home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
ferrari 2015

Prilikom kupovine novog automobila malo ko tada verovatno razmišlja o njegovoj prodaji, ali podaci koje je izbacio iSeeCars sugerišu da bi pažnju trebalo da obratimo bar na boju budućeg vozila.

Portal za pretragu polovnih vozila je analizirao podatke o 2,1 miliiona prodatih vozila modelske godine 2014 i novijih, a zaključili su da cenu najbolje drže žuti automobili.

Tokom tri godine posedovanja ovih vozila vlasnici su u proseku izgubili 27 posto od početne vrednosti. Prilično dobro su se držali i narandžasti i zeleni automobili koji su gubitkom vrednosti od 30,6, odnosno 30,9 posto nadmašili prosečan iznos deprecijacije od 33,1 posto.

Možda bi mogli da pomislite da je razlog za ovaj rezultat manjak žutih, naranđžastih i zelenih automobila na tržištu, budući da je njihov udeo u analizi iznosio tek 1,2 posto, ali najgorima po pitanju držanja vrednosti su se pokazali automobili u još ređim bojama poput bež, ljubičaste i zlatne koji su činili tek 0,7 posto udela u 2,1 milion upoređenih vozila.

Istovremeno nije pronađena korelacija između boje vozila, pređene kilometraže i vremena potrebnog da se ono proda, pa je tako žutim automobilima trebalo značajno više vremena da pronađu nove kupce, 41,5 dana u odnosu na prosečnih 36,5 dana, dok su zlatni prodati za 34,3 dana.

I po ovom pitanju su najgori bež automobili kojima je u proseku trebalo 46,6 dana da zamene vlasnike.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1105



Komentari