home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ford Focus

U oktobru 2018, Ford je već opozvao 1,5 miliona Focusa zbog problema koji je mogao dovesti do zastoja motora i nemogućnosti ponovnog pokretanja. Proizvođač smatra da bi to moglo povećati rizik od sudara.

Ove nedelje pokazalo se da nešto više od 58.000 Fordovih vozila, koja su već išla na popravku, nikada zapravo nije popravljeno, piše portal Digital trends, tako da ih proizvođač ponovo povlači.

Vozila koja su opozvana po drugi put izgrađena su u Fordovoj fabrici u Vejnu u Mičiganu i uključuju: Focus iz 2012. i 2017. sa dvolitarskim GDI motorima proizvedenim od 7. oktobra 2010. do 23. jula 2012. kao i od 24. avgusta 2016. do 13. aprila 2017. godine; 2013-14 Focus ST s dvolitarskim GTDI motorima proizvedenim od 3. maja 2012. do 11. decembra 2014. godine.

Ford je naveo da je 57.400 opozvanih automobila registrovano u SAD, oko 400 u Kanadi i 480 u Meksiku, preneo je portal Poslovni dnevnik.

U saopštenju objavljenom u utorak, objašnjavajući tu grešku Ford je naveo da upravljački modul pogonskog sklopa u nekim vozilima nije uspeo da primi predviđeno ažuriranje softvera tokom prvog opoziva.

Pogođena vozila opremljena su ventilom za ispuštanje rezervoara koji ima potencijal da se zaglavi u otvorenom položaju. Ako se to dogodi, prekomerni vakuum u sistemu za gorivo može da deformiše plastični rezervoar goriva u vozilu, što može rezultirati svetlosnim signalom neispravnosti, netačnim pokazivanjem merača goriva, ili gubitkom pogonske snage - situacija koja bi mogla dovesti vozilo i putnike u opasnosti, u zavisnosti od toga gde i kada se to dogodi.

Ažuriranje softvera omogućava vozilu da otkrije neispravan ventil za ispuštanje rezervoara i spreči moguće prekomerno stanje vakuuma. Kao sigurnosnu meru, za svakog kupca čije vozilo je deo povlačenja, Ford je savetovao da se održava najmanje pola rezervoara goriva dok se popravke ne obave.

Prodavci će morati da reprogramiraju upravljački modul pogonskog sklopa s odgovarajućom kalibracijom softvera, kao i da zamene ventil za ispuštanje rezervoara, ako to bude potrebno. Proizvođač automobila tvrdi da do sada nije primio nikakea izveštaje o nesrećama u vezi s tim pitanjem.

Izvor: Poslovni dnevnik

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 196



Komentari