
Cena od čak tri miliona evra se pokazala prevelikom za W Motors Lykan Hypersport koji je u konceptnoj verziji predstavljen još 2012. godine pa ih je prodato smo sedam.
Koliko god njegove performanse bile impresivne i koliko god gađa klijentelu kojoj cena za dobar proizvod nije važna, nedostatak ugleda nikako ne može da opravda toliki finansijski izdatak. I ti potencijalni kupci koji su mahom među najbogatijim ljudima na svetu ne bi bili toliko bogati da se razbacuju novcem.

W Motors Lykan Hypersport je cenom od tri miliona evra bio drugi najskuplji automobil u 2017. godini. Ako se uzme u obzir da su od njega jeftiniji top modeli Ferrarija, Bugattija, Paganija i Koenigsegga jasno je da je došlo do pogrešne procene tržišta. Navedeni proizvođači su već odavno stekli ugled, svim njihovim modelima iz dana u dan raste cena pa su i vrhunski sportski modeli i vrhunska investicija. Za Lykan Hypersport se ipak ne može reći da je vrhunska investicija, a suprotno misli jedino sedam postojećih vlasnika.
Uostalom ni 3,7 litarski twin-turbo 6-cilindraš kojeg isporučuje RUF nije nikakva egzotika u poređenju s renomiranim, gore navedenim, proizvođačima. Bez obzira što razvija impresivnih 780KS.
Izvor: Autopress.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs