home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Seat Arona

SEAT je u maju ove godine postavio novi prodajni rekord. Globalno je zabeležen rast isporuka za 15,5 posto na 49.200 vozila (2017: 42.600) i time je oboren rekord iz 2000. godine kada je prodato 48.400 vozila.

U prvih pet meseci 2018. godine, SEAT je takođe postigao rekordnu prodaju, pa je premašio prodajni rekord iz 2000. godine (229.000 vozila). Isporučeno je 238.500 vozila širom sveta, što je za 18,5 posto više u odnosu na isti period 2017. godine (201.300).

"Rezultat iz maja nam omogućava da zadržimo status jednog od najbrže rastućih brendova u Evropi. Naši rezultati su porasli najmanje za 14 posto na glavnim evropskim tržištima, a više od 20 posto na tržištu Italije. Rastemo brže nego što smo očekivali, najviše zahvaljujući novom modelu Arona, koji se pridružio uspehu modela Ibiza, Leon i Ateca. Očekuje nas izazovna druga polovina godine zbog novog WLTP procesa homologacije, ali trudićemo se da održimo stopu rasta do kraja godine”, izjavio je Wayne Griffiths, potpredsednik SEAT-a za prodaju i marketing.

Veliki rast prodaje u 2018. godini je ostvaren i na većini tržišta na kojima SEAT posluje, predvođen španskim tržištem, gde je kompanija u periodu od januara do maja isporučila 50.400 vozila (+14,3 posto).

SEAT je tržišni lider s velikom razlikom u odnosu na konkurenciju, a Leon i Ibiza su dva najprodavanija modela na tržištu. Prodaja u Nemačkoj je zabeležila plus od 19,3 posto, pa je dostigla brojku od 46.100 vozila, dok je u Velikoj Britaniji zabeležen trend rasta od više od 19 posto, jer je isporučeno 29.400 vozila.

Prodaja je takođe značajno porasla u Francuskoj (12.500; +14,8 posto) i Italiji (10.700; +22,5 posto). Alžir je tržište gde je prodaja SEAT-a najviše rasla, zahvaljujući novoj generaciji modela Ibiza (10.700), koja se lokalno proizvodi.

Pozitivan trend je i u zemljama poput Austrije (9.800; + 25,7 posto), Belgije (5.000; +36,5 posto), Portugala (4.500; +27,6 posto) i Holandije (4.200; +29,8 posto).

SEAT će na na svetskoj trgovačkoj konferenciji otkriti strategiju za budućnost

SEAT će od 12. do 14. juna na trgovačkoj konferenciji u Berlinu okupiti 2.400 importera i investitora iz svetske trgovačke mreže SEAT-a.

Na konferenciji će trgovačkoj mreži biti prezentovana strategija i planovi za budućnost, kao i planovi za tekuću godinu vezano za predstavljanje novog modela Tarraco, velikog SUV-a s trećim redom sedišta, kao i model CUPRA Ateca.

Izvor: PR saopštenje SEAT

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 597



Komentari