
Kompanija Porsche neće koristiti manji motor od dvolitarskog iako tvrdi da bi imala adekvatan odgovor i s motorima značajno manje radne zapremine, ali u takvu priču ipak neće ići.
Michael Steiner, član Porscheovog odeljenja za istraživanje i razvoj, na sajmu automobila u Los Anđelesu je izjavio da će dvolitarski četvorocilindarski turbo benzinski motor koji Porsche nudi u kombinaciji s modelima 718 Boxster i Cayman ostati motor s najmanjom radnom zapreminom, jer u Štutgartu nemaju nameru da prave i nude manji motor za svoje produkcijske automobile.

Uz činjenicu da nije mali broj ljubitelja legendarnog nemačkog brenda koji su kritikovali uvođenje četvorocilindarskih motora u Porscheove automobile, Steiner je rekao da dodatno smanjenje radne zapremine ne bi bila dobra ideja, jer bi za adekvatan odziv takav motor morao da bude potpomognut "strujom", što bi povećalo kompleksnost i masu celog "paketa".
S druge strane, Porsche je zabeležio značajnu potražnju za hibridnom verzijom aktuelne Panamere koja čini dve trećine od ukupnog broja do sada prodatih Panamera u Evropi, a uveliko se priprema i hibridna verzija naredne generacije modela 911. Za potpunu elektrifikaciju 911-ice moramop da sačekamo još desetak godina, jer u Porscheu tvrde da su sadašnje baterije još uvek previše teške.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs