home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Sa samo 139 primeraka ikada kreiranih, Bugati EB110 bio je jedan od najređih superautomobila koji dolaze iz devedesetih godina.

Ova linija je bila prisutnija od 106 proizvedenih modela McLaren F1, ali je daleko ređi od Ferrari F40 automobila kojih je proizvedeno 1.311, Porsche 959 sa cifrom od 337 jedinica, ili čak, Jaguar XJ220 modela sa konačnim brojem od 257.

Ovo modele EB110 čini veoma teškim za pronalaženje decenijama kasnije na tržištu polovnjaka, ali se sada jedan od njih upravo tamo našao.

Kao što možete videti, model je ofarban u crnu boju, a izgleda daleko lepše sa crvenim enterijerom, što takođe predstavlja mnogo neobičniju kombinaciju od klasične French Racing Blue ili srebrne, u kojima je većina njih kreirana. Povrh toga, ovo je SS model, skraćeno od Supersport, tako da poseduje quad-turbo V12 motor matiran na 611KS, umesto 550, koliko proizvodi GT verzija. 

Ova snaga se šalje na sva četiri točka putem šestostepenog manuelnog menjača, a svi ti konjići su u svakom momentu u mogućnosti da omoguće sprint do sto za 3,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 350 km/h, što je itekako velika moć, čak i po današnjim standardima.

Kao da sve ovo nije dovoljno kako bi ovaj automobil odvojilo od ove čuvene kompanije, on je takođe jedan od finalnih primeraka kreiranih od strane Dauera, pre nego što je Bugatti Automobili SpA Romana Artiolija zamalo propao 1995. i buduće akvizicije kompanije Volkswagen, koja je usledila tri godine kasnije.

Tokom čitavog ovog vremena, automobil koji vidite prešao je manje od 1.000 kilometara, a ovo ga čini izvanrednom opcijom, dostupnom u londonskom salonu Joe Macari Performance Cars i listovan je na aukciji kuće JamesEdition, dok se procenjuje da će dobiti novog vlasnika po ceni od 894.950 funti.

Za svakoga kome Bugati nije omiljena igračka, Džo Macari dolazi sa još nekoliko veoma izazovnih superautomobila u ponudi, kao što su Ferrari F12 TdF, crni Enzo, o kome smo govorili pre nekog vremena, Aston Martin Vantage GT8 i Porsche 962.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 609



Komentari

Ovaj model spolja ima šmeka, za razliku od svinje Veyrona.

Autor P1 14 Avg 2017, 00:02

Moj omiljeni SS auto iz 90-ih!

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Avg 2017, 01:29

Jedan od 6 zapravo, Dauer EB110 SS.
http://yo.spc.free.fr/EB110_Registry.htm

Autor s1000rr 14 Avg 2017, 08:38

^^^
Koliko ovo dobro izgleda :

http://yo.spc.free.fr/Bugatti%20register/Home/large/49.jpg

http://yo.spc.free.fr/Bugatti%20register/Home/large/50.jpg

Ipak, Bugatiju plava najbolje leži, nije slučajno zaštitna. :)

Autor P1 14 Avg 2017, 08:49

Secam se ja klinac tamo 90 i neke na setalistu u starom gradu Herceg Novog a tamo BURAGO shop. A meni se pogled lepi za plavi EB110!
Tada je Burago jos uvek pravio lepe i detaljne modele...

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Avg 2017, 11:10