
Svima još odzvanjaju indijski melosi u ušima i skulptura na točkovima u obliku modela – 206.

Francuski proizvođač ove godine slavi 20. godišnjicu pojavljivanja modela 206 na tržištu. Koliko je popularan govori i podatak da je velik broj njih još uvek na saobraćajnicama. Kakva bi to godišnjica bila, a da Peugeot to ne obeleži – na upadljiv i odavno utvrđen genijalan način.

Svi se sećamo, kao da je juče bilo, reklame snimane u Indiji pre 15 godina, u kojoj je tamošnji akter u reklami pošto-poto želeo da ima Peugeot 206.
U znak poštovanja i oživljavanje reklame koja je nasmejala celu planetu i skrenula veliku pažnju na francuski model, Peugeot je odlučio da po istom principu snimi – 208 GTi.

Veliki tim ljudi je angažovan na novom projektu, između ostalog i ekipa sa univerziteta u Puneu, grada u Indiji. Oni su bili zaduženi za skiciranje nove “skulpture” 208-ice.
Dakle, uskoro možemo očekivati novu genijalnu reklamu.
Izvor: Autoportal.hr