home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Kadjar

Renault Group, koji uključuje brendove Renault, Dacia, Lada, Samsung i kineske marke Jinbei i Huasong, tokom 2018. godine je širom sveta prodao ukupno 3.884.295 vozila.

Ovaj rezultat u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 3,2 odsto, ali je to ostvareno pre svega zahvaljujući činjenici da su kineske marke Jinbei i Huasong postale deo kompanije (u januaru 2018.). Ako njih izbacimo iz računice, Renault Group je u 2018. u stvari imao pad prodaje od 1,2 odsto.

Dacia Sandero Stepway

Sam Renault je tokom 2018. širom sveta plasirao 2.532.567 vozila (pad od 5,2 odsto), Samsung je prodao 84.954 vozila (pad od 14,9 odsto), dok su rast zabeležile marke Dacia (prodato 700.798 vozila, rast od 7 odsto) i Lada (398.282 vozila, rast od 18,7 odsto).

Renaultov potpredsednik za prodaju Olivier Murguet je između ostalog naveo da je rast prodaje u Rusiji, Brazilu i Africi nadoknadio gotovo sve privredne i geopolitičke oluje van Evrope.

Renault je takođe povećao prodaju električnih vozila, i to na 49.600 vozila (plus od 36,6 odsto).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 731



Komentari