home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 500L

Američki časopis „Kar end drajver“ preporučio je Fiatu da „ubije neprivlačni 500L“ koji se proizvodi u Kragujevcu, jer mu je prodaja u SAD drastično opala, na jedva 1.413 komada tokom cele 2018. godine.

Kako prenosi Beta, taj časopis s medjunarodnim tiražom čiji je jedan od slogana „Govorimo onako kako jeste“, u svom narednom, oktobarskom izdanju, ima članak „Šta popraviti u Fiatu“, objavljen na internetu.

Problem Fiata je to što mu prodaja, od 2011. godine kada se vratio na tržište SAD, i koja se popela na 46.121 automobil 2014. godine, od tada stalno opada, te je 2018. godine prodao svega 15.521 vozilo, računajući celokupnu Fiatovu, sada „ostarelu i nevoljenu gamu“: 500, 500L, 500X i 124 „spajder“.

Fiatov ukupan godišnji promet u SAD je tako manji od jednonedeljne prodaje „Fordovih“ kamioneta „F-150“, piše časopis.

„Popravka bi bilo da najpre „Fiat ubije neprivlačni 500L“ – piše „Kar end drajver“.

Fiat 500L

Potom bi ta kompanija trebalo da napravi modernu verziju svog nekada popularnog modela – jednostavnog, pristupačnog „fiata 124“ koji mu je pomogao sredinom 1960-ih godina. Fiat bi mogao da ga izgradi na onome što već ima: na Mazdinim „kostima“ koje čine osnovu sadašnjeg „fiata 124 spajdera“.

Time bi se „Fiat vratio korenima: da bude ‘BMW Serije 3’ za siromašnog čoveka: robustan, pristupačan, zabavan za vožnju i smišljen da kupcu pruži samopouzdani osećaj ‘Al’ izgledam dobro!’, isti kao kada se obuju italijanske kožne mokasine“, naveo je časopis.

Uz to, „Kar end drajver“ preporučuje Fiatu da u skladu s potrebama tržišta izgradi dva modela koja bi imala „snažnu prodaju“: jedan bi bio kompaktni „krosover“, a drugi mali terenac koji bi vratio ime nekada visoko popularne „kampanjole“ koja je posle Drugog svetskog rata bila Fiatov odgovor na američki „džip“.

Sve verzije bi trebalo da dobiju „nervozne, a pouzdane i snažne motore od 2,0 litra sa 175 konjskih snaga, potpomognute šesterostepenim ručnim ili osmostepenim automatskim menjačem“.

Sledile bi „abart, hibridne i električne verzije visokih performansi.., a jednostavne tehnologije“.

S početnim cenama u SAD ispod 25.000 dolara (23.000 evra) i gornjom granicom nešto iznad 30.000 dolara (27.000 evra), „ti fiati bi bili korisni, sportski i baš pravi, jer ko u svojoj garaži ne želi ljubav s odmora u Italiji?“, zaključuje „Kar end drajver“.

Izvor: Beta.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1766



Komentari