
Kako prenosi Tanjug, nemački proizvođač luksuznih automobila Dajmler manipulisao je emisijama štetnih gasova u gotovo milion automobila sa dizel motorom, javljaju nemački mediji.
"Kompanija sa sedištem u Štutgartu je gotovo jednu deceniju, od 2008. do 2016. godine, prodavala vozila koja emitiju više štetnih gasova nego što je dozvoljeno", piše nemački list "Zidojče cajtung".
Taj list je, naime, imao uvid u nalog za pretres koji je izdao štutgartski sud, a kojim je istražiteljima naloženo da sprovedu raciju na 11 Dajmlerovih lokacija krajem maja.
Istražitelji sumnjaju da je Dajmler u svoja vozila instalirao uređaj koji pokazuje značajno manju emisiju azotnih oksida, ali samo u slučaju kada je automobil podvrgnut strogim testovima u laboratorijskim uslovima.
Dajmlerov konkurent, Folksvagen (VW), priznao je 2015. godine da je manipulisao emisijama štetnih gasova u 11 miliona svojih dizel automobila širom sveta, podseća AFP.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Pa kazni ih sta cekas. :)
Kupci su kaznili bmw ocigledno.
Merc je premium br.1.
Oktopod
Pa ti u Renoli 16 puta vise zagadjuju od dozvoljenog.
P1
Renaultu su do sada bar 15 puta uletali u fabriku i nista nisu nasli i sigurno ce jos 15 puta upadati u fabriku i cesljasti sve zivo.Tako da Renaultu za sada nista nije dokazano i za sada je Renault cist kao suza.A to sto razne zelene agencije summjaju i lazno optuzuju bez dokaza Renault i urusavaju njegov ugled,reputaciju to okaci macku o rep.Renault da je pametan i da aktivara svoj pravni tim i da svaku tu zelenu organizaciju koja ih kleveti i lazno optuzuje lijepo tuzi pa na sud.Pa da vidis hoce li bilo kome da padne napamet da tEk tako bez dokaza optuzuje nekog.Mene cudi da to Renault vec ne radi..
Mante se filozofije.
Stvar je odavno jasna. Treba opeljesiti one za koje se smatra da imaju previse.
Pite
Svaki dizel motor emituje enormno više azotovih oksida od deklarisanih, posebno u određenim uslovima, temperature i kad je motor hladan.
Jednino motori sa adblue su nešto bolji.
I to što je motor manji, razlika je veća.
Ali u propisanim uslovima, radi kako je definisano.
A ne ko VW ili Mercedes, da imaju lažne softvere za test mod....
Oće Brka osetiti zatvora.... Nema dalje.
Zato je Mrekelka za elektomobil :)))
Evo Renolinog motora http://i.imgur.com/i1ZSICh.jpg i koliko emituje azot oksida. Zagadjuje vise nego sestocilindrasi sa duplo vecom zapreminom. Reno das Terminator :-):-):-):-)
P.S. Ipak moram da se zahvalim osobi koja je okacila ovu sliku iako mi nije tako draga.
Pite, nije to samo "Renolin" motor, nego je i Mercov.
To si zaboravio da napišeš.
A "ispitivanje" je postavio nemac, a jasno je o kakvo se tu poštenju radi. Dezelgate, made in Germany.
Oktopod Onda ako padne Renola, neke ih Mercedes lepo tuzi i svako na svoju stranu!https://scontent.fbeg4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/19239469_1395255230581655_1560939920_n.jpg?oh=9675a711c936d89ff7a9ec73fe9df2b9&oe=596A2A84
ne bi me cudilo da namestaju i rezultate prodaje.stare varalice su to...
NoName Ne, nego ako padne Brka pod istragu, Reno da tuži Mercova. Nisi dobro pročitao vest, ovde je Mercov dokazani prevarant. Nađen mu je nelegalni lažovski softver u ECU.
BMW SERIES 8
Računa Merc i one automobile što za njih izrađuje Reno i Dacija. Zato je brojka tako izdašna.
jos kad krene kamionet u obliku x klase..a za njega se zna da ce biti od glave do pete merc...hahaha...komedija.
Oktopod Super neka padne Merc pa posle svako na svoju stranu, svi zadovoljni!
Pite, ako se rasture sa Renolom onda će pasti proizvodnja Mercova za bar 25%.
Oktopod Sto se ti brines za Mercedes? Ako su se pre razisli sa Chryslerom i preziveli a nije im trebala Isetta prdavac da ih digne na noge onda ce preziveti i "rasturanje" sa Renolom.
No name
Nadji ti meni zvanicno,crno na bjelo,sudski dokazano,da je Renault lagao i varao svoje kupce kao sto je to radio VW?
A ovo su glposti ljudi koji bi zeljeli da i Renault prodje kao VW das garbage,al curik bajo,malo morgen.Renaultu mogu samo da zavide,Renault je cist kao suza.
@22:22
znam da je ovu sliku koju sam svojevremeno okacio pit "sacuvao" i nekoliko puta linkovao, kad sad iznenada i ti....daj bre, malo se razlikuj od pita:)))))
A slika lepa, vidi se ko je jedini u automobilskoj industriji ko ispunjava norme....pardon, vidi se ko je jedino autoindustrija,..., sto bi rekao Gagiba.
Inace rasprava vam bezveze....tolika rasprava oko jedne proste jednostavne stvari - Brku u strafte, a na ulaz katanac i resen problem trovacha....cekam samo pita da vidim da li ce kao i s VW-om da bude toliko glasan i na strani pravde i ekologije, posto je, koliko se secam bio najglasniji i najaktivniji na VW diselgejt temama....toliko od mene...
RT Ja nigde nisam rekao da je Renola varala. Postavio sam sliku koja je koliko-toliko relevantana (ako imas neki drugi test slobodno pokazi) i pokazuje da Mercedes nije najgori i da ne izbacuje 15 puta vise azot oksida od dozvoljene kolicine kao sto se spominje u ovom tekstu da su na tim testovima varali. Mislio sam ako se u buducnosti dokaze ko je varao da jedna drugu kompaniju tuze i da se razilaze, svi srecni i zadovoljni. Drugo, videli ljudi da je VW iskesirao milijarde za dieselgate pa lovci na razne uredjaje pomislili da nadju jos neku zrtvu cisto da dobiju koji evric...
toma Svaka im cast poredili OM642 koji je izasao 2005. godine i B57 iz 2015. godine. Ludilo. Vec se vidi sta novi 2.0d radi a kamoli novi 3.0d R6
Pit ne razume da ovaj motor 1,5 DCI što uporno pljuje, jeste i motor koji je Bencov!!
Lepo sam rekao, da je glupo porediti mali dizel motor sa velikim. Nesporno je da pri 130 km/h ovaj mali motor ima znatno veću emisiju NOx, nego dizel od 3,0L koji tada radi na leru.