
U sklopu najvećeg tjuning sajma na svetu SEMA održano je istraživanje koje je dokazalo da Milenijalci obožavaju tjuning automobila i ne libe se da na to potroše veliki novac.
To je suprotno sve češćem mišljenju da današnja omladina sve manje prati zbivanja u autoindustriji i da im sve je prihvatljiviji koncept car sharinga, samovozećih automobila i ostalih savremenih novotarija.
Primera radi, čak 82 posto 23-godišnjaka poseduje vozačku dozvolu, a 32 posto njih je bar jednom posegnulo za nekim od tjuning dodataka kako bi unapredili svoj automobil. Očekivano, gotovo polovina ulaganja otpada na izmenu naplataka i guma, dok više od 40 posto njih ulaže u karoserijske dodatke.
Zanimljivo, samo 15 do 20 posto ljubitelja tjuninga se pozabavilo modifikacijom motora i sistema prenosa snage. Važniji im je vizuelni utisak. Žene pritom nisu po strani, jer u ukupnoj masi kupaca tjuning dodataka učestvuju s priličnih 32 posto.

Po poslednjim podacima svetsko tjuning tržište godišnje zabeleži transakcije vrednosti veće od šest milijardi evra.
Izvor: Autopress.hr