meni bar svidjaju su im 407 coupe i RCZ. Od limuzina, pa ono..

Autor NemanjaBB 16 Okt 2016, 17:25

@moron

ovo s tim tobožnjim "zaklanjanjem" brojčanika mi je baš zanimljivo... neko je "lanuo" (jer verovatno nije potražio optimalnu poziciju pa su onda svi počeli ponavljat, ko papige... ko sa onim cvetom na prezentaciji prve moderne Bube, kojeg su posle godinama svi "turili" na armaturu...

ja, sa svojih 172 cm, u 308 nisam imao ni najmanjih problema sa vizurom na instrument ploču... volan mi nije zaklanjao ništa na njoj i pritom nije bio spušten "u krilo"... dok mi je volan na 2008 zaklanjao samo donji dio instrument ploče i još i to točno ispod početka i završetka skale brzinomjera i obratomjera.... tako, da meni to sve spada u "blebete, blebete" jer, ak sam ja mogao nać poziciju u kojoj vidim sve što se videt mora i pritom sam pravilno udaljen od volana i pedala, onda je to svima većim od mene još toliko lakše. ajde, nekom se manjem od 170cm možda i nešto i zakloni... ali ito se može rešit spuštanjem volana.

Autor drugmirko 16 Okt 2016, 20:03

Oktopod , ako ćemo iskreno ni Peugeot nema nekakve diskontne cijene , tako da priča o duplo je iluzorna

Autor Đorđe 16 Okt 2016, 20:15

drugmirko
Imao sam par "testnih vožnji" u 308 mk2 tokom dužeg perioda "razmišljanja". I sate provedene u kolima u auto salonu. U više navrata. Sedeo, pokušavao da se "namestim", na način koji me "ne žulja".
Za mene ( sa 192 ) u konačnom sledu mojih sagledavanja to vozilo je čist ergonomski promašaj sa onim instrumentima i volanom.
Na komande klimatizacije u tabletu ne bih trošio reči. To je bezbednosno pogrešno i nepraktično ( radijom može da se upravlja i sa volana, tako da to praštam što je u tabletu ).
Ako tebi odgovara, ok, drago mi je.

Autor moron 16 Okt 2016, 20:45

Moron
Ja se dvoumio golf 7 karavan ili 308 karavan i prosle nedelje kupio golfa ( znam za reputaciju, ali sada je 308 "seljacki" u odnosu na golfa).

Autor Petar 16 Okt 2016, 22:10

Evo ja baš danas nekih 80km vozao Golfa karavana 2.0TDI DSG , stvarno za svoju klasu vrhunski , jednostavno u odnosu na konkurenciju , bez izraženih mana , doduše možda cijena , jer je ovaj u DE plaćen 31 hiljadu i nešto sitno ;)

Autor Đorđe 16 Okt 2016, 23:35

@Đorđe

Vozim seat toledo 2014. godiste sa dsg-om, sve pohvale za dsg menjac, voznja je (narocito u gradu) mnogo lagodnija nego sa manuelnim menjacem.

Autor Damko 17 Okt 2016, 00:29

Iako obožavam manuelce i šaltanje , DSG ga čini stvarno bespotrebnim.

Autor Đorđe 17 Okt 2016, 00:54