home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mitsubishi salon

Kako bi naglasio sve promene kroz koje prolazi u poslednje vreme (postali su deo Renault-Nissan alijanse, izbacili su neke tradicionalne modele, fokusirani na SUV modele i buduća plug-in hibridna i električna vozila), Mitsubishi Motors će promeniti i izgled svojih prodajnih salona širom sveta.

Novi izgled njihovih prodajnih salona je nazvan 'Dynamic slope', a vremenom će takav dizajn dobiti svih 5.000 Mitsubishi prodajnih mesta.

Prodajne saloni će karakterisati tri boje, i to crna, siva i bela, uz crvene dodatke, a sve kako bi omogućili bolji doživljaj i jačanje brenda.

Guillaume Carter, podpredsednik globalneg odeljanja za marketing i prodaju u Mitsubishiju navodi da se "njihov brend razvija, a kupac to mora da oseti baš na svakom koraku. Baš zato i uvodimo novi izgled prodajnih salona, jer želimo da kupcima garantujemo da će u salonu osetiti Mitsubishijev duh na svakom koraku, u svim prodajnim salonima u svetu."

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 831



Komentari