
Limuzine i karavani su poslednjih godina pod žestokim pritiskom SUV-ova i crossovera. Odnosi snaga su takvi da proizvođači poput Forda i Fiat Chryslera, zbog tržišnih okolnosti, postepeno smanjuju broj dostupnih limuzinskih modela u ponudi.
U Nissanu se ne slažu s ovom strategijom i veruju da se popularnost limuzina vraća na velika vrata.
Prilikom lansiranja nove Altime u SAD-u, direktor marketinga Bruce Pillard je za The Detroit Bureau rekao da u Nissanu veruju da će mlađe generacije kupovati puno više limuzina. Mladi kupci, tvrdi Pillard, ne žele da voze tatin automobil, koji je danas verovatno SUV ili crossover.
Da ovakva predviđanja drže vodu svedoči istorija. Baby Boomeri su preferirali karavane, ali njihovi potomci su birali monovolumene. Danas su dominantni SUV-ovi i crossoveri, ali baš kao i u slučaju mode - tržišni trendovi se menjaju i vraćaju iz generacije u generaciju.
Ipak, za razliku od monovolumena i crossovera, limuzine jednostavno nisu u istoj meri praktične, pa bi pre mogli očekivati da će karavani, odnosno njihove moderne inkarnacije - shooting brakeovi s pet vrata - zasijati u predstojećem periodu.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs