
Jaguar Land Rover grupacija u narednih pet godina predstaviće tri nova modela na inovativnoj modularnoj platformi, a nakon toga postepeno na će na nju preseliti veći deo game
Prvi stiže Land Rover Defender nove generacije i to 2020. godine, a druga dva noviteta očekuju nas između 2021. i 2024. godine, čime će portfolio brendova Jaguar i Land Rover biti uvećan sa 13 na 16 modela. Zasad nema zvaničnih potvrda, ali špekuliše se da bi novi Defender mogao biti stožer porodice modela sa kojima bi britanski proizvođač u bliskoj budućnosti konkurisao američkom Jeep-u. Postoji mogućnost da će gamu obogatiti i bazni model kao svojevrsna ulaznica u svet Land Rovera, a govori se i o lansiranju krosovera koji bi bio automobil, a ne terenac i kao takav bi nosio naziv Road Rover. Takođe se razmatra razvoj top modela kao odgovor na luksuzni Bently Bentaigu.
Nova modularna platforma (MLA) služiće kao osnova za većinu JLR vozila i dovešće do optimizacije troškova razvoja. Trenutno je u opticaju šest platformi – D7U od aluminijuma koriste Range Rover, Range Rover Sport i LR Discovery, takođe aluminijumsku D7A koriste Jaguarove limuzine XF i XE , SUV F-Pace, kao i Range Rover Velar. Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport i Jaguar E-Pace koriste D8 čeličnu platformu, revidiranu verziju zastarele Fordove platforme, dok su Jaguar najveća limuzina XJ , sportski F-Type električni SUV I-Pace na zasebnim platformama.
Nova MLA-a biće pogodna za tzv. mild-hibridna vozila, plug-in hibridna i potpuno električna vozila.
Izvor: Topspeed.telegraf.rs
Render: Arhiva Autoblog.rs / Motor1