home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lambirghini Aventador

Lamborghini neće odustati od svojih atmosferskih agregata, te će se oni naći i u sledećim generacijama super automobila sa oznakom „razjarenog bika“, uprkos tome što je veliki deo konkurencije rešio da pređe na agregate sa turbo punjačima.

Na taj način, ostali proizvođači žele da smanje emisiju štetnih gasova a da u isto vreme unaprede performanse.

Tehnički direktor kompanije Lamborghini, Maurizio Reggiani je u jednom intervjuu je izjavio da je odlučan u tome da odoli pritisku da smanji broj cilindara u budućim automobilima kompanije Lamborghini.

„Svaki automobil ima misiju, a na osnovu te misije mora se za njega odabrati odgovarajuća pogonska jedinica“, naveo je Regiani. „Doneli smo odluku da modelu Urus damo turbo punjač, ali svi naši drugi super automobili će i dalje imati atmosferski agregat. Naime, u budućnosti ćemo morati da obratimo pažnju na potrošnju goriva i na emisiju štetnih gasova. Ubeđen sam da je odgovor su najbolji odgovor na to atmosferski agregati u kombinaciji sa hibridnim sistemom“.

Prema tome, naslednik modela Huracan, koji će se pojaviti 2022. godine će najverovatniji biti plug-in hibridni pogon, a slično će biti i sa naslednikom modela Aventador.

„Trebamo iznova da konstruišemo automobil, ali bez da menjamo njegove trenutne karakteristike, odnosno, bez da izbacimo ugljenikova vlakna, atmosferski V12 agregat i druge komponente. S druge strane, ako je reč o hibridnom automobilu, moramo pronaći druge načine da smanjimo njegovu težinu.

Najveći problem sa kojim se Lamborghini suočava odnosni se na gustinu baterija, odnosno na broj njihovih ćelija. Iz tog razloga, italijanski proizvođač automobila sarađuje sa MIT (univerzitetom), na razvoju karoserije od ugljenikovih vlakana koja može da se koristi i kao super provodnik.

Kao prvi rezultat te saradnje, Lamborghini je predstavio koncept automobila Terzo Millennio.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 793



Komentari