
Švedski proizvođač automobila je spreman za veliki zaokret u poslovanju. Umesto direktne prodaje vozila, Volvo želi da budući korisnici koriste uslugu pretplate
Program Care by Volvo je pokrenut u Nemačkoj s reklamnom kampanjom koja kupcima kaže: ‘Nemojte kupiti ovaj automobil. Pretplatite se na njega’.
Tako je recimo Volvo XC40 Nemcima dostupan po fiksnoj mesečnoj ceni od 498 evra. U ovu cenu je uključen novi registrovani automobil, osiguranje, kao i usluge poput pomoći na putu ili odlaganja zimskih guma.
U ponudi je i veći SUV XC90 po ceni od 929 evra mesečno.
Volvo je s programom Care by Volvo inicijalno krenuo u SAD-u gde Šveđani uspešno privlače mlađu kategoriju korisnika mada istraživanja pokazuju da je samo 15 posto ispitanika zainteresovano za ovu uslugu.
U Nemačkoj bi tržište moglo da se pokaže zahtevnijim zbog relativno visoke cene pretplate koja je 40-ak posto viša od usluge lizinga.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Volvo