
Dok je kod nas Privredni sud u Kragujevcu doneo rešenje o bankrotstvu preduzeća "Zastava automobili AD" u stečaju, u Toyota je u SAD-u juče i zvanično ukinula svoju marku Scion.
Dakle, od 25. oktobra Scion više ne postoji, pri čemu treba podsetiti da je Toyota ovakav razvoj događaja najavila još ranije ove godine, uz promociju posebnog modela tC final series edition.
Brend Scion se inače pojavio 2003. godine, a cilj je bio privući mlađe ljude. Za ovih 13 godina privukli su nešto više od 1,2 miliona kupaca, a oko 50 odsto su bili kupci mlađi od 35 godina.
Scion je najviše automobila prodao 2006. godine, kada je plasirano oko 170.000 vozila, da bi tokom 2015. godine prodaja pala na samo 56.000 komada.
Neki modeli Sciona se inače i dalje prodaju u Americi (FR-S, iA i iM), ali sada sa znakom Toyote.
Ivan Mitić - Autoblog.rs